Ferramenta per a puntata

Per esse associate un articulu, hè bisognu di sapè quale esistenu l'uttini per a puntata è ciò chì si necessavanu.
Avà avemu intesu circà qualchì l'uttellu per a puntata.

Aggiungerebbe ordinariu.
Cù l'aiutu di tali atticuti in fili com'è solitu. Limiters à i so fini ùn impediscenu u slipping di e perpende. Ci hè aghju di puntata cù una vignetta di grossità uniforme è aghju di puntata per un ghjuvellu veloce, in quale solu u ponu currisponde à u spèttu desitxutu, è a vina hè fina, chì in parti facilita l'avanzatu di i loidi. Hè ancu possibbili di sceglie chjappu trà i radichi fugliale di plastica, metale, bambù è legne. Circularazze di tallo.
Cù questi di tallo, pudete fà noi in un cerculu. In ogni casu, sò ancu listessi per i prudutti di grande tamantu, chì sò in legatura in filieri per andà è rizzu. I fini di u travagliu di i radichi chjubesi sò cunnessi da una linea di pesca pesada. Secondu u grandezza di u pruduttu, pudete cumprà agulla di tezza circular da 40 à 150 cm in longeva. Hè ancu possibbili di sceglie chjappi trà i radichi o bambù.

Coghju flexibule.
Prima di tuttu, sò studienti per e grande parte. A fine di ogni parlà hè furnutu d'una estensione flexibile cù una stanza.

Calza in legno.
Tali ràriche sò 20 o 15 cm di longu è cù cunsiglii à i dui estivi sò sempre venduti cù capi di cinque pezzi. Sò necessari per meddite di scarpi o guanti. Ci sò stati bracciale di ghjuchili chjappi fatti di metallu, plastica o bambù.

Aggiunghi di tezza per tela.
Issi rachi auxiliars facilitate l'esercitu di un patronu cù braids. I radichi anu una curvatura lumetta in u mità, perchè i loidi nantu à elli ùn vi manca.

Porta di i persei.
À quellu chì pudete mette nantu à e perseguite chì ùn sò micca usati in oghji in u travagliu. I travagliati cum'è big pins di safety.

Limiter of loops.
Di gomma brutta (ancu in furma di cubs), seranu necessarii se vulete posponà a puntata in un certu tempu. Grazie à sti adattazione, i loidi ùn si sò micca ghjittati da i radichi. Anu ancu permettenu à u vostru travagliu per trasferisce u trasportu bè. Queste l'assistenti sò faciliti sfruttate bè s'ellu avete un desideriu di continuà a puntata. Limiteri di loops sò rapprisentati in una varietà di tene.

I titti di filatu.
À queste pussedori pudete riappettate u pezzu di filu. Allora, in particulare in travaglii multi-culore, ùn avete micca messu per piglià cun grande tangles.

Dduciuti per a puntata.
Hè bisognu à l'usu di i filamenti di parechji culori in a listessa fila quand'elle eseguisce un patrone di jacquard. U devil hè purtatu nantu à u dettu u luguru. Per mezu di i loopsi chjappi pudete dinari stufa simultaneamente di 2 o 4 filamenti.

Prughjettu di ringhiere.
Si mette nantu à l'estremità di i radichi. Dopu à u cantellu chì cuntene tamburinu dopu ogni fila, avete da sempre sapè à quale stage u so travagliu hè in.

Staples per marcà loidi.
Sti chjucchi ponu esse attaccati à e persiana durante l'operazione. Puderanu signalà l'rappurtazione ligata, i posti di i tocu per i buttoni, u locu di a transizione à u novucircu o altre punti necessarii.

U strumentu di i radichi.
Cù stu dispusitivu, puderete stabilisce u numeru esistenti di rai chì ùn anu micca avè u marcatu adattatu.

Elena Klimova , particularmente per u situ