Regoli per u disignu di u vestitariu

Ogni petite chjesa vole avè un enormu vestitariu. Ma, sfurtunatamenti, e règule di a vita sò tali chì ùn sò micca sempre boni soldi per una quantità numerosa di robba. In ogni casu, pudete fà un vestibule da un poghju di cose, ma sempre cusì stilu, di moda è interessante. Per fà questu, avete bisognu di cunnosce i reguli basi di fà un vestuariu.

U vostru stile

Cusì, chì hè a prima regula di crià un vestuariu? Ogni donna ùn devi esse risponda, à quale stilò voli veste. Sì una donna hà adigherate à u travagliu di u stili di l'affari ufficiale, hà necessariu à piglià in u so vestibule un locu abbastanza grande per questi robba. Ùn assumete chì l'ughjettu di l'office hè sempre grisgiu è intriscante. Pudete vede elegante è di moda, ancu in ropa di a cummerciale, se apprenite a sceglie è cose cumu.

Fà una scelta bona conselli

A prussima regola hè di sceglie i cose in a buttone cunciente. Parechje cumpagnie comprani vistimenti, perchè li piaciunu, senza esitazioni, chì a chjama o skirtera serà assuciata cù l'altri elementi di u vestitariu. In u risultatu, u soldu passatu, una cosa si passa, è ùn ci hè nunda chì ponu purtà cun. Spécialmente spessu, sti situazioni si sviluppanu quandu questi bellesonni patevanu di vendita. Videndu i bassi prezzu, cumencianu cumprà tuttu in una fila, per via di u vestitori è un veru incarnu mosaicu.

Duranti a cumpusizioni di u vestitariu, deve sceglie a scala di basa di u culore, determinate l'ingrossu chì vulete gastru nantu à e cose, è ancu micca di scurdà quellu tempu di l'annu hè nantu à a strada. U culleghji pò esse elettu da secondu ciò chì tene, cumu ancu questu paleta s'aprota à u vostru tipu d'aspettu.

Cumincià à fà un utopie, ricordate chì deve esse armoniii è universale. Questu significa chì durante a compilazione avete deve selezziunate l'articuli per avè u numaru massimu di elli si sò in lignu. In u vestidariu basciu, l'urighjini urigginali è luminiscenti ùn sò micca benvenuti, a menu chì ùn si compone interamente di quelli. Inoltre, durante a furmazione di u vestitariu, ùn mai micca scurdate di e accessori. Sceglite diverse ornamenti, sacchetti, bufalini, cinture, per esse diventati i accenti principe nantu à robba pocu discreta. Se tu pigliate sacchetti diversi, mantene i manticanti in modu diffirenti, o cambia a gioielli, i vostri robbi saranu automaticamente diverse.

Culore primariu

In ogni vestuariu, a ropa debe diventata in parechje gruppi, secondu u culore. Questi sfumaturi fundamentali, culori di luci, culori brillanti boniati è accentuate. In a paleta basica di l'ombra, i cose di basa di a vostra robba era da fà. Eccu sò tonalità scura chì deve avè abate, faldi, capelli, ghjunti, scarpi, sacchetti è ponti. Grazie à a restuccia è a niutralitati, ponu esse faciuli è simplicemente cunghjunati cù parechje altre culori.

Se parlemu di culori di luce, i reguli dicenu chì in questa gamma avete bisognu di vende robba di sera, brusci, cammis è lingerie. I culori chjarristi sò ideali per un uttellu di uttinu.

Bright colors base can be used in almost all cases of life. Ma vale nutà chì avete bisognu à sceglie l'ùagliu più riservatu. Se ci parramu di u vestitariu di u ghjallu, da quì à a base brillanti pò esse attribuita i culori di i ligami, in u casu di a robba di donna - hè scarfati, chale è bruschetti.

Accenting colors parli per elli. Pò esse di tutti i culori di l'acidu è usatu in vestiti, bufali, capelli, sweaters, capelli. Invece, vale di ricurdà chì e reguli chjamanu cusì culori cumpatori inaccettabili per u stilu di cummerciale.

U Principitu Pareto

Duranti a furmazione di u vestitariu, vogliu a ricurdari stu regnu utili cum'è u principi di Pareto. L'esencia di questu hè chì spessu, avemu solu vinti per centu di u nostru vestitori. Per quessa, avete bisognu à esce cum'è questi chì vistate più spessu è analizà per quessa aduprate. Basatu nantu à l'analizia, a prossima volta pudete cumprà cum'è questi è i purtava com'è spessu.

Inoltre, si vede una cosa chì veramente voli e sapete chì ancu sè voi l'avete una volta di l'annu, sarete cuntentu, ùn ti ricusate micca una ghjocu petite.