Gimnastica per a faccia contr'à l'arrugas

U cumplicamentu di gimnasticu currettamente per i musculi di a fàccia, realizatu in cunfurmità cù u principiu: tensione - relaxazione, stimulates supply of blood in sangue, risultatu in musculi deformati rinfriscenu, u metabolismu in tissuti di a pelle hè attivata, i tissuti sò strutu è acquistate un sanu salutiu. Fate d'esercitiche secondu u schema scritte sottudu, pudete assicurà chì in parechimi settimani, dui o trè pezzi di a vostra riti sarà strettezza è freschezza. U vostru facci serebbe per voi, senza esagguerazioni, più familiale è vicinu, perchè averà imparà per fighjà è trattà i musculari faciale diffirenti, chì à turnà aiutà à cuntrullà in situazione stressanti.

Ci hè una regula generale chì hè veru per tutti l'eserzii - a fase di a tensione si passassi à un massimu, senza ritornu di respira, per 8-10 seconde, dopu à quale hè sustituitu da una fase di rilassazione. Cusì, più in detail.


1. Pettendu un ditaghju nantu à a pelle à a base di e cellue è a pianta. Avemu pruvatu di trasfurmà i poutici contru u tigliu fissatu.
2. Detemu i nostri ditte nantu à a frunti, pianosa, postu chì e cecchi prufundanu.
3. Arrange simétricamente nantu à dui dete di ogni mani à l'inturni di l'ochji è tira cù curazione di a testa sottiliata. Un tali esercitu facilita à rinfurzà i musculi in l'ochji.
4. Pone u dettu in i ringii di a bocca è capisce i vostri labbra apposta.
5. Pull back, piglià u lip.
6. L'indi i dete sò colpi nantu à e cantonni di l'ochji, grande - in i pani. Wide smile, superannu a resistenza à u fraccionariamente.
7. Duminazione cù dettighjate strettu per u pórtelu di u nasu è l'aricchia di u nasu, anche a resistenza.
8. Mòsculi situati à a bocca di bocca, da l'sopra, pressitu pressu à i denti cù l'indici, si mette nantu à i rinfrescanti di a bocca.


I linii principali di u massaggiu


1. Chin area and chin area: u mezzu di u mandibule à longu u mandibula più falu è à u lebbra di lettone.
2. Micchetti: da i cantoni di a bocca à i tragus di l'arechja, da u labellu superi è l'ale di u nasu à a parti suprema di l'auricula, da u cantu di u nasu è à a linea di i tempii (passendu l'area di a pelle di a parpelle bassa).
3. Parpelli: a parti superiore - da u cantonu internu di l'ochju - à a cantina più vicinu - da u cantu più vicinu di l'ochju - à l'internu, finu à l'appendage di l'ossu malar.
4. L'aria di u nasu: da u nasu, longu à a so back and up à a punta di u nasu, da a volta di u nasu - finu à a superficia di u livellu.
5. Prima: da a linea di u mediu, longu i vellini - à i tempii è da e cigliera - in altizza, à u cunfini di u fucili.
6. Neck: À a superficia di u frontudu da u collu - da u fondu à u cima, longu à a superficia laterali - à u contru - da a cima à u fondu.