Attrice di u Teatru Vakhtangov: Julia Rutberg

Toccate à u scopu l'odi, chì addiventanu à u amori, è abandone da l'affari - questu cuminciò a rilazioni di Julia Rutberg è Anatoly Lobotsky. Ùn ghjucanu più in l'amore-odià. Una volta. Sì è riluttante. Anu focu annantu à a cume - a so famiglia. U caminu di tutti à una famiglia cumuna hè tortuosa, ma in i so destinazioni eranu certi punti di rifirimentu chì permettenu di custruisce a so scala d'attitudine à a vita è à l'amore.

Liste a lista di i so rolli - hè inutliu: pigghia una media paggina, è l'esencia resta micca cambiata - hè un Caratteru. Qualchese l'attore di u teatru Vakhtangova, Yulia Rutberg hà sempre toccu, pari chì ella hè vegu ... l'audienza. E ancu sapi chì emozioni causanu i so rolli, paroli, gestiti, aspetta. Hè a prima di u Teatru chjamatu Eugene Vakhtangov è l'attrice prussiana di i direttori cè famosu: Vladimir Mirzoyev, Mikhail Kozakov, Gary Chernyakhovsky, Pyotr Fomenko. I roles di Anna Andreevna in u ghjocu "Khlestakov" è Secret Ill-Wisdom in "Queen Queen of Spades" creatu à u circondu di l'halo d'una attrizziunistica distinta. L'imaghjini in u filmu hè stata nata solu quandu hà avutu qualcosa di dicerà à u visor: "Carattere maschile", "Verificate", "Windows di Mosca", "Secrets Familien".

Qualessu Anatoly Lobotsky hà realizatu - per duie ori di film dramatichi è teatrali, vivemu una vita. I passioni momentani, per a so ghjucazione in u teatru, diventonu tragèdies fatali (i rendimenti di "Lady Macbeth of Mtsensk," "U Fun of Don Juan", "U Krechinsky Freelancer", etc.), è u rolu di Andre in a film "L'Envy di i Diu" fici statu populari.


In ogni casu, u lume ci spende è quì esistiscu stu maravigghiusu sperimentale chì, in fattu, hà causatu l'apparizione di sta intirvista: quale si vanu fora di u screnu è a rampa? Sò sò - cusì curazione chì amicheghjenu a so vita persunale, generale.

U primu punteddu di rifarenza di u so modu hè un pagamentu. No, no, micca nantu à a prima date. A premiere. Un pezzu d'anni fà, l'attrìzia di u Teatru Vakhtangov, Julia Rutberg, pruggittata à assiste à l'estremu di Mosca da a Film Envy of the Gods. Ma si vultò è si rotolava, ùn era micca u tempu. "Nulla", l'attrenda assicurò. "Mi pruteggiri a Kinoetavr". Hà intesu interessata da u novu travagliu di Vladimir Menshov, chì tira pocu, ma cun precisione. Ancu s'è tradiziunale scribatu da u mondu sanu, i film in ogni casu diventenu avvenimenti. È curiosu di vede un attore scunnisciutu chì hè onoratu à ghjucà à u rollu principali in u rolu di Menshov - un ghjurnalista francese, u figliolu guidu Andre. Questu "Signore X" hà sappiutu a so debutà in u filmu in 42 (!) Year. Quell'ellu hà dettu subitu di Mosca. Cumu l'artista Lobatterush aspetta, Julia ùn sape micca. Dunque, per sempre hà cunfunditu cù l'actor Andrei Martynov. Eppuru, a mala furtuna - nantu à l'estremo "Kinotavr" l'attrìzia ùn hè stata missa - overslept.


A destinazione hà rinfordu più tardi, in a "We Play Strinberg-Blues" Mikhail Kozakov. Allora a vita propriu doti u modu in quale, l'adulti, chì anu pigghatu parti ricivuti di i so sbagli i discepzioni, dicidarà di andà in casa.

Serà basatu nantu à l'aluzzi - questu hè u sicondu puntu di riferimentu. Hè necessariu di surviglià, per vive u passatu, per lascià daretu. Yulia hà 10 anni di vita di famiglia cù u musicista di roccia Alexei Kortnev, capimachja di u gruppu "L'Accidentu", un forti divorziu, u sughjettu matrimòniu di l'anzianu cumune à un gimnastu ben cunnisciutu.

"Quandu a ghjente si divorzia, ùn circate micca una ragione in unu d'elli. Eppuru du culori sò culpabili, per quessa chì sò diritti. Dunque, ùn importa ciò chì m'era pruvucatu, - dice Julia Rutberg, - in vita ùn aghju micca dì di a mala parolla d'Alyosha. Pigliu un musicu brillanti è una persona forte forte. Sinceramente l'ojque felicità Lesha, altri ùn pò micca esse. Dopu tuttu, avemu travagliatu in parechje anni. Ci era un tempu - anu amatu assai. Espero chì oghje hà vintu à un omu chì hè veramente bonu.

Alyosha ùn anu da decisu di piglià un tali passu senza primu avendu cunzidiratu ogni cosa. Avemu parted friends, è hè stupitu per desiderà a so solenza eterna è un zugnu. I cose più irritanti è negativu in a vita, u megliu. Dunque, ùn perisce micca emozioni in còllera è di vendetta. Sò devi esse dati solu per amà u so vicinu.

Certamente, dopu certi avvenimenti Tolya Lobotsky è aghju avutu parechje prublemi cù l'anziani è i so mariti, ma sò improbabuli di interessa à i straneri. A cosa principal hè chì avemu i relazioni normi trà tutti di noi. Ùn ci hè sensu di culpèvule per u passatu. Ma ci hè una realizazione tutale chì, se Lobotsky è aghju intornu à un bonu tempu, volenu chì noi, duverebbe esse accertate da chì nimu dolore ".

Anatoly hà a so propria storia: un primu matrimoniu à l'età di 19 anni, un figliolu chì hè quì un pianu più ghjovanu chì u so babbu. In ogni casu, e quistione di Tolya nantu à u passatu sò sparghenu è discretu risponde:

"Eppo suppostu, fighjatu in qualchi revelazioni. Ma questa intervista serà leggiu da e mo vernaghji, i zitelli o di e donne chì sò avè cun noi. E tutti truverà stracquà immediatamente tuttu questu per elli è pensanu: "Fur-tree-stick, è micca mi chì vulia dì à questu ora?" Per quessa, ùn vogliu micca parlà di questi temi. "


À a terza marca di a so scusa di vita, accunsenu - travagliu, sapete. In questu, stanu - brunu è dissolve, fade è rinascenu. U teatru sò l'elementu. Julia Rutberg, eccricrici, cum'è una linzima rotulosa, sempre inculcate l'imaginari psiquiatricamente paradossi. Anatoly Lobotsky sapi ancu manera di ghjucà micca solu l'origine di i sentimenti, ma ancu i so sutili matices di sviluppu. Invece questu quì hè un paradoxe - Tolya hà fattu u so debut in a screen screen tardi:

"Aghju attivatu in u Teatro Mayakovsky", dice Anatoly. - Ecculau aghju invitatu da u direttore artu di u percorsu Andrey Goncharov. Ogni misi righjinu à 30 manifestazioni. Invece, prubabilmente, tutti i cummirciali in a mo amparata rimpiazzu in teatrali (prima ch'ellu finiscinu l'istitutu di cultura). O quellu chì u mutivu hè chì quasi nisunu di a generazione di graduate di l'anni 80, solu Dima Pevtsov, hè stata filmata in u filmu. I nomi di l'altri cumpagnu studenti, sgranate, ùn dì micca à nimu. Ma quannu parli di a me carica di travagliu in quellu tempu, affucatu a ghjente, chì, cum'è qualsìasi attore, era participatu in tutti i drammaturii, cumu i fàuli, senza esse ".

U Lobottu divintò u primu ministru, è scrivutu tutte e ricerche di ricerca impensibule è impensable in Mayakovka. Ma l'estasi di l'attore ùn hà micca moltu. À u cuntrariu, aghju gudutu ogni passu nantu à u palcuscenicu. Dopu - un scuppariu:

"Un ghjornu l'aghju pigliatu, è surtite da u teatru. E per sempre ... Esteru per Olanda, Ùn sò micca sapè per què, perchè. À u listessu tempu ùn avia nudda idea chì fà in u paese di eterni tulipani. Fuvu a un locu vacanti. Apparevule, era una crisa creativa severa. 10 anni di pruduzzione cuntinua ùn porta micca i più freschi frutti. Cusì hà scherziatu, induve e so ochji fighjenu. Tuttavia, dopu à a mezza annu sfondate, pisava tuttu, pensatu, è si ritirava in u so teatru nativu. Averiabitu cù piacè, ma elli ristavanu di disputa internu cù l'intelligenza ".


L'intrepretazione hà prubabile fatti più vicinu. Lobottky ùn manca a saviezza per riacconda à i spasmi emutivu di a so moglie cun tranquillamente. Dunque, hè duitu bonu chì ùn sò micca solu micca di antica, ma ancu travagliu in teatrali differenti. Ma u primu ministru ùn mancu missu a mità. Anatoly riguamente cunfruntassi à i travagli di a so moglia: ghjustu un pocu - faci un discuttu. U so maritu l'sapere bè, perchè mai hè mai admira. Ancu seittivu dopu l'estremo ti felicità, ludà. Cuntenedu chì un travagliu colosale hè. Julia, però, ùn hè micca ingughjatu, parra di a creatività di u cunjetu cum'è questu:

"Qualsevolu caratteru chì ncorpura, ellu sempre cun dignità. Ùn aghju mai vargugnate d'ellu. Ci volte parechji volte à l'altri per e rendimenti. Se tu amassi una persona, pudete avè cunfidatu. Ma quandu si cumincià à cumpetenu in a professione cù l'omu cù quale vi vanu, duvete esse disperse ... U so maritu hà un sensu geniu di l'umuri. Lu tardu Grigoriu Gorin hà dettu chì questu hè u so Amatu più amatu di tutti quelli chì èranu in a ghjesu "Prigaria annantu à e vostre case".

Sò sti riti altìssimi? No, hè normale. Per i cori amorosa. Avè truvatu l'altri, espandulanu l'espai cumuni di l'intimità amica, questu hè divinutu u quartu puntu di riferimentu in a scala di u so amori - a casa cum'è territoriu di felicità, silenziu generale, cumuni è sfarenti difetti. Quandu ùn ci hè micca cummerciale, è l'appartamentu hè tranquillu, hè duitu in notte. Tolia legh, Julia insegna i testi. Certi volte in u pelle. In certe volte, per qualchi ghjorni, in a dacha, ma questu hè raru. Lobotsky hè ancu un pesce di pesce d'invernu. Hè incaricata da a natura, da a sulitudine. Ùn hè micca una persona pùblicu, micca un risu, ùn ùn tira micca a manta nantu à ellu stessu, à u cuntrariu si faci tuttu ciò chì ponu micca chjaru attinzioni per ellu stessu. Julia ùn hè ancu micca contru u silenziu, ma ùn si pò stà sola per longa. Succece, in ogni modu, raramenti, quandu, dopu à mezzanotti, anu venutu à l'assistenti. L'anziani percive uninvited, unexpected friends with joy and pleasure.


A scossa di parechje famìglie - u modu di vita - evitenenu. Bé, ùn hè micca u so puntu. Julia è Anatoly à "bytovuhe" si riferenu à a facilità màssima: quellu chì hà tempu, el è i fughji. No "Domostroi". Inoltre, i casi sò solu prima di a matina, è à a fini di a sera. Breakfast - nantu à a raghjoni: cafè cù latte, iogurt, casgiu in casu, solubile di cereali. U ghjornu à u teatru. Ancu Julia hè un grande fan di a cucina japonaise. E in a so casa ùn capisce micca tutte e cose culurente in a forma di centu sece sete sette insalati. Perchè

"Amu piaceru cocchi sopopti. È aghju fattu ogni tipu d'insalati. A cosa principal hè di prestu. Piuvita for two hours in a stufa - micca per mè. À quellu tempu hà avutu bè di l'esperienza di a mo mamma. Hè ancu gestionatu à alimentà tutti, ancu quandu era "scoop", quandu tuttu era in corta supply. À a casa, a porta hè in constantemente aperta, 50 persone riunite per anniversarii. Mi ricu quantu à u mo anniversariu, a mo mamma si si assittò senza forza, è tutte e so migliure ci eranu a so ricchezza. Aghju decisu: in a mo vita, questu ùn sarà micca.

Un altru Yulia cù Tolya "nantu à tè" cun una computadora. U figliolu di Grisha aiuta à u maestru di stu miracle. Per via, i relazioni di Yulia cun ellu sò custruiti nantu à l'affare maiò, cum'è quellu di un fratellu. Eppuru, chì Julia hè chjesa inleptitude, hè cusì in l'arti di costura:

"U ricordu di così un vistitu di a scola nantu à a" manutenzione ". U maestru per un bellu pezzu ùn pudendu truvà a definizione di i mo abilità per i schezi. A cosa più insulte hè chì u mo amicu è l'aghju costatu e so camiceri sicondu u listessu patronu. Hè stata l'"bota spagnola", è aghju un "Arco triunfalu".


In a vita ordinaria, Julia prefete un stile di ghjuventù. A cosa principal - per capisce ciò chì face, è si senti còmico. Hè cumu crià u vostru propiu stile: "In certe voline sò solu bisognu à qualcosa chì sia cunfidendu. In u listessu pianu, puderete verse diversu. L'Apparenza depende di quale umore anu. Quandu u capu ùn hè micca mintatu, ùn hè micca carefree, ghjovanu. Tuttu hè beni! Eppo, di colpu, vi circate: "Fathers! Unn'è l'ochji per 45 anni di a fàccia, chì questi quì ciurunu spalle, invece d'occhi - friddi, orecchie cum'è l'elefante?

Solu in Parighja, pò aduprà di cambià in modu cambiatu l'arminguariu è longu per fà fà. È cusì tutti i cumerci sò stampati nantu à a mosca. In a vita di u ghjornu, un attitudinamentu moderatu da l'attrice Vakhtangov Théâtre Julia Rutberg. True, li piaci à pruvà cù u culore di i so capelli. E adora, adora, adora ... fà rigali inesperu. Un piacè si vende robe per Tolik - sweaters, sweaters, perfumes costumi. Da ogni viaghju hà ellu i so cigarettes favuriti. Ellu presenta i so figuri di camelli, chì Ghjulia hà longu cù passioni recolle. E i spiriti di Kleene. In u cursu chì a donna ùn pò intollerà i fiori cum'è un "vincetu", cusì u bouquet hè prisentatu solu da u core, è solu quandu l'ànima canta.

Ma chì Julia ùn pò micca negà categurichi si hè in u novu pezzu è in un taxi ride. Hà amatu chì hà una passioni di a so mamma. L'attrìccia teni una quantità incredibile di scarpi, però, ùn pò micca passà per una bona boutique. E dopu cun un novu casu, sì in un taxi. Pò restà tranquillu tuttu u ghjornu, ma u metro in a vita ùn hè micca ghjustu.

Ùn pudianu micca salvià cù u so maritu. E ùn pruvate micca. Sì qualcosa assai fate - prublemi, è cumprà. Avemu bisognu di vive sempre ch'è vivemu. Ma in un tatu stanu prestu, anu da travaglià cum'è cunvinti, ma risolanu i prublemi di i zitelli, i genitori, se qualchì. Questa hè una più, a quinta firena in a scala di valuri di vita di l'attrice di u teatru Vakhtangova, Julia Rutberg.


Parechji anni fà , u babbu di Julia, Ilya Grigorievich, addivintau gravemente malatu. Hà pigliatu trattatu caru. A figliola chì preoccuva u papa hà fattu tuttu per purtà u so duluri. Cumintu nantu à tutte proposii senza esvisione. Aghju visitatu à u locu friddu, induve u visor ùn cunnosci micca a so rappresentanza poètica. A stampa gialla cù chjosi cun aligri attraversu a preda - un fattu frittu. E fighjuremu di l'altri, chì saranu forti: u "hack" è "bezard" è "booed", è "abbandunatu u scopu à u sonu di i so propii taliani". Certu, Rutberg sapia perfettamenti bè chì ùn era micca ghjustu à u so auditu, ma u so babbu era assai illu ... In questa vita ella adora è in autumazione indetta trova trà i so omi: u patri, u maritu, u figliolu. Prupristà, sì, nunda - è firmatu fermu. À u tempu, u dulore di l'ànima ceda. È a cume - à u paparu hè diventatu più faciule.

"Ùn ùn appartene à quelli individuelli chì, dopu à cumbattà a bocca ghjustu, sustituite a manu. Andaraghju à l'altru viaghju - Parràtu tutti i cumunicazioni cù questi persone. Sùbitu ponu sapè chì ùn avè da esce per perdone à nimu. Pudete, pozzu pirduna, ma ùn pudemu scurdà. Cumu si tratta di quelli chì ùn anu pruvatu d'amparà l'invidia è l'còllera? Sì, Signore, cercate a basa di i prublemi in sè stessu! Sì una persona hè una piccella, è hè un canzone. Se ellu stessu trattatu, perchè aspittò in silenziu per a seconda volta? Hè megliu di spiegà infurmazione è di fessi parrari. Ci sò parechje cun quale ùn aghju micca parlatu da un pezzu.


Ùn sò micca forte è micca debbuli . Una volta ella mette in la socara di una "dilla impenetrable", difenda à u luntanu da u pianu senzillu è successore di una attesta femina. È da quì in avanti, vogliu a mo riti per rifirisce solu ciò chì vive è ciò chì l'anima si ralegra. Aghju cambiatu assai ultime. A prufessione hà bisognu di divertisce à ghjucà è bellissima finga l'audience. Ma a casa, famigghia, amichi sò una cosa. Teatru, travagliu - àutru. È aghju tombu longu tutti queste face in una pigtail. Avà, ringraziatu à Diu, mi parevi, cercatu, cambiatu u mo mente è ricustruitu.

Simply the points de referenze in quale ogni scala di mette hè basata sò straggiati. U puntu di ebbe di passioni è di glaciali di u core - hà digià statu passatu. Tuttu ciò chì hè issa chjamata a coppia Rutberg-Lobotsky hè furmatu, cumpressata, straggiata.

"Certi voti, pari", dice Julia, "chì u Signore stessu m'hà prisidutu cun rigalu fantastichi. Avà, ùn puderebbe fà imagine quantu tutte ssi anni ch'e aghju vintu senza Tolia. Ùn aghju micca avè paragunatu à quellu di i mio ex-men - hè inutile. Probabilmente, prima cù Julia Rutberg, ci era quarchi cosa bona, ma una bona storia. Ma avemu averatu scantu di ellu, avemu persu, avemu avutu perchè assai. Pacenanu micca senza l'altri. Per tuttu chiddu, sò noi persone cun diversità assuluta. Probabilmente, questu hè u charmu di a rilazioni, quandu, in un certu momentu cruci, diverse persunalizazioni intersecani è diventani in i navi cumunicari ".