A criazione di i zitelli di u quartu anni di vita

Sì i paisani sò serici è responsabbili di a criazione di u zitellu, u sviluppu di u zitellu hè assai riescita. U quartu anno di a vita di u zitellu hè impurtante da un puntu psicologicu di vista. Se un zitellu visita un preedificu, i genitori devenu rispunse cercanu cù educatori è maestri per cunsulà a cunniscenza è e so cumpetenze chì u zitellu riceve. S'ellu hè ppiutu chì u zitellu sarà culpitu da casa, i genitori avè da preparà prestu, ancu a litteratura necessaria.

Involtore à a criazione di u zitellu di u quartu anni di vita, hè necessariu d'incitarà ogni uno di i so rializazioni, è micca di criticà è di detta da ogni tortu. Un scopu di sustegnu per u zitellu sera un surrisu normale, affettuosu è appruvendu a parolla. Se vulete crià a so fiducia di u zitellu, u zitellu s'esocu per più, hè assai necessariu per sente un sensu di successu. Ma ùn cunnuccerà chì u praziu eccessivu relaxes, è a gravità s'isplica è ripressa. Se u zitellu ùn pò micca cumprà una dumanda o dumanda, pudia avè un sensu d'impietà è impietà, di l'attitudina feroce à i so parenti.

A misura hè necessaria in tuttu, ancu in l'educazione. Ùn puderebbe esse suprani cù a gestione di u cumpurtamentu di u zitellu, cuntinuà e cumandami è curreva, suggerenu chì chì u zitellu hè cusì improbabulevimu di sapè à decisione nantu à ellu stessu. Particularmente perjudicial in l'educazione di impermanenza: ci sò parechje quandu u zitellu ùn hè micca allu pagatu u tempu, è à a più difesa, u zitellu senti à sente un "tirade" non-stop in education. Oghje, finamente chjamatu, a finezza prupone i zitelli di prutesta. E anche si à una piccula età, i zitelli saperete prestu più prezzi, per abucciate questa qualità ùn valuta. U primu chì i paisani avianu bisognu à riparà a vita è a manera di vita in a famiglia, i abbitanti è i relazioni trà i so membri.

U jocu pè i zitelli hè una attività seria. L'Adulti bisognu di capiscenu chì in i ghjucadieli di ghjustizia ci sò elementi di prucessi futuri di u travagliu è, per quessa, i genitori devi esse mandati è intervene in elli.

Finu à trè anni, u zitellu hà pocu ghjoculi è società adulti per ghjucà, ma dopu à quattru anni ùn hè micca abbastanza. U zitellu annunzià a circà a cumunicazione cù altri figlioli. Per regula, i zitelli tieglunu di cumunicà cù i zitelli più antichi que elli è si ùn l'accettanu micca, anu offense. Anu un sensu chì avà sò cunnisciutu assai è veramente voi fà affacciari. Per quessa, a cumunicazione cù e zitelli di a so età hè assai necessariu. Sì ci hè più di un zitellu in a famiglia, in questa scusa hè satisfeta per qualchì estensione. Tuttavia, ùn limitate micca a cumunicazione di u zitellu solu cù membri di a famiglia. Per esse l'urganizazione, u zitellu hà bisognu d'altri amici - hè cun elli chì u zitellu pò sienti in una pedagugia equitazione. Quandu si cumunicà cù altri figlioli, u zitellu hà da pudè apreghjunghje à difenda a so opinion, è di cuntà cun l'opinioni di l'altri. Hè in questa età chì l'appiccicate principia a prisenza, chì in certu puntu hè u girmionu di l'amici.

In i zitelli, u pensamentu hè più concreto. U zitellu saperà ciò ch'ella vera cusì chjaramente, pruvò à amparà tutte di a so pròpia experience. A maiò parte di tuttu, ellu interessa in l'azzioni di adulti chì hanu tentatu d'amparà. U zitellu ùn si ricorda di tuttu, ma solu ciò chì hà impressuatu. À u listessu tempu, tutti i zitelli prupone imitate adulti, chì in qualchi situazione hè assai periculosa, perchè i figlioli ùn sò micca formate i cuncetti di "boni" è "bagnu". I saranu spessu imitate ciò chì l'adulti anu da impetu à i zitelli, per elli si stanu permettenu à fà. Per quessa, in a presenza di i zitelli, unu deve esse attentu sensu senza piglià azzioni è azzioni chì ùn sò micca un bon esempiu di imitazioni.

Fattu quarchi cosa, un zitellu di 3-4 anni ùn pruvà micca di fà qualcosa bienu o di fà qualcosa, perchè hè necessariu, hà fattu per ellu interessa è vulete. Hè per quessa, hè impurtante educà i zitelli di cumu fà esse attu à certe situazione, ciò chì pò esse fattu è ciò chì ùn pò esse fattu: ùn piglià i ghjuculi, ma per cumparalli, coordina i so desideri è i desideri di altri figlioli, etc.