L 'obesità di i zitelli è nutrimentu

L 'obesità hè una malatia seria è difesa. I inclusi i zitelli. L'obesità di i zitelli è nutrimentu propiu sunnu di cuncernazione à parechji parenti. Stu prublema ùn esiste micca da ellu stessu. L'obesità porta un aumentu di i numeri di pressione di sangue in i zitelli. Dighjà in quintu à sianu seculu, i medichi sò affruntati di sta cundizione per ogni terzu studentu.

Ogni annu u duttore di a scola guverna tutte l'antropometria di i studienti. Questa bellissima parolla hè cumpresu cum'è misurendu u prugettu è u pesu di una persona. E dopu, sicondu a formula, avete bisognu di calculà l'indimu. A formula hè simplice: u rapportu di u pesu di corpu (kg) per quadratu di l'altura in metri (m 2 ). È assai spessu in i nostri figlioli si ncontranu cù un esercitu percepitu di questu indiu. E senza l'indici, hè cunnisciutu chì in ghjiru à parechji zitelli sgradati à a so pezziunità è a fatties più reale.

Circundenti Ci hè un altru prublema seria - hè stinatu. Per una certa raggiuni, ci hè una parolla chì hè questu, invece, a dolenza di l'anziani. Ma pudemu sapè di manera sicura - oghje ghjè spessu scontru di u zitellu. Ci hè parechje spiegazione per questu - l'addiction di i zitelli per pane, sandwich, smazhenkam, pizza. Una dieta improperu in generale, quandu una dieta di carbuidrata hè accettata in a famiglia - a preminenza di macaroni è patate in a carta. Attività fisica bassa, scarsi è curtte passeti di i zitelli. E una circustanza cusciosa: i nostri zitelli sò obligati da a zitiddina per observe un certu ordine - per tollerà una chjama à un pausu. In generale, ci sò dispunibili tutti e cundizioni per u sviluppu di cuncipital persistente in i zitelli.

Constipazione hè spavintosu è preghjudiziu à a salute. Ma u prublema hè aggravatu di più - per via di rende in l'intestinu, ci hè una espansione di u intestinu grossu, a calomizazione hè sviluppata. Parechje marta ùn anu adupirà u pensamentu chì hè un prublema medica, pensanu chì un educatore ùn hà micca insignatu à u so zitellu per seguità, per avè mantenimentu. À parechji zitelli ancu à l'età di 12-13 anni chì i veramenti sò pecurini sò sbagliati. Sè dumandate in un modu bonu, parechji zitelli iò dicenu chì ancu dopu à l'intestione havi statu sventuratu, anu sempri un sensu di piscia è un "affari" incompleta. In i Stati Uniti, dirigenu un studiu è truvonu chì a pupulazione di u paese hà pensatu più di un milionariu di l'annu per cumprà medicini. Da questi, 150 milioni di cunti per u trattamentu di stinzia. In questu casu, i medichi ùn anu micca sicuramenti sicura: l'usu frekwenti di laxattivi è enemås aduce un cicu vicu chì l'intestinu cesce di travaglià in u so propiu.

U trattamentu di l'obesità, inclusi in i zitelli, hè assai difficiule. Prima, hè bisognu di strutturà nutritura adattata, è questu hè difficiule. U prublema principali hè l'appetite animali. In l'amatori di a bè manghjoa hè spessu aumentata a pruduzzione di a so insulina è à u stessu tempu reduciu a sensibilità di i celi. Dunque, i celluli di u corpu in tuttu u tempu sò sempri famiti, vogliu mancianu novu. È hè cusì difficiule per i paisani à refuse u zitellu in e manciari!

Allora, l'obesità, u stinziazione, l'augmentazione di a prissioni sanguinosa è u colesterulu à u sangue ancu in zitelli anu da oghje ghjornu à u vignetu. Pacienti d'adulte cù parechje malatie in questu casu ùn pò fà senza un esercitu seriu è trattu seriu. U zitelli inclinati à a pienezza cù cuncipimentu pò prupone una tacca distinta. Mummies ricche di i zitelli cunsiglià per attistà a nutrimenta propria. U fruttu di salvezza chì deve esse injected in a dieta di i zitelli più spessu. Chì sò cummerciu di bran? A maiò spessu hè a cinghiale di granelli di trizu, à u quale si aghjunghjenu panii è purpi, biscotti, prugne, pini, uni ligumi. In u stomacu oghji, omucciu, creendu un sensu di sazzietà. Bran agghiunce ancu i taburete, aiutendu à evacaglià da u corpu. Per via, a bran favurevule à a rimolta di u colesterulu sopra, migliurà a splutazioni di a bile. Tuttu chistu hè fatti fatti scientificamente! Quandu aghjunghje sassa à l'alimentazione, l'appetite disminuye sensibule, è prestu hà a saturazione.

Dopu un mesi di piglià una dosa adulta - hè 5-6 cucchi di un ghjornu - i persone, per esempiu, migliurà u travagliu di u viaghju gastrointestinali. Stemma hè persa, l'exciżu pisu hè ghjittatu. I figlioli pò esse furnitu salvatu in dosi assai più chjude. E in anticipu, hè necessariu di cunsultà u duttore. Hè micca cusì - ùn hè interessante chì in u brane di l'intestinu pruvucarà a furmazione di una capa putente di mucus. Quale? Slime serve com'è un antiulcer notable, prutege a mure interna di u tratttu digestivu da parechji agents agressius. Per piglià un salvatore, hè pussibule di trattà una cundimentu più displegiatu - reflux, o riversu chì ghjucanu l'alimentu da u stomacu in u esophagiu è da u duodenu à u stomacu. Stu scogghiu hè a causa di un fenomenu accussì desaggetu comu eructation.

Hè ricunnumintatu di pruduce salvacciaghju in u menu in a gente sana. Agree, ùn manghjarè micca 800 grammi di verdura è greens recommandées per medichi dietitique per ghjornu (per esse l'excludite patate). Questu significa chì ùn avemu micca a fibra dietetica necessaire, a presenza di quale affetta direttament in u sistema digestivu. A prumuzzioni ràpida di l'alimentu per u culone hè assai favorevule. E vice versa, quandu stagnate, i prucessi putrefattivi, l'absorzione di chimichi carcinogeni è simpliciamente preghjudizii, sò intensificati.

I tarritorii da trè anni pò aghjustà salvau una cullea di u fruttu di granu in manufaccu - in pisci, patati macinati, casgi in bagnu, in i so pasturi favoriti. Hè megliu cumprà prudoi in a farmaceutica, sceglie quelli in quali ci anu additivi bacca. E, sicuru, ùn hè micca necessariu a forza di sta iniciativa, avemu bisognu di precisione è gradualness. U fattu hè chì cù a ingesta di salvatu, spiegata pò esse occulte, flatulence. In quessi casi, hè necessariu di furnisce l'asciuvre, chì fù datu à u zitellu in a zitella. È ricurdate chì l'obesità di i zitelli cun nutritura adequata ùn pò micca solu di reducià, ma ancu vincite.