Hè faciale è simplice: cumu si aghjurnà l'interni senza reparazione è serie gastri

U vechja annu di u Petrusellu si dumanda cambià - perchè ùn cumincià micca cù u vostru appartamentu? Inoltre, ùn hè micca necessariu di ricuzione per questu - i diseggiani riceranu trè pianificazione spettaculari per una trasfurmazioni di l'internu famigliali.

Pruvate a il luminera cambiata. Sconces o lampari sò cambiati, o ancu postu in novi locu. L'opira win-win hè una lampa cù una apicoltura in russu o aranciu: parchje calenti di lumi schera a prughjittazione di i fachadas di u mobili è i patroni di u wallpaper, oculanu i difetti in l'internu, creanu un aura specie di cunfortione in a stanza.

Aghjustate un grande oggettu à l'internu. Pò esse un speculare massivu di forma inusual, una stampa in un corpu trasversu, una cesta di mimina cun una bizzilla o una elegante cornisa per i libri è stori decorativi. Trasfurendu i accenti in questu modu, principià per avè percepitu a stanza in un lume differenti.

Prufilu cù tessili. Una nova manta, una tela liviana chjuda, coffinette o coffinette per chjassi faciuli à cambià, à tempu di l'aghjurnà l'internu inde u passatu. Ma di i cortini, perversi, puderete ridivà, perchè per un pocu tempu - a finestra "nurda" diventerà un postu sicuru per magazines, lampi o fotografia.