Famiglia micca cumpagnia è i so prublemi principali

Quandu si svegliate, avemu caputu chì avemu duverebbe sclusivu, è da stu mumentu avemu principiatu per apressu. Avemu vistutu rapidu, mentre chì druna u caffè, è esciutu da a casa, è si movenu rapidamente in u travagliu. Aghju aghju parechje travagliu di fà nantu à u travagliu, cusì avemu in prumessa per fà tuttu, durante u lunchttu avemu apressu à ottene u più bellu per cuntinuà u nostru travagliu, è quandu avemu travagliatu u travagliu, avemu prestitu per arrivà in casa, è dopu l'aghjustà a ghjurnata di travagliu, avemu prestitu in casa. Arrivatu a casa, sò in prumessu di fà tuttu in a casa, perchè dumane matinu accuminzanu à pricà à u travagliu. E accussì indefinite, avemu apressu finu à u nascita.

Avemu fattu pressu per crescita, à l'età di sei avemu inceptamente dipinci u nostri beati cù lipstick di mamma è mette nantu à i so tacchi cale. À quattordine di quinc'eddi principiemu per apprezzà u sessu, è da vint'anni avemu avemu un zitellu in e nostre mani. Parechje famiglie sò furmati nantu à un volu, è si sò furmatu solu se u sposu hè cultivatu è ùn teme micca di ubligatori. È dopu, realizendu a so incompatibilita cù u socie, un di noi hè alluntanatu, allughjò tuttu, includendu u zitellu, è e famìglie incomplete sò furmati. U prublemu sanu hè chì avemu in prumessu per crede. "A famiglia incomplete è i so prublemi principali" hè quale se parlerà in stu articulu.

Oghje in u nostru paese u prublema di una famiglia incompleta hè assai propiu. In ogni segunda famiglia, un zitellu hè natu o criatu da un parent. Parechji di una famiglia sia, inclusi nimu, è mi sò stupidu si u mo futuru chì hè aspetta à i me figlioli? Eppuru ùn aghju vidu u mo maritu è ​​u babbu di i mo figlioli vicinu à mè. Sembra chì stu problema sociale entra in a norma di a nostra vita è diventene un standard. E siccomu stu prublema hè parti di a norma di a vita, significa chì questu hè un prublema, forsi quellu chì hè un prublema per a nostra sucità, perchè differente differenzi di a norma in livelli diffirenti di a nostra vita so vita so vita sò constante, dopu chì questi devenza stabbilate normi novi.

In ghjiru di tanti amici è amichi chì sughjanu i zitelli, sò cunvinti chì ùn anu micca bisognu di u maritu, è u so ziteddu ùn avete micca bisognu di u babbu. Arguineghjanu chì u sposu hè una criatura inùtara chì menechi i nervi sottu à u lettu è viaghja a TV in un momentu quandu ella hè alimentazione di u zitellu cù una mano è l'altra hè coccia quarchi cosa per ghjornu vicinu à a stufa. Forsi, vale degnu di principià una famiglia un pocu in una età maiò, è micca in 18-20 anni. Forsi, dopu à diventà un pocu di età, avissimu diventà un pocu più rispunsevuli di ùn abbandunà u nostru propriu figliolu è impediscenu u tormentu in l'adultu, quandu a cuscenza cumincia a tormentà u zitellu è a donna abbandunati.

U mo amicu era amici cun un omu, caminavanu, parlate, ma micca bacio o abbuffata. Anu eranu amici. Idda era assai cuntenta cù questa amici, perchè ùn ci hè una amici trà l'omu è a donna com'è tali, tutti sustènenu, chì ùn hè micca trottu ghjuvatu per esse cusì. L'amistat hè un cummerciu d'amuri, si parlavanu in l'ace, è smacking, è chjamati, in generale, l'altri puderi micca esse. À quellu tempu tutti dui cridìanu in l'amici trà un omu è una donna, è pruvatu tentativu per pruvà cum'è stà quelli chì ùn avemu micca piace micca per un amicu, ma cum'è e chjucchi. Avemu stati stupiti è stubbius, mentri era assicuratu chì ùn ci era micca una amici, avemu pruvatu à truvà, ma cum'è sapete, qualsiasi amici nascite in una fini, è in u nostru tempu u fini di l'amici sorgiri più veloce è più veloci. Forsi quì hà scurdatu di manera esse amici? È ùn vede nunda di più chì u to nasu? Allora, a so amici hè vinutu à fine in u 7 settembre.

U ghjornu hè u anniversariu di u mo amicu. Hà vintu 20 anni. Jubileu, chì significa chì viaghjate, amici, parenti, rigali, boli, fiori, risati è chjosi. Felicità è i sperimenti fluisenu in u fiume, in generale, un clima di festa è era necessarily HE. È cumu successu chì durmianu. U sessu sempre sempre cum'è qualcosa imprevisu. Pensate chì ùn avete mai fà questa cù una certa persona, ma era quì, è hè stata postu sti pensi chì ciò chì succidia era succidendu. In apparitu in un passione di passioni è amore, mischju cù assai alcoolichi è anch'elli, i dui scurdanu di l'esistenza di contracepzioni. Comu è tipicu di a nostra maschili mezzo, dopu à a notte di l'amore, era persu. Ellu parechje chjamà è scrittura, è hà cuminciatu à ignurallu. Questa notte a so amici hè mortu. U sessu sempre malesu una amici, perchè ùn ponu esse micca nzemmula in una relazione di dui persone. Dopu qualchì parechji simane, truvammu ch'ella era fatta. U tempu ùn hè micca longu, è qualcunu pò esse fattu, ma ella refusau, decide di dà nascita. Ella dà nascita à una bella, sana, bella figlia, chì, cum'è dui fogli, s'assumiglia à a so mamma.

Ci hè micca assai cumunicativu, sopratuttu quandu ùn ci hè micca cuncernanu. Mentri chjosu è parlante, dad anu saputu chì a so sposa era fatta. Decidiu di parlà cun ella, ùn sò micca capì ciò ch'ellu volia d'alcuni di sta cunversazione, è a più interessante, hà vultatu tuttu ciò chì era culpèvule, è com'è u risultatu l'aghjustò, dicendu chì ùn era micca vicinu da ellu avvicinanu. Hè stata insulata da u fattu chì u so semen fecundonu u ovu. Ùn averia micca dumandatu da ellu, ancu à ellu stessu è hà dettu, ma in u princaghjolu li dettu ch'ellu ùn avissi micca a ricunniscenza a paternità.

Ciò chì mutivu a ghjente à rinunzià a responsabilità? E pudemu abbandunarè? Aghju dumandatu sti dumanni. L'esempiu principali hè abbandunatu e donne chì incinta, è i zitelli nascite. Avèndulu intese in u sessu ùn esse protetti, veramente i nostri omi operanu o travaglià nantu à "quarchi prokanaet"? Sì, aghju da cunvenzione cù u fattu chì l'omi è a donne sò a culpa per questa, ma esse tipu, ùn rinuncia micca ciò chì avete fattu. A mo amica ùn abbandunò u zitellu, hà decisu di dà nascita, ma ellu riceve di ricunnosce u zitellu. Ùn averia micca dumandata da ellu, ùn hà mancu dettu chì era fatta. Ellu stessu hà amparatu da i ghjente chì era stata fatta. E, in u risultatu, hà ancu fattu a culpeda, abbandunà u zitellu. Eccu, u prublemu ùn hè micca un fattu per oculta perchè hà amparatu u gravidenza da ellu. Eccu u puntu tutale hè chì ellu pruviste d'amparate dopu à l'offisa, per justificà a so rresponsibile, dìcenu, ricusatu u zitellu, perchè andate cusì è cusì. Ancu s'ellu hè cusì, u zitellu ùn hè micca di tortu. U zitellu ùn era natu à sempre, accuminciau a formar in a so mamma, è hà digià culpabilitu in a furmazione di una famiglia incomplete. A ghjente hè pronta per culpà tuttu è tutti, se solu ùn elli sò micca culpèvuli. Hè com'è u jocu "Mafia". L'essenza di u ghjocu hè chì rende à tutti, vi purèghjanu i vostri suspetti, dìssenu: Sò pura comu "culo di un babbone", ancu s'ellu hè una "mafia".

Dopu tuttu, hè una situazione standard, è a fine di sta storia hè digià chjara. In un paru d'anni, si rializzeghja è dorme sutta a porta, guardia o figliola, solu per vede ciò chì hà fattu una bellezza, o l'anziani amuri, per parlà cun ella, è spiegà cumu un idiota era. Solu a question hè risposta, perchè avete bisognu? Dopu tuttu, facenu cusì. Dopu tuttu, hè difficiuta in prima, è da avemu avutu usatu, è più tardi ùn vulete micca cambià ciò chì avemu avutu usatu. In ogni unu di noi ci hè una gota di conservadurismu. In un paru d'anni ùn anu micca vulsutu discu l'armunia chì si furmaru trà a mamma è a so figliola.

Allora chì sò a culpa per i zitelli chì ùn eranu micca nati? Perchè ùn sò micca privati ​​di una zitiddina cumplicata, o in u nostru tempu, una zitella cumminata hè cunzidiratu vita cù unu di i genitori, è a patologia soia hè u fattu chì a famiglia hà una mamma è dad? O vale a pena creà una famiglia è dà nascita à i zitelli chì ùn sò micca in i primi stadiu di cultivà, ma un pocu tardi? Eppuru, sò cunvinta chì i matrimonii iniziali sò assai menu menu stabiliti di quelli mature. Dopu tuttu, hè digià accettatu da a società chì u matrimoniu à una età tempura significa chì una ghjovana coppiu chì aspetta per un zitellu, è tuttu, perchè ci sò in prumessu. Solu solu in una urtazione, una persona pò fà u passu pensativu ghjustu, realizendu tutte e rispunsabilità.

U mo fratellu hà maritatu quandu era 28, è a so sposa 26. Ogni omu disse chì si sò maritatu tardi. E duva si trova? Avà hà una bella figlia criscia, è sò felici. E sugnu sicuru chì u so matrimoniu durà finu à l'età grisa, perchè e dui individui furmati da un passu deliberatu, cunzignatu di e so azzioni. È vogliu d'aiutà à tutti, ùn caccia micca! E impediscenu, per quessa, tutti i prublemi di una famiglia incomplete! A felicità ùn caccia da u tempu, à disprezzu di un ghjovanu maritu ... À tempu di tempu, sarà solu più diliziosu è più dolce, cum'è un vinu d'anni di vigneti.