Eserciziu di respirazione di benessiri

L'eserciziu di respirazione di benessiri sò un sistema di eserciziu specialu. Cù l'aiutu di sta gimnastica, hè prestatu a furmazione di a musculature respiratoria. Cù l'implementazione curretta è sistematiche di e exercici especiales, u mecanismu di scambiu di gasu in u corpu umanu hè normalizatu. Questu facenu pussibile alcantarà a crescita di e capacità di u corpu di l'organu è crescenu a rendiment fisicu. Per quessa, per quelli chì participanu à sport è cultura fisica, serà assai utile à acquistà cù i fundamenti di a gimnastica respiratoriore di rinfurzà a salute.

I sistemi di furmazioni di respirazione speciale appareru prima a nostra era in a China antica, l'India, Grecia. Oghje, a gimnastica respiratoria hè cunsiderata cum'è unu di i forti i forti di a recuperazione di u corpu. E centu di varietà tecniche di sta ginnastica sò stati sviluppati, chì permettenu di furmà certi elementi di u sistema respiratorju è, in cunsiquenza, per incrementà a capacità di riserva di l'apparatus respiru. Tali tecnulugia di rinforziu permette à rinfurzà i musculus respiratorii di u pettu è di u diafragma, migliurà l'attività di l'organi internu situati in a cavità abdominal, nurmalizà u sistema respiratorju è cardiovascular. Inoltre, cù l'aiutu di l'esercizii di respirazione recreativa, pudete influenzà l'excitabilità di u sistema nervu cintrali. Una di e cumpetenze più impurtante di mellite a gimnastica respiratoria hè di aumentà a riserva di furnisce u corpu cù l'ossigenu. A furmazione cuntinentale cuntribuisci à u fattu chì u tissutori extra u bè ossu di u sangue, mentre chì u travagliu di sistemi respiratorji è circulatori si saranu più economichi.

A basa di l'arruvinamentu di l'equipamentu respiratori hè u prucessu cuntrollu di i musculi, chì furnisce i prucessi di ispirazioni è di venimentu. A maiò diffirenza per questa situ hè in u prucessu di seguità i movimenti di u diafragma. Cù l'aiutu di cuntrollu cuntrullenu di i musculus respiratorii in u cursu speciali, a persona si sviluppa a respirazione trifantazione curretta, chì cuntene i seguenti fasi: 1) exhalazione; 2) una pausa; 3) inalanzate. A prima fase si porta à travagliu da a cavità nasali cù una rinfurzata completa di a musculatura respiratoriu di u pettu è di u diafragma. In questu casu, l'exhalazione ùn deve esse postu à u limitu. A seconda fase hè unu di l'elementi più impurtanti di a ginnàstica respiratoriu di rinfurzà a salute. A pausa deve esse naturali è piacevule. A terza fasa hè stata automaticamente traversu u nasu, quasi senza mutassi. Per quelli chì vò cercanu à gimnastika respiratorii, hè assai impurtante per esse capace di cuncentra a vostra attenzioni. Cù respirazione propria, i spaddi anu da esse immobbili, cun l'inspirazione i spedituri inferiali di i costi sò sfruttati, è u vulume di u torax aumente.

A furmazione di scambiu di gasu di u corpu implica, sopratuttu, u prucessu di gestione volitivu di i movimenti respiratorji. Inoltre, per stu furmazione sò pussibule di usà un metudu cum'è respira à u tubu di un certu diàmitru è cù una longa regulare, chì face possibili di creà un spaziu "mortu". Quandu u prucessu respiratorju hè realizatu da stu tubu, l'aria entre i pulmoni (cun ​​una cuncentrazione di l'ossigenu di u 21%) hè dilujatu da l'aire residuale in i pulmoni è da l'aire di un spaziu "mortu" (cun ​​un cuntenutu d'oxigenu circa 15%). Cusì, a concentrazione di l'ossigenu in l'alveoli diminuite, è u cuntenutu di u cuntenutu di carbon di carbonate. Tali mudelli anu un furmatu di furmazioni impurtante nant'à u sistema respiratorju di u corpu. Per fà esse entrenamentu, hè necessariu di cumprà dui tubi chì sò inseriti in l'altri, a durata totali di quale si pò cambià arbitrariamente à volenu (u cambiu di l'espai "mortu" cambieghja ancu). Eserciti di gimnastica respiratorii cù l'usu di questu equipamentu si deve esse realizatu mentre chì si senti è a longa originale di u tubu deve esse sceltu in tale manera chì quandu u respiru ùn ponu micca micca eterità difficurtà. Respire à u tubu in viaghja bisognu è senza tense, senza fà fà i so forzi. In prima, u tempu di furmazione in gimnastica respirazioni ùn deve micca esse più di cinque minuti, è u numaru di ripitenzii di questu prucessu per ghjornu ùn deve esse più di duie. U ghjurnale urganizà u tempu di furmazione per 1 a 2 minuti è anu aumentatu gradualmente a larghezza di u tubu (per esempiu, aumentendu u voluminu di l'spaziu "mortu"), dopu à trè mesi, a durazione di l'eseriti sò da più à 30 minuti. Hè aghjuntu chì u furmazione di salute di u sistema respiratorju cun un tubu hè un modu abbastanza simplice è assai efficace è sicuru per migliurà a cundizione generale di u corpu. Esistiti esse realizati in casa. In ogni casu, hè ancu necessariu di vigilà dinò seguitu u statu di salute. Se ci sò difficiulalli per a realizazione di i movimenti respiratii, a furmazione deve esse suspesi finu à u rispiru nant'à u rispiru normale hè restituutu, è poi a larga di u tubu utilizatu hè ridutta ridutta.

In più di l'effettu curativi, l'eserciziu di respirazione aiuta à una persona forme una bona dicioni. A risurgia trifasi circhendu in u cursu di furmazione cù un focusu per a dimarchia improvizzante esige una cuncurrenzione speziale di l'attinzioni à l'uniformità è a durazione di l'exhalazione.

Cusì, cù l'aiutu di furmazione especiale in gimnastica di salute respiratoriu, hè pussibule espansà considerablemente a capacità di u corpu umanu per usà u sangue purtatu d'oxigenu. Questu, a so volta, furnisce un aumentu di u potenzalu energeticu di u corpu è cuntribuiscenu à un augmentu di a capacità di travagliu, l'adattazione in carichi fisichi, a furmazione di benessere è felicità in tuttu u ghjornu.