E persone nascite in l'annu di u dragone

Dacron E persone nascite in l'annu di u dragone personificà a salute, a longevità, l'attività. Ci sò chinu di energia, vitalità, ottimisimu. U dragone hè assicuratevi micca avvicina è petty, hè generosa è aperta à tutti.

U drago rara raramenti chiancì è hypocriti. In ellu è in altri apprezzà l'honesty sopratuttu à tutti. U dragone hè assai faciule di fiducia di e persone, perchè ellu hè spessu engaiatu, diventendu a so misericòrdia è disinteressate. U dragone hè assai preoccupatu quandu ellu scopri à l'ingannamentu.

Oghje chì e persone natu in l'annu di u dragone sò troppu esigenti à l'altri. Ma portanu à e persone circhendu à più di u mondu. U dragone agisce prima è parra, ma solu pensanu. Per quessa, spessu si mette in situ stati. Invece di questu, u cunsigliu di u dragone hè sempre benefiziu.

U drago localizza nove hobbies assai faciule. Hè una persona versatili, hè attrattu da tuttu ciò chì sia. Hè intilligente, assai lettu, versatile. Questu ci permette di influenzà a gente, ancu chì u dragone raresca l'usu di a so influenza, da a natura, hè generoso è disinterestatu.

E persone nascite in l'annu di u drago ùn sò micca suffrutu di bisognu à a vita. Sò capace per acquistà altri grandi in ogni attività. U dragone pò cunnette a so vita cù u stadiu, cù l'esercitu è ​​di a pulitica. In ogni vita, brillarà è causanu l'admirazione universale. U dragone pò cunnette a so vita cù u crimini, ma questu hè datu per ellu è cun impunità. Ellu vinite i travaglii di a vita.

À l'amore, u dragone raresce in amore per veru, cusì i sentimenti d'amore sò stranguli à ellu. Ma ellu stessu causanu una timida di emozioni in u sessu oppostu. In particulare brillarà i draghi femminili. Fans à elle solu un centu una duzina.

Un omu-dragon ùn hà prestitu cù u matrimoniu è pò ancu esse vita a so vita sana. U dragone piace una vita senza bachelor senza obligazioni. Ancu senti una certa precisa di a solitude. Sulu sulu si pò rinvresà è si sente com'è una persona veramente felice.

U dragone hà un caratteru cumplessu. È spessu ùn si pò micca capitu da l'altri, ma teni l'autorità. U so successu pò esse assai grandi se pò direghjanu i so forzi in a direzzione bona. U dragone hè spessu disconforme cun ellu stessu.

U dragone hè un simbulu di brilliance è prosperità. Ma questu ùn vole micca chì ogni cosa sia ghjuntu per ellu a manera di vulete. U fattu chì tuttu hè cascatu in manu, hè solu un mitu inventatu da l'invidia di u dragone. Ci hè sempre dinuminatu cù lumi, ma per questu brilgiunà u dragone deve fà assai sforzu: mentale è fisicu.

A vita di vita di u dragone hè complechizata è chinu d'ostaculi. U destinu pò levà u dragone in alta, è poverò u ghjallu in lu fangu. A forza di a pirsunalità di i persone nascite in l'annu di u dragone hè chì sò capaci di sviluppà da ogni terra è di novu vola. E accussì tuttu a mo vita. U dragone ùn hè micca di constancia.

L'scelta di un cumpagnu di vita hè una decisione rispunsevule per u dragone, perchè a felicità in amore hè impurtante per ellu. A unione di u dragone è a ratata sarà forti: fallu in amore cù u dragone, a ratata serà u so cumpagnu devottu, hà da pudè perdona u dragone tutti l'insulsi è calculerà u premiu di u soldi assicuratu da u dragone. U dragon di serpete amparà è esse fieru. Hè una bona idea per un dragone per cunnetta a so vita cun un rollu, cum'è u vitale si prustirnassi a so testa davanti à u dragone è reciclarle i migghiori di u successu. U scimmia cumplementà u dragone, in una famiglia chì ci sarà un minimu di disputa è scandali. U scimmia, inoltru, serà capaci di capacitarà u dragone per esse astuzia è squeamish, è adopende pocu a so forza, u putere è a influenza influenza di e persone. Avaranu bisognu à ognunu si sò à parte.

U dragone ùn deve esse micca sceltu com'è cumpagnu di a vita di un tigru, cum'è chì u tigru sempre disturbe a serenità di u drago, ma ancu di più penoso serà una allianza cun un cane tranquillo. U dragone ùn anu micca accettatu pessimisimu è una vista di u mondu reale, chì sò in a natura in u ghjacaru.

U primu stadiu di a vita di u dragone hè spessu reste. I so crescenti è i ghjuvanotti sò torrai è sanu. U dragone averebbe averà promiscu è cumpagnii cattivi. A seconda fase di a vita purtaranu u successu di u dragone, altri e punichi. L'ultima fase di a vita si fate assai cuntenta per u dragone, postu ch'ellu sia capaci di rializà tutte ciò chì hà hà urganizatu.