U criaturu sensu, aiuta à u zitellu sviluppà

U zitellu sensitivu - un novu fenomenu in u disignu di i salotti di i zitelli.
Un spazi sensitivu per un zitellu hè un locu ideale induve u zitellu ùn solu rinfriscà, ma ancu avè idei novi nantu à u mondu, novi sensazioni, è hè carcu di energia per attivite attività.

A cumpagnia principali di a sala sensitiva hè di influenzà l'òrgani di u sensu, per evocà una variità d'esperimenti sensoriale, sensazioni.

U sensorii sò stati inventati in 1970 in Olanda. Iniziatamente, sò stati utilizati solu per scopi terapèutici: in l'ambienti rilassante di a sala sensitiva, i sessione eranu stati cun pacienti cù paralisi cerebrale è cù persone sughjette à disordini mentali. In quelli chambres era tuttu pensatu: fontene di lumi di intensità varietà, music calmante, massagers, funtani è e pianti viventi. Dopu à e classi cù specializatori in i salotti sensoriali, i sughjetti rapidamenti calmonu, e cuminciaru à sente più cunfidendu, andonu più faciule per contactà cù l'altri.

U secondu passu à u sviluppu di a metodulugia di i spazii sensoriale hè stata fatta da i scientisti di Gran Bretagna. Usavanu questi chjusi ùn solu per u trattamentu, ma ancu per a prevenzione di l'estru è di a neurosi. À u stessu tempu, era nutatu chì i picculi pazienti sò incantati da i sensorii. Cù questu, u usu di i spazii sensoriale per scopu pedagogicu.

Chì ghjè un spaziu sensu per un ziteddu, chì effetti vene u zuccadori sensu?

A questa stanza hè spessu chjamata màggica: quì tuttu hè brusgiatu, brillanti è salienti. In questu un locu u zitellu ampara à sensazioni sensu. I scienzi sò pruvatu chì i più poviri u mondu di a sensazione sensu di u zitellu, u più lento si sviluppa, è in modu di cumpurtamentu è di visione, più sterereoti sò diventati. Un tali zitellu finiscera in sè stessu, cù a difficultà si cuntene, ùn cunnosci micca cumu purtà in situ situ non standard.

A mancanza di sensazioni sensitivi scientisti chjamanu di famu sensu - in stu statu, u zitellu ùn deveru sempri crescita, carizeghja, tocchi belli. Tuttu questu aiuta à u zitellu annantu à apre, si sentenu bisognu è amatu.

Stu effettu aiuta à ottene un sensariu. Di sicuru, l'arrangementi di i zitelli sensibuli hè simplice di una stanza in una scola o un psicologu, ma ci sò règule generale.

Cusì, cumu fà per organizà un criatori sensitivu?
A cosa principal hè d'alcune as many sensations diverse as possible. U sensu di i zitelli sensibule cunflativate influenza u zitellu cù diversi stimulanti - lumi, sensazioni tattili, i fieri, musica. Pruvate di piglià tutti i fatturi chì prupune una sala di zitelli.

Per esaminà a percepzione visuale, utilice difetti di fonti di lumi: un candele ghjustu, lampi silenziate, nightlights colorati. In u muru, pudete colmenu un garlande d'annu, ùn sò micca diversificatu l'illuminazione, ma creanu un ambienti festiu. Installa l'acquapore cun una luci di notte.

L'usu di diversi prudutti di l'acabatu cuntribuisce à u sviluppu di a percepzioni tassa. Chì in a stanza ci sò parechji catuzzi o camini, di quale u zitellu pò ghjucà. In a dicurazione di i muri, utilice u wallpaper di carta, pannelli di lignu è di plastica. In necessità diversi tessili: cortini, coli, mantas. Installa u centru di musica, cullate discaduli adattati per i vostri figlioli cù musica, contos di fata o poesi di i zitelli. In l'internu utilizate culori differenti, ùn anu micca a paura di intricciate cumminzioni. Sè pussibuli, pruvate diversificà l'altru mobili in a canzone: puderete rimpiazzà u lettu cù un colchju di l'acqua, venga cun una forma di table interessanti, cumprà sera in tondi.

Per i zitelli, l'unità di stile ùn hè micca impurtante, a più chjave hè cunvenzioni è divertente! In u zitellu di zitellu hè piacevule à ghjucà è apprendre.

Elena Romanova , in particulari di u situ