Hè bisognu di crede in forzi supernaturali?

Avà parechje persone cunse sempre dinò di l'auturi d'altri universe è di a percepzione extrasensoria. In u teledice di mostra cuntene di quelli chì anu un rigalu speciali. In ogni casu, assai persone si scepticanu di u supernaturalu è cunzidenu cunziddi programmi di una ficzioni. Ma hè cusì cusì? Hè veru chì ogni tipu di psiquicà è i prugrammi nantu à elli sò solu "un divorziu" di l'espunenti nimici o, forsi, in questu munnu, ci hè sempre una cosa chì ùn si pò vede cun u ovu omu?


Lege di conservazione energetica

Ancu i scettichi più impurtanti è i materialisti anu rivelatu a liggi di a cunsirvazioni di l'energia, chì ùn sparisce in lu munnu. Avsya chì una persona s'acumula longu di a vita, tutti i so sentimenti è emozioni - hè una energia. Quand'elli dicenu, l'ànima. E dopu a morte di un ànima umana, cum'è un coetanu di energia è infurmazione hè in u flussu di l'energia chì ghjè vicinu à a terra. Ma, quantu tutti sapemu, u più forte u più informu, u più forte u sentimentu, più forte sta energia. Per quessa, ghjè spessu chì, dopu à a morte, una persona hè sientiuta in sta terra. Tuttu hè spiegatu bè semplice: hè o piace troppu inghjocatu à quarcunu di a vita oghji è i so sentimenti sò più forte chì ancu dopu à a morte, ci hè energia, o prima di a morte ani travagliatu assai stress è emozioni, cusì l'energia hà cresciute ancu significativamente in dimensione è diventenu tangibile.

I matte non-materialisti credi chì l'energia umana ùn hè micca solu esse, pussedi puru raghjone. Questu hè, l'ànima hè, in fattu, una persona. È u corpu hè solu una cunghjilla, cum'è qualsiasi indumentu terrenu. A so opinione cunfirmanu l'apparizione di u mortu in i so sònni, visioni è cusì. Per d 'altra banda, hè difficiuli di dì chì e so manifestazioni di l'essenza straniera ùn sò micca chjarificatu a presenza di a ragiunata in l'anima chjamata. Forsi quandu avemu vistu è senti quarchi cosa, hè a nostra mente subconscious chì simpaticamente pruce l'energia di u flussu di l'infurmazione internazionale. Ma però, u fattu chì l'energia è l'energia umani ùn sparisce micca in nudda parte, è in i casu particulari pò ancu esse visibilii, sempre valenu a ricunniscenza. Inoltre, a rialtà di l'emergenza d'entezzii à altri alte, chjamati anima, cunfirmanu un gran numaru di pirsuni. E certi sò credi in forze stranieri, mentri àutri - sò scettichi. I per quessa, e persone scrivanu diversi cose in parechje parole, però, ci hè sola un significatu chì hè abbandunatu: i pò morti sò intruti, cum'è a famiglia è l'amichi, è persone per ciò chì ùn anu sappiutu di l'infurmazione energetica di a terra ancu cun un forte desideriu.

Murali impicità

Ci sò parechji stori, miti è liggi about diverse esseri è sustanzi arcipancie muderni. Ogni noi da a zitella hè familiar di boscchi, brownies, sireni, lummini, vampiri è cusì. Ma sò questi anu u fruttu di fantasija di i piacè o sò veramente reale? Prima, vale a pena cunsiderà chì ogni nazione di u munnu hà a so leghje è di u mitu stessu, ma ùn si prisentanu micca cù nomi di criaturi è quarchi disgrazii vih descrizzioni, tutte e ricerche di l'altru paisanu descrizanu documenti di tali entità. Per esempiu, in ogni mitulugia, ci anu stati annantu à una criatura assai simili di u nostru cumpagnu o un diavulu. In i laghi di tutti i paesi è di e persone, hè bisognu di vìviri belli zitelli, purtendu morte à quelli chì anu vistu l'ochji. E se tali un grande quantu di persone di e diverse parte di u mondu describenu cusì cresii, dunque forse anu sempre, perchè e milla di i ghjente ùn ponu fantasizzà a stessa manera.

Inoltre, a righettu di i morti, a ghjente vede a tali similitudu più in spessu. Quasi cun noi unu di noi durante a vita passava almenu una storia assuciata cù certi stati d'altri universi. Infatti, quantu i psiquiatici dicenu chì esences essenziali sò ancu energii. Sù appressu à un momentu quandu ci hè un forte risu di energia. Diciaremu qualcosa di l'assassiniu massu succèru, assai persone anu u dulore è Istra è cusì. In questu casu, in u locu induve l'incidentamentu successi, una stetica energetica forte vende, chì ùn ùn sparisce per parechji anni è scanteste e persone. Di sicuru, stu cofinimentu di energia pò esse micca solu u male, ma ancu boni. S'è sempre per esse una certa essenza, cum'è per esempiu, u to anghjulu, affinchendu cù qualità d'un helper è un difendante, à a fini, pudete avè avutu un sustanziu energeticu positivu chì vi protettarà è aiutà à ottene u vulete.

Ma se tuttu questu hè solu energia, da chì e persone vanu credi simili? Forsi u puntu quì hè chì questi entiè anu avutu prutotipi veri. Dopu tuttu, ùn si sapi micca ciò chì era in a nostra terra prima. Ci sò supposizioni per u fattu chì ci era una razza intraggiata cù i restani di rapprisintanti di quale i nostri ancesteri distanti scontri. Forsi a sta razza pussidia certu tecnulugia chì era aduttata per forzi supernaturali, pò esse mudificate, perchè i nostri caratteri mitulogichi si parranu una donna cù pezzi di pesci è l'omi cù u corpu di cavallu. Sicura chì questu hè solu una teoria, ma pò ancu avè un dirittu à a vita se ne vede à u supernaturale da un puntu di menstru materialisticu. Hè per quessa chì i discendenti di quelli primi pirsunu vede entità supernaturali cum'è sti imagine. Simply selezziunate l'imagine più apprupriati di u so passatu è i cunnessione cù esences energetichi chì anu sempre esiste in ogni pianeta è in ogni dimensione. Perchè un gran quantità di persone accuminzanu à impartisce una certa imaghjina à una entità particulari, inevitabbili veramente l'urdinità di circà, perchè l'energii simule cunglite.

Hè per quessa chì, tornendu à a quistione di a fede o di l'incredulità in l'armata straniera, una cosa si pò dì: l'energia è l'energia di tuttu ciò chì hè nantu à sta terra hè assai putente. Ùn pudere micca fà mancassi è esse sparse in u mondu, perchè ci hè un cuncettu cum'è memoria. E mentri si ricorda di quale eremu, a nostra energia ùn pò micca sfondate à una munzufazione è spargente in u universu. Inoltre, a memoria umana pò furnisce energia cun tremente forza. Hè u ricordu di un sbattimentu chì diventa u core per a creazione di diversi entità negattivi. Cusì, credi o micca cridete in l'altru munnu - a to scelta.