Isula di Nîmes

"L'isula di Nîmes" hè una versione di scrittura di u libru da Wendy Orr, publicata in u 2002. Direttore - u maritu è ​​a sposa Jennifer Flackett è Mark Levin sò chjamati per scrive un script per u libru, è da trasmissione à a pantalla.


A trama hè digià interessante in sè stessu - una picciuttedda cù un nome intrigante Nim curamente vive in una isula abbandunata in u mità di l'Oceanu Pacificu cù u so-oceanologu patri, senza avutu micca prublemi è senza nigà à nimu (ella suggerisce chì deprivazioni anu da esse traslassé à u solitario Robinson Crusoe) . Patri Nim, Jack Russo, hè unu di quelli studiosi fanati chì aduranu i so figlioli. Ma hè ancu più preoccupatu di l'estrazione di un novu genaru di nanoplanktona - nunda di più quellu di l'alimentariu di i baleni ùn importa micca. A mamma di Nîmes anu una bona furtuna di diventà vittima di una balena in l'oceanu, perchè u babbu è a figlia vive in cantu nantu à sola nantu à una isolata sola.

Tutti i trè mesi un vapore ghjuntu à elli cù tuttu ciò chì hè necessariu per una piccula populazione. L'unica amichi di Nim quì sò Iguana Fred, u lionu maritu Selki, a tortuga Chiki è a Galicchia di pelicanu. In u so tempu liberu, a ragazza ùn hè solu questu è chì si sguassà i palme d'arbre, si mette in Internet è leghjendamenti libera nantu à u so idoluggizzariu Alex Rovere.

Quandu u patri-oceanologu si stalla di parechji ghjorni nantu à ricerche di un novu tipu, allughjendu a zitella. Quandu un furacanu reale di Pacificu hè ghjucatu, Nim principia a prutezioni di u so babbu. A modu cumpletu, hà scrittu stessu Alex Rover, l'héroe di i novi, chì offrini pè vultà à a so isula.

Una fatica di a filmografia hè cumpatta per un bonu scemu. In u rolu di u titulu di l'aventura tale, talentu Abigail Breslin, chì hà ghjucatu bè in u sensible "Little Miss Happiness". Gerard Butler, pocu persu dopu a "300 Spartani", duverà esse dui roles - u Patre Nim è Alex Rover. Un pocu cunflittu Jodie Foster. Hà jugatu un scrittore Alexandra Rover, patitu di l'agorafia - per una settima ora ùn era micca arraggiata di l'appartamentu. Ma hà ghjucatu senza cunvintamente - cumu pò esse perfetta per un oltre ore à settle in un mondu stranicu è apprendre à schiera in una tempesta? Oghje cù u lionu di u mari (è pensu chì era un segellu), cum'è un attore di circus flàgliate di flippers, è un pelican intelligente, aiutanu l'hé eranu Butler in un momentu difficiule. Pò esse vistu chì u tempu passatu a furmazione un zucchero di filò chì hà spegatu.

Unu di l'altizza di sta famosa famosa era a soundtrack di l'Oscar-winning Peter Doyle è l'Orchestra di Symphony di Hollywood, chì si puderanu trasmette l'atmosfera di a misteriosa isula di Nîmes.

A ritruvate hè stata moddu di u zitellu, ma ùn ci hè nisunità in a trama, i traghetti di trè stori in un corpu cù l'altri è à averebbe avete chì ogni di sti linchi ùn coincide micca cù l'altru in tempu. Hè incomprensibile è u desideriu di Butler per ghjucà dui caratteri annantu è l'attenti di Jodie Foster per traduzà in a pantalla quellu chì hè teme di u scrittore sanu.

"L'isula di Nîmes" criata literalmente per i zitelli, è anche u pianu di l'umore, a zitella è i so divertenti animali petite magichi, senza dubbitu, cum'è i picculi amatori di i fichi di fata muderni.