Irina Sheik cum'è u zitellu riunite i pumati è dipinta l'uspidale

À l'ultimi anni, u nomu di Irina Sheik ùn hà micca sparitu da e pagine di i croni letteraria. Un vastu armata di fanne guardate cù cura l'ultime nutizie nantu à i so favuriti, admirendu ogni apparenza di ella in prestigiu eventuali è nantu à e pagine di tabloids di moda. In ogni modu, u ricunnisciutu univirsu universale, i miseria divintendu e cingulenti brillanti di i magazini populari eranu precediti da a zitella difficiuli di a stella futura.

Durante una recente conversazione cù i periodisti di una di e publicazioni uccidintali, u bonu modelu discurru francamente nantu à e circustanze in quale hà avutu a so vita. A famiglia di l'stilla futura era stata modestamente, è quandu una fuglienza di 14 anni d'età mortu u so babbu, hè assai difficiule. Aviu avè u travagliu in u giardinu, u pumadoru è a patata addiventanu à falla d'alimenta.

Irina Shaikhlislamova hè nata è hà crisciutu in una cità di Emanzhelinsk, vicinu à Chelyabinsk. In più di travaglià in u giardinu, a zitella ùn avia nudda via di guadagnà u soldi:

Aviu avè u travagliu, cullissi patate è u pumadoru, perchè era u solu tipu di guadagnà in a nostra petite cità.


A famiglia di a mamma, a minta è a sognu ùn puderanu micca permettenu cumerci di costi. Per fà ricerche un bonu paru di scarpi, Irina hà d'alcune hà rimettatu di guadagnà parechje soldi in a riparazione di l'uspitalu: a zitella era pittata di u locu. Per u mesi di u travagliu hà ricevutu quasi 20 dolaris:

In veranu, aghju pagatu $ 20 per 30 ghjorni di travagliu - I pitture un hospital locale.

I sguardi renniru a Irina: era assai slim è modesta. Ancu in a ragazza ùn era micca pigliata - hè stata cispicata da a so surella anciana.

Di sicuru, Irina ùn anu mancu campà chì in 10 anni hà travagliatu in New York, è guadagnà u soldi, per ellu pudete cumprà tutta a cità sana chì era natu. Ma in una a zitella era sicura - ùn era micca stà in Emanzhelinsk.

U primu passu à una nova vita era ingressu à u College Economico Chelyabinsk, induve u futuru mudellu studia marketing. L'Irina hè nutata in u club di l'impresa locale è offru à travaglià in una di l'agenze di mudeli. A vittoria in u concerti di bellezza di Chelyabinsk abra un novu mondu à una ragazza scunnisciuta à a chjesa. Un annu dopu, in u 2005 Irina principia a publicazione di mudellu in Europa.

In ogni casu, in Parighji, induve siquista hà cun l'altri mudelli, hà avutu per superà e prublemi. Irina richiunna chì ci era un mumentu chì ùn ci era nunda di manghjà. Ma i prublemi solu stimulanu u mudellu, u furzatu di scrive per l'aiutu:

M'arricordu chì una volta in Parigi, quandu mi campi, ùn aghju micca soldi ancu per l'alimentariu. Questu hè un puntu viulente per mè, ùn eru micca vulutu dà. Sapiu chì ùn pudia micca vultà in casa, senza alcuni nunda, è questu hà fatta me travaglià.

Un esempiu di Irina Sheik era a so avanna

Irina hà amparatu ripetitu chì a so mamma è a so avutra cresce u so propiu esempiu. L'abbiadora di mudellu hà mortu annu dopu, ma hè a so Irina chì chjamà "l'heroina assoluta".

Hè cunnisciutu chì Galiya Shaikhlislamova hè un scutru durante a Gran Guerra Patriòtica è hà assai premiati. Irina Sheik hà un sognu stimulatu - per ghjucà una filma com'è spia in memoria di a so amata avia.