Poemas nantu à a scola in 1 classu nantu à u ghjornu di u sapè. Pochi di curiusità forti per i pre-umdi nantu à a scola primaria

A staghjone di l'estiu hà finta imperceptible è a scola prestu secondu i so ghjovani invitati cù l'arme aperti. 1 di settembre si parla una campana alegre, a classe abletta cù l'arumu di fiori, l'aligria di riunite i novi maestri è i vechji amichi abbuccari ognunu è di tutti. Emuzioni piacè riveanu in a vostra testa è riprisentà i rimi è di ogni locu i versi curtichi è divertenti nantu à a scola, i pre-ikastola, soffrava una classa. Per i zitelli è adulescenti, inspiratu da e versi poetichi, u distrughte cuntrastu trà l'estinte carefree è u tardiu di u travagliu passà in notazione. A più chjaru hè di sceglie un poema, chì hè più piacevule à un sciccarellu, perchè ellu hà dettu à a prima linea in a so vita.

Poze currettu è divertitu nantu à a scola

Principiu cù u gruppu più vechju di u kindergarten, i zitelli sò sunnadi nantu à a so viniri à a scola, a prima chjamata, temi interessanti, cambiamenti porti è vacanze. Ma in capi picculi sò troppu pochi risposte à millisoni di parechje dumande. L'eccitazione, l'emozioni è l'anticipazione sò mischiati è l'idea vene à i muri di a scola ùn pare micca più di i zitelli so culuriti. Leghjite u zitellu pianu curtu è divertitu nantu à a scola - sviluppanu tutti i porsi è teme. Chì i figlioli di i linzii divertenti poi pigghianu i risposti nè mancu à tutti i "scoli". Change! Change! Dancing the floor! I mure si stavanu mossi! Vosmeschku Goshi, Lena, Abbiglii, libri, backpacks! Quale hè in u prufunniu di scurazione è di cercà quellu chì hè stallatu nantu à l'omopuli, quale si cangbia i so notebooks à e pezzi. E vanu nantu à noi cù fulughi alati, Pigeons verificatu Da u muru è finu à u muru! Eccu, Boris combattò cù Roma, Ci sò Lucy è Toma diventonu amici, Quelli chì i cunti di l'Skorylova cunnisciutu sò audible! ...

Pasa una nema di limpià a nova classe. Cente pezzi di caramelo, Centu teste è rinturu. Truvate. Ci era solu trè lezziò, È micca quattru è micca sei. Cumu pudemu scrive, leghje è manghja cusì?

Pigliu assai anni per amparà, ùn sdrive micca senza bracce è ùn saria micca pariu, Ùn ciiscenu in u silenziu di notte. À l'altru di l'ochji, cusì, dopu à cumprà u cursu, Arricchate un diploma di mèdicu, Fate una stesa stretta è mandate una lettera: "Direttore di scrittura citadina, Venite l'injezione!

I versi divertenti nantu à a scola per i preestrieri

Per i pre-maistri, i pratichi divertenti nantu à a scola parvenus asciutta di qualchì luntanu, pocu è insinatu. Dopu tuttu, u passatempi in un ghjuventù di ghjuventù di fata brillanti cuntrastate cù lezioni rigurita in una istituzione educazione. Un modu o un altru serà u tempu quandu i piuculati di i zitelli di i zitelli è i chuludi sarafani anu da esse rimpiazzatu da un uniformu modestu di l'u scola è andà in un mondu distanti di a cunniscenza cose da un maestru savane è di sapè. Ma pudete stilla scupertu pochi di curiusità annantu à a scola per i pre-maistri è apprendu un paru d'elli. Amassi a scola da casa un pocu prima. Ogni amicu meu sapi: Odi ùn avete! Ma tuttu u tempu succede (Cumu, nun pozzu capitu!), U tempu passa cume rapidamente, Dunque scappa à a scola. Avà jornu un gattu negru nantu à a strada. Brazenly attraversò a strada, chì ùn m'hà micca permessu di passà. Chì ci era per fà? Aviu avutu a girari. Cusì ùn era micca tardu, aghju avutu un sciccareddu! Aieri era cusì divertitore. U cucciottu m'hà scuntatu, era una bella face! ... Ùn puderia micca trattà. È u cucciulu si mette in còllera. I run in full speed. Rapidu à a scola, aghju truvatu, fendu u mo scrittore propiu! E pocu fà pensà à u situ di u cuntailu, aghju vistu u modu ... Passava tantu tempu chì ùn aghju micca u tempu d'arrivà! Aghju aghju tanti cosi interessanti chì mi vedi tutti i tirami quant'è à l'aghjunghje una lezione in a classe. Forsi hè tantu prestu per a me da abbandunà a mo casa? Oh, sò paura chì vogghiu cuntinuà a corse tutti i ghjorni!

Ricunniscenu a marca Volodin senza un diariu. Sì un fruttu vene cù una Troica - Tre arritti. S'ellu si mette in u nostru appartamentu A peste principia - Allora cinque o quattru aghju avutu l'oghje. S'ellu vene cun un deuce - Sente da afar: Ci hè dui sgualte, Indecissiu. Bonu, se unità - Ellu stacca in bocca à a porta.

I zitelli Va a l'escola, Cockerel hà cantatu durante un longu tempu! Pruvate à vestitu più veloce - U sole viaghja per a finestra! L'omu, è a besta, è l'uccolu - Tutti assumanu i so attività; Cù un capu arrastrà un bug, Perchè una meli avarete una abi. U campu hè chjaru, u pratu hè bona, u boscu hè astuttu è chjucu, Paghjate hè grassu è grasse! L'ivy chianci. I pescaghji sò giandificati di a reta, In u praticiu a plait an ... O raever, per u libru, i zitelli! Diu ùn manca la mandarina!

I poeti brevi brevi di a scola per 1 class

L'attitudine privilighientu si meriteghja simplicitati rimi curati nantu à a scola per 1 class. Sò sempre amici è pusitivi, cù noti d'anticipazione alegre di l'avventura di a scola, cù una riferenza à i simboli tradiziunali, cù chjamati per studiu diligenti è diligenza. I primi-graders sò dritti à ricurdà longu è poveri prufondi, quartzinesi per u primu filu seranu bè perfettamenti. I versi chjassi è semprici nantu à a scola per 1 classi sò studiati rapidamente è memorizzati di assai. Preparate u vostru babbu à u 1 di sittemmiru, piacè fate sorpresa bellu cù u so maestru. Prestu in a scola. Ùn era micca in quì per novanta o nou ghjorni. E, per dilli chì francamenti, aghju falata. Vuliu piglià li libri, pigliate libretti, piglià un caseddu di bastimentu. Perchè iu, carusi, restu già allatu.

U veru fiastu veloci, U vittoria hè vinutu l'urtievu studiu, ma ancu parechje ghjorni di vaghjimu di bona vuluntà. Hello, autumn is golden! School, u sole inundatu! Nostra classa spiante, brillanti, Ùn torna scuntate à noi.

Ella abraia u libru, Briefcase nantu à a neve. È ùn pò micca piglià un ochji da i primi cinque! Bella! Cù un puntu. U zitrusdi sò più rotuli. U libru hè cusì intelli allu!

Pochi boniali nantu à a scola in u ghjornu di u sapè

L'essenza di u Primu Convente ùn hè micca solu in felicità pè i scoli è i prufessori cù un novu annu di scola, ma ancu in l'uppurtunità di scrivite l'attenzione pùblicu à u livellu di l'educazione d'oghje. U ghjornu di u sapè, di i stanzi di l'uttvazioni, i scrini di TV è i microgenes di i rimbisorii di ràrichi, i belli versi nantu à u sonu di a scola, dirigita à tutti l'especitori è i sienti. In i fili poetichi sò spessu sottu tutti i charms di u tempu di scola per i zitelli è e difetti di u sistema educatu. Lee beddi poemi nantu à a scola nantu à u cunuscitu di u ghjornu è fate cura. In a strada, e zitelli, nantu à a strada, carusi! À a scala di a cunniscenza, pisanu cun forza. I partiti meraviglianti è i boni libri Passi sò nantu à questu. À a scala questu puderà prestu in a ricerca inaccessibile di u mare, Baaghjà sutt'altra, muntagna ghiaia. E finu à a luna. Eppuru passi nantu à a scala seranu, Ma vverifiava a vera ricchezza immubiliata, À voi per fà amici cù un miraculu meraviglioso, Chì u nomu di Znan.

A vi dicu senza embellishment. Parlà di a nostra mostra. Amanu i nostri maestri è, di sicuru, micca in ellu: U nostru pupulu, Pavlov Vadik, - U megghiu matimàticu in a scola. Lena Gurieva hè un cantante, Sokolova hè una ballarina. Sò senza errori scrive in a classi Tutti i dittoti di Som Vasya, In a cità Olimpiadi Nur Nadia vincìu. A cuncorsu in i zitelli di l'i scoli: Louder than all gualciavanu a nostra Petya, Longest masticatu Andryusha, Tuttu hè più diligenti Ksusha. Per riri, per fà una faccia Tutti i ghjorni hè pronta à prestu Серёжа. Solu una chjamata per un rupture, Cum'è un tifuni, Genka correrà. Kolya ti piace di cummattiri cu Dima, Tumakami cun ellu à cambià. Ùn avete micca Danilka, ma dui telefuni mobile! Tuttu tutti ci daveru à u sicretu di u sicretu chì hà amparatu, Sveta. Scriva in un poema una nota À l'amichi u poeta Deniska. È quandu ci hè una pulitica - I piani sò basura per tutti Egorka. Hè una gran classa! Vi invitate à visità!

Seryozha hà pigliatu u libru di librettu - Ci aghjunghjenu à insignà lezioni: I Laghi accuminciaru a ripetiri è e muntagne in u livante. Ma allura l'elettricista ghjuntu. Seryozha cuminciò à parlà di i cunfitturi di trafice, à u filu di u filu. Un minutu dopu avè canusciutu u meccanicu, Cumu sguassà da u barca, È chì Seryozha hè di deci anni, È chì in l'anima hè un pilotu. Ma avà u lume hà vultatu è u cuntattu hè statu attivatu. Seryozha hà pigliatu u libru di librettu - Ci aghjunghjenu à insignà lezioni: I Laghi accuminciaru a ripetiri è e muntagne in u livante. Ma di colpu, vide à a finestra, Chì u patiu era seccu è neu, Dopu chì a chiuvuta avia alluatu un pezzu u ghjornu. Pusendi u so libru. Laghi pò esperà. Hè stata, sicuru, un guardiunistu, ùn hè micca vinutu quì tempu, quattru settimuli. Ricurdò di i laghi. Hè ricivutu novu u so libru - Aghju decisu d'insignà i lezziò: I Laghi accuminciaru a ripetiri e e muntagne in u livante. Ma Alyosha, fratellu più chjucu, Serezin spizzò u scooter. Aviu avutu a riparazione di dui roti. À questu scooter. Ci era di fussing with him for half hour and Rode per u modu. Ma quì u libru di Serezhina Per u dicèsima ora hè apertu. "Quantu ci dumandonu!" - Diminutivu, dissi in fervente. - Aghju nantu à u libru finu à questu, è ùn avete micca amparatu i laghi.

I poesi nantu à a scola per i pre-maistri è i primi-graders sò una tradizioni especial. U studiu di i boni brevi boni di quatrain sò sintonizzati à u novu annu scoli, imbueddu di l'ambienti di e lezioni avanti, attivate tuttu a seriità è a responsabilità. Spiecà cù u zitellu versu nantu à a scola primaria nantu à u ghjornu di u sapiendu di ghjornu, chì u zitellu senti cusì un ligame impurtante in a big chain.