Souvenir "Capra" da l'annu novu da u polmru arcuni: cumu fà un souvenir per l'annu novu 2015

L'annu 2015 se face cù u simbulu di Capra o Ovella. Avemu suggerutu chì fate un caprettu pè u bagnu di polimeru cù i vostri mani e dà à amici o famiglia per u souvenir d'annu. Questa hè una occupazioni assai interessanti è fascinante, è s'ellu hà mai esculpita cum'è un ziteddu da plasticine, ùn sarà micca difficili per fà un caprettu. E aiutanu à creà l'articuli per l'annu novu a nostra unità classificazione urdinata cù una foto.

Per u travagliu avete bisognu:

Master class:

  1. Per cumincià, vi tenite bisognu di stenderà a fascia chì pudete fà un torsu da ella. Finger cù i so dite, teniteu in i vostri mani. Appena, rintra lu ballu fora di l'argilla chjachja, cum'è esempiu in u ritrattu.
  2. Andemu à a creazione di u caprettu. Pigliate u clay brown è cecuce u bulu. Dopu utilizate i vostri ditti per piglialli fora cum'è quì sottu in a foto per formar un canella.
  3. Aduprate u cuteddu per fà a bocca è u nasu.
  4. Per fà pedi, quattru i quattru banqui iddi.
  5. Agghichi à u corpu è etertu cù i vostri ditte.
  6. A più impurtante hè di fà bè corni. Pigliate u bagnu brutturatu è rulline duie salite. Dopu, formanu i corne, facennu i picculi salsicchi. Pudereti dopu in e bagels. Cusì, vi cuntene un coru chjaru.
  7. Agghioru u cornu à u corpu.
  8. Attach the musculu à u troncu di a capra. Ci hè di noi per fà l'ochji. Per questu, pigliate una arcinu di culore biancu è rotolate bolii. Agghichi à u caprettu è di sopra à attache an arcane marrone à i pupulati. Aduprate un cuteddu per fà picculi fasgianu nantu à i corne.
  9. Pigliate l'agenie è fate tene nantu à u corpu in tutta a capra, cum'è mostra in u ritrattu.
  10. Hè da esaltà u travagliu in u fornu. Fighjate l'embiu di l'argilla, quantu duvite necessariu di cocchiari u travagliu. U solitu, aghjunghjite à trenta minuti à una temperatura di 250 gradi. Puscia nantu à una vacuna di furmagliu in filati è cocchi. Allora copre u travagliu cù vernice per u plastica.

Allora u nostru souvene di u novu hè prestu.