Se vulete un bouquet di fiorite per affichà un bellu tempu

Ogni noi hè piacevule quandu hè datu un gran bouquet di fiori. E ancu s'ellu ùn hè micca di un miliuni di rosati. Ma ci hè solu un "ma", cumu per fà stu bulebbe felice perchè durante un pezzu. Aduprà una mira di sapè, avete leghje l'articulu di oggi, chì hè chjamatu: "Sè vo vulete chì l'arricurdente di fugliale stà nantu à un bellu tempo".

Allora vi purtate a casa un bouquet di fiore è, cum'è a solitu, avè scrittu in un vaso d'acqua, mette à sta "bellezza". Ma nantu à l'intenzione maleale, quì à a sera, o in u sicondu ghjornu, avete notte cumu u vostru "rigalu di fiore" cumincià à marchjà. Di sicuru, a vista ùn hè micca tutta a charming. Dopu quì avemu da pruvà à scuprite e règiche fundamentali per a vostra bouquet è ferma più di u so tempu.

Prima di tuttu, rinfriscà a rigalu di u fiori, ricurdate chì u celufanu prumove a furmazione di fiori. Allora v'hà bisognu di una pala di rinfricà afera o un pruner prune spiranziali per prune a bocca di i zucculi di ogni fiore. Ma quì vogliu avè riurdatu per quessa un nanzu chì ci hè necessariu di cutà l'estremità di u zanca sottu à l'acqua. A negligenza di questu cunsigliu hè stupu cù u fattu chì u ziziuu di u fiore duranti u prucessu di corta pigliarà l'aria è questu hà acchianu l'aiutu di i fiori. Questa stampa sottu si pò esse fatta sottu acqua corrente da un grigiu o per scriviri l'acqua in un tastu. Dopu questu, u bouquet ùn deve esse immediata immediatamente in un vaso. Marcarru in un spaziu largu è spaziu di acqua predefinitu è ​​ligeramenti calidez è, per quasi 40 minuti, posanu e vostre bouquet di fiore. Fate l'avè necessariu per quessa chì u zucchinu di cumpagnia, da a so fiore stessu, era in l'acqua. Questu avete aiutu i vostri fiori pè adattà in un cambiamentu dramaticu in l'"paisaghju". Quandu ghjè 40 minuti, pigliate i fiori è cura currettamente per elli, per ùn esse micca persone o culurizati, ma ùn ci sò qualchì, sì, piace o micca, sguassate immediatamenti. Questi fogli alla una gran quantitata di umidità nantu à elli è cusì privèvule u fiore di questu. Spicciamenti cuncetti grandi fiori (peonii, rosi, liri). Sì a fiorta hà un troncu assai grossu (crisanti, gladioli, dàlle), è prima di fà spustamentu in l'acqua per "additivativu", affinchendu chì ferma parechje persone, hè bisognu di "rinfriscà" u so corpu. Se sò fiori d'un arbulu (lilac) - vittite un corta cù u marteddu. Per fà questu quì hè necessariu, circa, cù 5 centimetri di un troncu, cuminciendu da una linea di cut. Prima di diventerà in u vase, e sti radici must be pruned and slightly tracked (u pussibule per 3-4 parte), è u vinu frunzcuni hè rossu rossi cun agulla. Hè u scratching of the stem that helps to stay in the water for long time in carnations, asters, margarides e irises.

Sì i zucchetti pruducini zuccherie (poppies, crisantemi, gerberas), a so fila di cutja deve esse cremata nantu à u focu o rinfriscenu a cuttura in acqua calenta assai, cun un tempu di 30-40 seconde. In questu casu, evitevi avè u vapuri nantu à a so fiore è u so fogliu. Hè faciale fà, impannillu di fiori cù u paper è inclinanduli fora di i fume surghjente. Solu da questi prucessi un pruduttu pò esse postu in un vaso d'acqua.

In casu ùn voi ùn vulete aspittà d'aspittà pà i fiori, ci vole à sguassà quattru chjassu di l'allo safrani à u vasu d'acqua (circa 1 litru di acqua). Ma s'è vo vulete chì i fiori sò "stand" è ùn dissolenu u to prugettu, invece ancu di cura di l'arrabba cutterea, hè cunsigliu di vintu una cullucina di zuccheru è una quarta parte di u carbonu activatu in l'acqua (per litru). U carbone hà bisognu di guidà a bacteria chì pò parparà in l'acqua dulce. In modu, ùn hè micca cunsigliatu per dolci di l'acqua per bouqueti di bianco di u vallée o ciclamini, postu chì sti fiori affattu negativamente à u liquidu dulce.

Da e suluzione di nutrizi pà ottene u burezzu per affaccià parechje tempu, ricamandemu à aghjunghjule una tavola di un medicu cum'è l'aspirina sputicu, o pour una cullera di mità di tavulinu nantu à un litru d'acqua.

Quandu, dopu un certu u tempu, avete sempre nutatu chì i vostri bouquet hà iniziatu à fade un pocu, ripetite u prucedimentu cù u cuticu recicciatu di i zucculi di a caghba di curretta è, mette in a bagnera, micca acqua fridda, mette e so fiori in tuttu a notte. Stu metudu ferma megliu per tutti i variità è u tipu di rosati. Avà in a mattina, torna cutà a ligna di u cuteddu di u troncu, rinviu u bouquet à u vase. Per via, ùn si micca scurdatu chì tutte e currezze di u troncu, cum'è noi avemu dicitu à u principiu di l'articulu, deve esse solu sottu à l'acqua.

Pigliate puru u nutiziu di e funzioni di i culori listed below. Un ramellu di gerberas si stalla più longu si ponite i so ghjudicate micca in u prufunditu in l'acqua, scritte vicinu à un vaso un terzu di l'acqua è vendu in un pocu di sali. Ùn ponite micca un bouquet in un prughjettu, ricurdativi, sti fiori ùn piace micca quandu u ventu las volte. Per prolongà a vita di a chjamata, hè cunsigliu per prune a pezza, è tagliate u salottu in a cut line. Un ramellu di crappi pò esse cunservatu se un pocu di acidu boricu hè aghjuntu à l'acqua. Ma i sidimenti si sentenu aggradèvule se prima puderà chjappà u punta di u so troncu in acqua di ferli per 1 minuti, è scumpressate i so stamens. Tuttu chistu prutege a vita di tali bouquet. U ramu di gladiolus dura più longu se u so filu hè scratchatu cù una agulla, ma dai "vive" in a vostra casa un paru di ghjorni supplementu, si aghjunghje una mezzosciosa di vinu à l'acqua per litru di acqua persa. Sì avete statu prisentatu cun una reine di fiori - una rosula, da questu, per un bouquetu di rosati per fà è si rallegri l'ochju per elli nenti, fate a testa, è poi liberate da oghje è o rotulare ole è spine extra. A cut line hè ancu creata. Solu appressu à questu pudete mette à pusà in l'acqua inizia iniziale (30 minuti) è aghjunghje una tablet aspirin.

Se decide di fàcenu sè stessu cù un ramu di fiore in a vostra dacha è a purtalla a casa, prima di tagliate làscenu, ricordate chì per esse più longu, bisognu di piglià in cuntattu u livellu di cumu u foglie foglie. Hè megliu di cutà fiori cù un caprettu apertu uguali, à questu livellu sò stallate più longu chì chjucu. È finarmenti, si devi aghjunghje chì ùn hè micca necessariu fraccià e so fiori durante u ghjornu, u megliu tempu per cullà u bouquet hè prima ghjornu. In osservazione tutte ste règule, pudete amparà u so ramellu per un pezzu. Bona furtuna!