L'influenza di un conte di fata nantu à a percepzioni di u mondu per l'ochji


L'influenza di un conte di fata nantu à a percepzioni di u mondu per l'ochji di u zitellu hè unu di i temi più impurtanti per discussione per i genitori parenti. Quale cheat de fichi per elettu? O quarchi ghjovani moderni ùn avete micca bisognu di fàuli? Chì ghjè l'usu di i fichi? Ùn pare micca troppu tediosi à i nostri zitelli? Forsi u conte di fiancu nantu à Kolobok hè di moda? Avemu l'aiutu per trattà cun queste issi prublemi, chì, per suprattuttu, abbitatu.

Pudemu affirmà a influenza colosale positiva di u conte di fata nantu à a percepzioni di u mondu per l'ochji di u zitellu. Ogni annu ricurdeghja a manera chì a me mamma è a mamma ti sia diutru in i zitelli di fata di a zitedda. Avemu aspittatu cù un sensu spéciale per stu mumentu. A storia principia, è andemu in un paese di magia incognu. Agree chì quasi parechji di noi, avà, essendu adultu, ricurdavvi a meza a mità di i cultisti di fata senti à a zitella. Ancu avete ancu da travaglià dura per ricurdate a storia di qualchì pussibuli simplici.

Ma u principale ùn hè micca chistu. Da i ghjorni di fata, avemu ricivutu cusì una carica di energia positiva, cusì parechji ricordi caldi chì definitu avemu da definitu di fà scopre i nostri zitelli per elli. E pà cumincià à fà questu quì hè dispunibili oggi è "da a cuna". Certu, se u so figliolu hè 1-4 anni, ùn hà micca pussutu piglià u conte di fata.

Ma a missione di un conte di fata nantu à stu stadiu ghjovanu per un zitellu in a so vita hè chì u so racontu impedisce à sente. Si mette à a so mamma o à l'avutra nantu à i ghjinochji, sèntenu e parolle chì ùn sò micca intelligibile per quellu, frasi. Ma ellu si listessa a intonazione brutta è pianosa di a vostra voce. U caprettu capite chì u libru chì avete esse emetti calidez, giòia.

Appena u zitellu ùn permettenu micca di vultà finu à u lettu à l'altru furtech. E questu ùn hè micca male in tuttu. Allora i vostri cresceti principesu a stà in ghjornu per sapienti, cunnosci u mondu chì u circondu. Dopu aviri a cumincià di ripetiri, babble after you parole chì si sò in un cunicu di fata. E ancu più tardi, vi spiegà à voi mentre chì in lingua rota, chì fairy tale voli senti.

Hè desirabili chì, in una prima etapa, deve leghje solu ricenti. Senza nisun malu, caratteri negattivi. Hè chjaru chì un conte di fata sempre hà una fine fine. Ma hè impurtante chì, in u princìpiu, u zitellu riceve quant'è pussibuli emozioni pusitivi. A quistione di u bè è di u malumu deve esse mantene in i tempi recenti di u sviluppu di u zitellu.

Studii di fàuli, vi scopre l'imaginazione di u zitellu. Dopu vulete scrive u so carattaru favoritatu. Forsi, seranu solu dui frasi, linii incomprensibli, ma u to figliolu sarà sicuru chì l'eroi di u conte di fiancu sianu exacta cum'è questu. E hè mala?

Un conte di fata permetterà un zitellu a valutà facilmente e prublemi. I difficili u prughjettu di u zitellu nantu à una situazione fantastica, è riceve a pussibilità di vèllinu à risolve i prublemi di l'esternu. Hè pussibule chì u zitellu vulerà esse cum'è i caratteri di un conte di fata chì hà fattu un grande rigistru. Questu averebbe posate qualità pusitivi in ​​u to figliolu. pigghia l'esempiu da Alyonushka, Ivanushka. Avà, ùn sò micca sì un mudellu role. Mentre ch'ellu hè circondatu solu da persone persone. E all'impruvvisu, in u so pocu mondu invadiu caratteri boni. Eccu un altru assistente sustituvule per e mamma - un conte di fata.

Un conte di fata hè u mekanismu di u sviluppu in u zitellu di una suntia cumprinsioni di u mondu internu di i persone. Cù l'aiutu di metàfori, l'allegra, cumencia à lentamente "capiscenu" di e persone. Avà ùn solu micca a raghju pò esse astuzia, ma ancu qualchissia individuali. U caprettu sapi chì l'avidità micca solu di u lupu pò causà disastru. Un omu petite hè difficiule di comprende u mondu chì u circondu. È per i cosi di costruzioni - per fà più faciule.

Ricurdativi chì i fichi di cunti ùn sò micca solu un modu di divertisce u tempu. Tuttu a saviezza di u mondu, tutte l'esperienza di vita si hè cuglita in elli.

Comu pudete vede, l'influenza di u conte hè enormu. Ùn vi scurdate di leghje à i vostri figlioli più spessu, è micca solu per a notte.