Ancestori di i maniquins

Avemu cusì accustomatu di vedeti cum'è bellissima vistimenti di moda in i finestri di e grandi magasins, chì ùn avemu micca pinsatu quandu o cumu si parevanu quì, sti dollotti sò in altizza di un omu chì "... s'assegenu e persone ..."? Ma a storia di i maniquigni anu antica e raccordia ùn capisce più peggiu ca un bon detective.

Ancu l'antichi pruvinciali pruvinciali rumani di a moda anu intesu nantu à e novità di moda ùn sò micca micca di e magazines di moda (in quelli ghjorni, ùn simpricimenti micca esse), ma nantu à a vistita di i pupi di arcane, chì anu purtatu cù i mercaderi di merchandise. Anu spessu offerti tessuti da quali a vestimenta di pupu stracciati, cusì chì e donne chì vulianu mantene a moda ùn puderebbenu micca ripetiri l'stile, ma cusì sew una nova cosa da u stessu materiale.

À u principiu di u 14 sèculu pupi appressivati ​​in Parigi. Eranu in legnu è assai caru. Anna Czech, a prima moglie di u re di l'Inghilterra Richard II, ricevutu in u 1391 un panchju di Parighji cù i novi opari di couturieri parigiani attaccati à ella. L'avvene era cusì significativu chì era riflittutu in i cronichi stòrici di a corte reale. A rapprisintazioni di a corti chì hè fatta di Robert de Varence, chì hè sottucensevule à u Re di Francia Carl Six, à a ricumpenza d'un avanzatu in quantità à quatre centu cinquenti franchi per costruisce pupi di moda - un rigalu per a Regina d'Ingliterra, à quella. Cusì, i dolls di a dimensione di un omu, cun un vestibulu - l'ughjettu di l'vèrgine di alcuna donna ricchissima, hà servitu cum'è ghjustizia di a ghjustizia cum'è guida per u paese di modi. In i 40 di u 17 Secolo in Francia, i pupi di lignu eranu rimpiazzati da cerche di legnu, "Cunfrattu" cun bòtevine di robba di moda. Forsi, hè per quessa chì u zucchero in i pupi vide una analogia cù l'imaghjini di a Pandora mitulòggica, chì viola a liggi "Ùn ùn vi molti micca cù u nasu, induve ùn seguita micca!" (Ella abraia u fustu cù disgrazii per a ghjente di curiusità) è i chjamàvanu pandora.

In u 17u seculu, novità di a moda diventa nantu à e pagine di publicazioni stampati, u primu "agentu di publicità" hè a rivista "Mercurale Gallante", ma a so piccula circulazione ùn pudia micca constituì una serra kompetizzjoni per u pandora mannechi. I pupi andonu cun una boxa in vestiti, scarpi, accessori di moda è ancu perfume. In Russia, a moda per dolls Pandora hà influinzatu ancu i rapprisentanti di a corte reale: in u palazzu imperi in Gatchina hè sempri mantinutu un dollu - pandora, fatta da u mudellu persunale di a Queen Maria Antoinette Ros Federica Bertendl Empress Maria Feodorovna.

Dopu avè cunquistatu l'Europa, i pupi pandora righjunsi à l'America, induve questu ora avianu eranu femine di u stessu nomu, interessatu in a moda europea alta. Ci hè ancu una bella legenda chì quandu questi panni sò stati trasportati per u territoriu di l'operazioni militari, i capimachja militari cèttiru a battaglie è passonu i pupi Pandora, urganizendu un "corridor verde".

E so vestite eranu di fà publicità micca micca belli pochi più belli, similari à bè letti seculars, cusì in u 19u secondu ci eranu dittazii specializati chì produci vaghjime pezzifichi, capelli è corpi fatti di legnu. A dumanda di nascita à una pruposta.

U bordu di u monopòolu di i pani di pandora hè cunsideratu d'esse l'annu 1860, quandu erani sustituiti rapidamente da magazines di moda. Ma l'eredi di i panni Pandora ùn sò micca persu in u mondu mudernu. Anu persa per sempre è per una longa volta u visu di e nostre vendita. In u so mondu, accoglie l'ityom, i eredi di Pandora anu pubblicatu a vistimenti di moda, solu avà, cù belle mannechi mannechi chì parevanu masculi è zitelli.

A produzzione di manichini hè una industria sana cù i so artisti, i chemistici, l'ingenieria è l'scultori. Eccu, l'ultime tecnulugia è composti ligoti sò usati, facenu manipulazioni cù manicchi senzilli è operattivi. I eredi di Pandora ùn sò micca in prusicità di rinunzià i so pusizioni.