Relazione trà i cagioli da a festa

I relazioni di e cose cù a fugliale diventenu più di rutina, monotunariu o qualcosa. Spessu un omu è una donna anu un sentimentu d'euforia, di a vittoria: "Avà sò cun amatu. Ùn pudere micca fà applijà tant'anni à ottene l'amore.

Husband, vultà in casa, cumincia à avè l'avanguardia in l'appartamentu è un marito groupevule, senza mancu, nervu, in vestiti muta e lavatu. In ogni casu, una donna doppu a matrimoniu spessu sinsi micca amatu. Di sicuru, i fiori è dolci sò rializate issa l'ottu di marzu è u anniversariu, se ùn si scurdanu micca. Doppu li cuncerti in a Filarmonica è in i teatrini, u maritu raramenti ricorda: "Allura fatta!" E sustene un divertimentu culturale cun un settellu simplice: televisione, football, cervu.

I Cònjude pensanu chì l'amore ... hè in più. E soffrenu assai di u pensamentu chì avà tutta a mo vita, aghju da esse vigliacchera cù l'amore. Di sicuru, sò assai ligati: un appartamentu cumuni, un caru cumuni, i zitelli cumuni. In regula, infanzia pienza cumuni. Dopu à quelli, i parenti malparii è senza sospettà chì a bona rilazioni di a coppola compone di assai motivi è travagliu assai grande. Dopu à a festa, parechji ùn si capiscenu veramenti a vita di a famiglia. In ogni casu, in relazione à i cagiuni doppu a matrimoniu, hè faciule simplificatu chì u matrimoniu serà felice. Per esempiu, ci sò parechje persone per via di a felicità di famiglia. Si tratanu à l'altri cù pacienza è intelligenza, è si ùn ci hè micca fà cunsevi cun l'altri - andate à un psicanalista. U specialistu avarà cunsigliu chì cuncepisce una situazione difficultu particulare in una famiglia particulare. In ogni casu, ci sò principesi generali chì deve esse segui.

  1. Pruvà cumprendre a lingua di quellu chì hè vicinu à voi. E se qualcosa ùn hè micca clarice - specifice . Per esempiu, vulete scuprareti un sciccareddu di sport novu in quantu à a vostra grandore, ciò chì avete vistu nant'à una tenda vicinu. A dicisioni di utilizà un trucu diplomaticu, è dicenu: "Darling, sapete, pare digià avè rkupratu un pocu ..." Questa indizju histericica pò esse misurata cù questa indegnu ambigua. Per esempiu, aghjunghjendu una carta d'arriciu di Natale in u fitness center. E micca perchè pensa chì sì cumpiacate, ma perchè sì stati abstemiati da i vostri centimetri extra.
  2. Pensa à cumu si u vostru matrimoniu serà edificatu davanti à a festa . Parechji spiagge ùn pienze micca cumu si vanu in casa. Di sicuru, quandu in amore - tuttu hè vistu in rosa. Ùn avete micca pensatu, ma chì hè cum'è - a vita di famiglia. A matrimoniu pare avere u limitu di i sogni. E turnate chì ci hè una vita dopu à u matrimoniu. E a coppiu avete a travaglià dura per assicurà chì sta vita hè felice è armoniosa.
  3. Ùn cunfundite l'amore cù l'amore . À primu pensatu chì cù questu omu hè prestu per vive a vostra vita. Chì hè listessu è beddu, è hard-working, è assai listinu. E a matina dopu dopu a matrimoniu, u velu di l'amore si sughjò è truvate chì era stati svegliati à prossimu à una pezzu calabru, paunqui, anzianu anzianu anu educatu - ellu, da a scola vocatica, era ancu in u primu annu expulsatu per una borrachezza. È ùn ellu ùn hè micca travagliatu - si mette a biera à a notte, invece d'aghjurnà a vita di a famiglia. Vale a pena a felicità di i soldi investit in a matrimoniu, u tempu è i nervi chì avete ancu di passà in u divorziu.
  4. Attentu à i zitelli . I figlioli viranu in armunia. Per quessa, a gravidenza in u stessu, senza sentimenti profondati è pruvati - ùn hè micca solu una occasione per un casamento. Forsi hè più hondu d'accordu chì u babbu di u zitellu ellu ricunnosce dopu à u nascita è a cura è pagà pensone? Dopu a disgrazia di e cugnumate hà attaccata à a famiglia di a famiglia vi parechje micca solu per i vostri fideli, ma ancu in tè, è à u to figliolu. Un ziteddu, invece, nunda ùn hè culpè. Hè u stessu in u matrimoniu. Sè sicuru chì site cuntentate cù l'altri, amanu l'altri? Granni. Ricurdativi chì i zitelli viranu vivi in ​​amore, in una famiglia felice è à parte cumplicata.