Face and Hand Care

A pelle di a fàccia hè assai esigenti! Ella necessita un constante è cura cù cura, in particulare in a stagione fredda. Ma i nostri mani ùn anu micca avutu sentu privatu, u migliore u so cundimentu, u più ghjovratu chì vede.
Vi cunsigliamu qualchi maniche simplici per cura di a pelle di a faccia è di e mani.
Prima di tuttu, avete bisognu di ricordu chì a pelle precisa bisogni. Ch'ella sia u soli d'istati d'istati, a primavera è u ventu di u ventu è u ventu, è l'inguernu di friddu è blizzard parla per ella stessu cù u so temperatu dura. In ogni u tempu, bisognu à utilizà creme nutrittivi è protettivi, ma avete bisognu di sceglienu cunse l'ora di l'annu, per esempiu, in l'estiu, a crema ùn devi esse grassa, filtri UV sò vulgari à a so cumpusizioni, è più impurtante, deve esse di textu luminoso. A primavera è l'estate, a crema debe cuntene assai vitamini, cum'è a stagione di i cambiamenti climatichi viaghja à ghjinebri è di marchja di a pelle. In u invernu, a pruduzzioni più pesada di a crema hè permessa, è u caprice primuriale di a pelle durante u periodu hè umidificante, postu chì a fretura è u ventu aducanu à a sequenza.

Ùn scurdate micca chì qualsiasi applicazioni di criatura vole dì chì a pelle hè bè è cleverly cleansed. Aduprate per lavà cun medio speciale, a cume principal hè chì anu un PH neutru, o almenu micca troppu altu. Dopu lavatu, assicuratevi di lavurà a face cun un lotione o tònica, cusì hà rinvivalizà a pelle, dopu chì pudete digià aduprà a crema.

Inoltre, avete bisognu di usu di mascaras e scrubs, cum'è a so rinforza perfetta à a pelle, intrecciate in i capi fondi di l'epidermisa, è caccià i particuli mortu. A cosa principal hè di sopr'à u sopratuttu, abbastanza 2 volte à settimana.

I vostri mani anu ancu saputo chì sò ricurdati. Indudittamente, u so prucessu più pruduttu hè a pulizia cù l'aiutu di fusti. Puderanu nantu à l'erbe, oliu o solu in soda o sal. Tutte e hypostasità, hè assai utile è dà un impussibile irrefutable, postu chì hè stante. I bagni si deve esse fatte almenu una volta per a simana, è preferibile più frequentamenti, alterna l'ingredienti cuntenuti. Dopu à i bagni, deve esse aduprà e to mani assicuta cù una bagnata. Aduprate una crema nutritiva è dessociante. U so effetti, immediatamenti dopu a purificazione hè più grande.

Ùn vi scurdate micca di scrubs è màscaru per a pelle di e mani, u beneficiu di i buttoni di l'opere vendenu sò parechji offerte per mantene a vostra bellezza.

Eccu a ricetta per una maschera à uguargumentu universale: appricate un gruffu gruffu di creme in grassu nantu à i vostri mani, sottumessu guanti di cilofani nantu à e cilesti è i mittens caliu nantu à a cima, tenu sta mascara per 12 ore, per esempiu, tutte e nude, poi arringte cù l'acqua calda, crema hidratanti.

Una mascara da qualsiasi crema hè ancu utile per a fàccia, solu appliice a crema comu un colpu spicchitu, a so prutea assula a quantità di nutrienti necessarii, sguassate u restu u sabbia di cuttuni.

A più chjucu chì vi v'averebbe sapè chì ùn puderebbe micca fà prucessu cusimicu menu di una ora prima di esce, perchè l'acqua ricerete a pelle, è quandu vi eseguisce prestu, ùn hè micca cunfurmatu è l'effettu desideratu ùn sarà micca.

I prudutti muderni muderni ùn anu micca solu una funzione decorativa chì s'amostia e difetti, ma ancu pussede prupietà medicina. Aduprà, divete, perchè i pruduttori attentanu cù cura e cu cura di a cumpusizioni di sustanzi chì aiutanu à priservà a bellezza di e donne.

Ricurdà sempre chì a cura di a pelle di a fàccia è a manu hè un prucessu necessariu è constante. A faccia è e mani sò a vostra carta di telefunaghju, perchè a so cundizione vole esse à u livellu più altu. A pelle défilene, cum'è di l'internu, cù a salute! E dicenu tutti quelli chì sò cum'è un ghjovanu, bella è digna di u megliu!