Avianu prumessu chì u gattivu u mo amatu

L'omi di u nostru tempu sò assai cunte, stanu statistiche. Ùn pudete micca veramente pruvà à spressione u vostru amatu. U cunsigliu praticà per annunzià u mo amatu vi mostrarà quantu i nostri omi sò egoisti. È sò utile à voi in l'eventu chì avete bisognu à offentà u vostru omu è u mette in postu.

Ma si veramenti amanu u vostru omu, pudete utilizà i nostri cunsiglii pratichi di u cuntrariu: seranu una idea di manera chì micca per offentà i sentimenti di un omu amatu.

U vostru omu sempre prumesse qualcosa per voi, ma ellu ùn mantene a so parolla. À u listessu tempu, ogni tempu, trova una quantità enorme di spiegazioni, qualchì volte pruviamente. Per qualsiasi di e vostre piquant questions, per esempiu, "avete fattu tortu nantu à mè?", Faci un pezzu surprised è offisu. Naturmente, capìstivu chì ellu hè minatu.

Mentirà hè tipicu di quasi ogni persona. Pudete sempre culpisce a minzogna. Hè da esse cunsideratu chì a frasa "Ùn crème micca" sò assai culpiti di a vanità di l'omu. Dopu tuttu, ùn ci hè nudda evidenza di a so culpabilità, è ùn pò micca avvezzi à a idea chì ellu ùn cresce micca cusì.

I primi cunsiglii chì cunsiglià per annunzià un omu amatu hè di cumincià à dubbitu a so sincerità per voi.

U sicondu cunsigliu praticu pò esse attribuiti à a mancanza di sessu. Hè più precisamente, u sessu sparisce a vostra vita intima secondu a vostra vulete. Hè nutate chì intruducirle u vostru persona amatu, è dicenu chì oghje annunzatu è ùn esse micca un oghje sessu oghje - un pocu exercitu.

I sicodòggichi avvenanu chì ùn deve micca purtatu a vostra offenda à u lettu. Ma, sè ùn vi assicurà chì u vostru omi mi dono l'attitudine terribili, appena friddu à u so toccu è per qualsiasi altre attività di una natura sessuale. È a frasa "non m'estremucciate più" hè l'ideale per u colpu più putente à a vanità masculina.

Tutti hà amatu per un longu tempu chì l'amici per un omu sò sagrati. Quandu si cumincia à criticà i so amichi, trasfirimentu immediatamenti tutte e vostre parolle à u vostru contu. Inoltre, in questa situazione, dui pinsamenti sò in prumessu in a so testa: per pruteggià i so amichi o sustene. In regula, l'omi sceglienu a prima opzione. Dopu à quessa, sò i so amici, è ch'elli, a priori, pò esse micca male.

U quartu cunsiglii pratichi chì cunghjocanu un omu amatu hè di dubbità a so capacità di manighjà un auto. Ancu se u vostru omu ùn cunnosci micca e règule di a strada in tuttu, ma hà acquistatu i diritti per i so divinzi anni di età, hà sempri a fiducia chì hè un espíritu in a so attività (Schumacher, in una parola). Cusì, per annunzià u amatu, permette ch'ellu sapia chì ùn avete micca sparte a so opinione.

I criterii sò assai hipocondriti, ma i criaturi bonu. Per elli l'opinione di l'altri hè sempre impurtante, hè particularmente impurtante cumu tratanu un ghjovanu in a società. A zitella sempre segue u cumpurtamentu di u so amatu omu: cumu è ciò chì dice, cumu si pò esse vistutu è cumu si cumportanu. Hè assai impurtante chì u zitellu ùn falà in u fangu cù a fàccia (ma, in l'opinione di a ragazza) è ùn hà micca fà so rubio à i straneri.

L'omi sò assai offisu chì sò stati constantement correguti è vargogna da u so cumpurtamentu.

Pudete annunzià u to omu amatu, dicendu i seguenti cose: Ùn sò micca clever per voi; mi facitii blush. Ma, fimmineddi, mantenenu in mente chì, quandu parechji pinsamenti parevani in u vostru capu, pudete dì chì a vostra rilazione ùn duiscechja micca. Hè improbabile chì un omu vi vulete ligà u so destinu à una zitella chì sempre cunsidereghja un fallimentu.

E cose sempre ùn mancanu l'attenzione da i so omi. Ogni donna voli sentenu amata, vi vùagliu purtarivi a ghjustizia è rigali. Ma, sfurtunatamenti, l'omi ùn micca sempre avè l'idea chì tutti sti cose romantichi sò cusì necessariu in una relazione.

I donne spessu ùn valenu in valenu a valutazione di un omu per una relazione. U fattu chì hà purtatu i fiori, u cottu coccu, cacciò i so attività per aiutà; per voi hè naturali. L'omu pensa chì hè tutale cumpletu. È hè chjaru chì, dopu à ogni scelta heroica, volse esse elettu o almenu una bona parola. E chì à a fine? Ùn sò micca cuntinteuru è dicenu à quale avete un pocu attente.

Se ùn avete micca messu in spiccà u vostru carìssimu, fucinanu ogni ogghjtu per fà fusse vale. Allora, ùn avete micca nutitu cumu ellu vi mostrarà ancu più attente à voi.

Un altru punta di manera di disprezzà un omu amatu hè di sguillà constantemente i so errreti è ricusate. L'omi, da a so natura, ùn piace micca per auturificà i sbagli. È quandu sò attrazzati in questa persona più cercana è caru: una mozza amata, ùn hè micca piacevule in u duellu.

Un altru cunsigliu: criticanu constantemente e compra è realizazione di un amatu. Imagine: u vostru omu hà passatu un mesi ghjiru in caratteristichi di caratteristi chì circaranu u so solu cavallu di ferru. Allora l'ora vinia - hà cumpratu un caru per usu persunale. A felicità è a felicità cascò u core. Solu i vostri ditimenti pessimistichi ponu sproto a so cordialità. In modu persunale, pensate chì stu caru ùn hè micca praticu, chì puderia cumprà assai più prezzu.

In sumu i risultati in u nostru tema: "cunsiglii parirlii chì avete l'omu amatu", vale nutà chì ogni un avemu punti angusti. L'omi sò i stessi persone, cù i so sentimenti è emozioni.

Prima di vultà utilizà u nostru cunsigliu, pensate: vogliu? Vale a pena per a vostra vanità propria, per offend a persona più amata è spoor in relazioni?