Facemu i saluti di a vita salute

Ùn vacanze pò micca fà senza felicità. Ma i saluti di a casale, in cunparazione cù e vacanze di solitu, chì sò limitati à un parolle di parole, hè necessariu cumplette certu norme. È per fà u testu vivu, culuritu è ​​inescuvale, deve esse urdinatu cù cura e formule. Inoltre, per avanà per pensate di parenti congratulati ùn deve micca solu tutti i invitati, ma ancu i soli novi. Nuvole cumpagni chì fighjenu salutati un discorsu rispunsevuli, chì soli senti per a sera dui volte - quandu ringraziemu i so parenti per i cura è i gonbidatu per i rigali, è ancu in u mumentu chì u pane hè tagliatu, perchè cusì a festa di celebrazione. Parigghi à l'allughjenu - ùn hè micca un travagliu fàliu, perchè tutti sanu di quantu bè chì vulete desiderà ghjovani. Per quessa, una urganizazione cumminciata accumpagna u cursu d'accordu correttu.

Organizazione di felicità
Perchè chì i stessi feliciti ùn sonanu micca parechji volte di e diverse persone, mentre chì pagà a parte di a sera assignata per ellu, hè dispunibule per tutti quelli chì anu prisentà annunziate in gruppi, induve tutti i membri chì prisentanu, ancu espresendu una sola parata, parmittarà à vulete ghjocu felicità di famiglia è prusperità. Per esempiu, u critère d'associu in quelli gruppi pò esse appartenent à una famiglia o à un colettu di travagliu. Dopu questu, avete bisognu di identifichia i parraturi chì devenu un discorsu. In a maiò parte di i casi, un 'un unurariu cadernu à u capu di a famiglia, u capu o u megliu amicu. Pudete ancu scrivite stu testu per chì tutti pò dì chì almenu una parolla.

A parigrafia pò esse appena in forma poètica o in prosa, possu un caratteristicu divertitu o prufundimenti semanticu, sonu cum'è una paràbula o un ordine. Ma i funziunalità principali chì deve esse fundamentali sò: brevità, clarità, spressicità, spressicità. Questu hà garantitu chì tutti i prezzi presente esse elettu à u testu. Hè impurtante ancu di prublemi à u scrittore scrittu senza spaventu à a chjave, dopu avè amparatu u testu da core. Dopu tuttu, accunsenu chì tali felicità pare micca chiaru senza sincerità, è quandu l'edituri video di sti casamenti sò micca eliminati brame.

Forma alternativa di saluti di a casale
Se u tempu per parla di felicità hè limitata à a forma è script di a casale o avete un scantu di parlà in publicu, a forma di scrivite di felicità à u ghjovanu avarà da aiutà di trasmette tuttu ciò chì vulete trasmette. In questu casu, a lettera duverà bè cù una bella decorazione, per esempiu, in forma di una tavola bordada, un scroll anticu, etc. Una forma di felicità hè sicura per esse scorda di parechji anni da i novu e diventa un veru rigalu per elli. Inoltre, sta scelta hè bella per i persone chì ùn devenu micca esse attenduti à a festa solenni di u festa di a festa.

Hè ricumandemu in u salutu di casate per tuccallu in u tema di u passatu (per esempiu, a storia di una reunione d'amanti). À u stessu tempu, hè necessariu di cuntinuà a trama cù u desideriu di un futuru cuntenutu, in u quale a prosperità è a furtuna prevaleranu. Inoltre, cum'è una scelta, hè pussibile in felicità per i spunenti per esce fora di e funziunalità di i so caratteri, i vucali cumplementari è minus.

Alternativamente, pudete utilizà e parolle di grande persone, facendu un appellu à i giovani cunjugei. Per esempiu, l'espressione notu di Abe Lincoln, chì hà dettu: "A maiò parte di u persone hè cuntentu chì elli dicenu chì era felice". Cumplementatu à l'affaire di ticamattimentu sarà ancu degnu.

Fate a vostra fantasia, cumpunendu un veru pezzu di felicità, è poi hè u vostru vulete chì serà ricurdatu da i ghjovani!