Finale di u Munnu-2017: a verità tutale. In a seconda mità di l'annu avemu prumessu 4 Apocalipse

Ogni annu, astrologi è psiquiatri prufettanu u fini di u mondu. I previsioni sò supportati da predicazioni di cunnisciuti cunnisciuti, mistichi è occultisti. In a comunità scienzia, tali affirmazioni sò sempre trattati cun grande scettasticu. À u stessu tempu, i scientifichi aduceru a pussibilità di una pandemia, una colisazione di a Terra cun un grande corpu celeste o una seria di disastri naturali. L'estiu di 2017 rinviu anu dimustratu cumu impotente chì avemu prima di l'elementi. In u casu di l'apucalipse, ci saranu scanta chanceu di l'omi di guerri sopravviventi. Ci vògliu nantu à un avvene vicinu?

Version number 1: a fine di u mondu o 19 di austu, 2017. Prediczioni di a Matrona di Mosca è Vanga

A data di u 19 di austu, 2017 prisenta in i preti di Matrona Moskovskaya. A so l'urtimu prufezia si sani assai tineni: "A u tramontu di u ghjornu, tutte e persone cundanna à a terra, è à a sera di u ventu s'arriveleranu, è u mondu diventerà diverse. E persone aspetta per e grandi tribulazione, chì ùn anu micca avutu a so vita ". U Santu chjamava l'estiu di 2017 un puntu di viaghju per tutti l'umanità. A so prufezia per u fini di u mondu hè più di una allegoria. Sendo una persona religiosa, hà spessu parrava di a degradazione spirituali di i persone. Sicondu quelli chì cambiassiru i so predizioni, puderia chjamà fin'à u munnu un piriudu chì a ghjente finisci da eseguisce di a moralità è a moralità. Sicondu una altra versione, Matrona chjamatu di pensà à l'anima davanti à u cataclysm global. Cumu esse accade a morte di l'umanità, u santu ùn spiega micca. Fate di e pritrezzioni di u vergatori búlgaro Vanga, anch'elli una menziona di stu ghjornu. D'Segnnu Todor Todorov, chì si chjameghja u so amicu più vicinu, u clairvoyant hà dettu: "A Russia face di difficult times, cum'è l'oule è tormentallu".

Version number 2: l'apucalyptu u 21 di Agostu, 2017. Eclissi lunare totali

U 21 di austu, 2017, esisti un eclissi pianu solitu. In l'ombra, a maiò parte di i Stati Uniti anu ubligatoriu, chjamate «u cinturione bìbbita», in quale u Protestantismu evangelicu hè a religiùncia predominanti. I fatalisti cunfurna dichjarate chì u finale di u mondu si avvicinavanu, è chjamanu à tutti i pusteri di ripintenza di i so piccati. I siti amichi tematiche pubblicati chì in u futur vicinu, quattru cavallieri di l'Apocalipse scendiveranu à a Terra, è u mondu abbanduneghja nantu à a bughjura.

Version number 3: disaster spaziu u 12 ottobre di u 2017. Asteroid

Una stima sensacionale hè fatta da u scientist americanu David Mead. Iddu sustene chì a fini di u mondu duverevate u 12 ottobre di u 2017. Sicondu a so versione, a causa di a morte di u nostru pianeta serà una coliszione cù un asteroide. U questu u celu serà di u sistema misteriosu di Nibiru, chì l'esposti di a NASA anu sempri chjamatu mystification di Internet. In ogni casu, l'opinione di David Meade hè spartutu da parechji di i so culleghi. Cridenu chì u guvernu hè cunzignatu di u periculu, ma amparà cù cura ogni infurmazione da u publicu. Sicondu e pruspettivi di i scientisti, l'approcissu di l'asteroide temogghinu a cuttura di l'ozone di u nostru pianeta, chì guverta secondu una seria di catastrophes. Astrofisici italiani ùn anu micca cunfirmatu sta versione.

Versione nmera 4: U ghjornu di u Giugnu, nuvembre 15, 2017. L'arca di Gabriel

Tempu di i countdowni Misteri A fine hè firmata à a data di u 15 di nuvèmmiru 2017. L'lettera cun riferimentu a questu hè stata annunziata da influenzi pulitichi è i scientisti prima di u principiu di u 2017. U pruprietariu di u situ ùn pò esse micca identificatu, ma l'infurmazioni parevanu chì u cronista hè situatu à l'stazione Amundsen-Scott à u Polu Sud (Antartida). À u stessu tempu u capu di l'stazioni affirmeghja chì nimu di l'impieghi sò intezziati in a so creazione. In Russia, a notte nantu à u prugettu L'Endu hè assuciatu immedta cù l'eventu di u 2016. Duranti stu periodu, Patriarch Kirill hà arrivatu à l'estazione antarctica russa per un servitore funerale per l'espluratori morti. Ci hè una parolla chì in fattu u curccu purtò cun ellu l'arcu di Arque di Gabriel. L'infurmazioni nantu à l'artefactu, scupertu in u 2015 in a Mecca, hè stata cuocu cura di i media. Hè cunnisciutu chì in i so scavi, un gran numaru di persone fubbe ferutu. Sicondu rapprisintazioni non cunfermati, l'Arca era secremente abbandunatu in una nave russa è fù mandatu à l'Antartida, accumpagnata da una armata navali. Hè assumatu chì invece di un requiem, Patriarch Kirill hà realizatu un ritu specialu nantu à l'arca, dopu chì l'artefacte hè stata trasportata in u mondu. Sicondu a legenda, l'arca di l'Arcangianu Gabriel ha statu ammucciatu in u locu di cultu è ùn deve micca quellu à u finale di u mondu. L'apicularii di sta versione sò sicuri chì dopu à u 15 di nuvembri 15 saranu un invistitu di i pumati magnetichi, cum'è un regnu di quale una seria di cataclisimi in a Terra di a Terra.