Ksenia Sobchak ùn piace micca a linii generali in i aeroporti

Stedera televisiva famosa di Ksenia Sobchak, cum'è tutti i so culleghi, passa assai di u tempu in i volu. Dà qualchì manera di facilitate a necessità di u passaghju di tutti i coles possibles, Xenia hà longu amparatu servizii servizii pristati in servizii à vip-passengers. Oghje, dopu avè apparevutu in u VIP-hall of Sheremetyevo International Airport, Ksenia hà amparatu l'ultime nutizie: u FSB chjusu a pussibilità di passaghju di u cuntrollu di u cunfini in VIP. Avà i passageri famosos avè da andà à a cola in generale.

Hè nutate chì u presentatori di TV era in prima scantatu - perchè ella dicidiu chì u FSB s'hè chjesa a fruntiera di tuttu. Immediatamente in a testa di Sobchak, era lamentable chì una sola volta ùn hè micca ricevutu a seconda civiltà. Ksyusha hà sappiutu i so teme cù l'abbonati in u so muru in a reta di Instagram:

Sfortunatamente, u FSB chjusu a fruntiera, "una donna di l'aeroportu disse in una bona vuci. U mo core hè statu di frunze, è in a mio cundanna chjude: "Stupid, patriotic fucking, hà dichjaratu ghjente intellettuale, aghjunse una siconda citatinanza prima ch'ella era tarda". Ma u cunfini, grazie a Ddiu, era chjusu finu à quì solu in i VIP.

Malgradu u fattu chì l'astrudu TV hè alliberatu d'amparà ch'ella saria liberata fora, era assai indettata da a necessità di passà tutte i prucessi di aduana in a linea generale.

Ksenia anu osservatu chì era stata usu di usà u serviziu spiciale speciale "Vip-pass", esiste in tutti l'aeroporti di u mondu. Per un certu quantità di soldi, l'impiegati si scontranu i clienti in a gangway, elaburà u passaportu, purtate bagagli è bagaglii. D'accordu di Xenia, hè assai piacevule per quelli chì sò in prumessu.

Avà u ghjurnalista hè ingannatu da u fattu chì i VIPs sò micca privati ​​di cunsulazione, ma ancu di ruvinà l'affari di algunu per furnisce i servizii. Sobchak ùn pò capisce micca perchè ùn pò micca viaghjà cù comodità per i so soldi.

Abbonati Ksenia Sobchak hà iniziatu una discussione nantu à a pagina

Per tradizione, l'opinione di i suscriptori di Xenia hè statu divisu. Qualchidunu avutu u ghjurnalisticu, cunvinta chì hà avutu u drittu à utilizà qualchì privilegiu per i so soldi, è qualcuni sentenu chì nunda pessimu cù l'astri si passava si facia vicinu à u populu.

Hè bisogna chì i celebritati straneri sò più toleranti à l'apparizione di l'aeroporti in locu cumuni. Allora, in pocu tempu in l'aeropugatu in a Los Angeles, una famiglia enormosa di Angelina Jolie è Brad Pitt hà viaghjate à Parighji in loca di a classa ecunumica, è ancu prima i prìncipi britannichi William è Harry anu à a famiglia di u so amicu in a classe economica.