Vomiting e tossu u sangue in un zitellu

U Sangue in i feriti hè u primu signalatu chì qualcosa hè stata danada, l'estructura di tissuti hè rotta, perchè qualsiasi preghjudiziu si tratta cun cura, cun cura. In ogni casu, si un zitellu cadi, ripiglià i so ghjinochje, è u sangue sferisce per elli - allora tuttu hè assai chjaru: un scorsu pezzu chì deve esse squate di un desinfettante è di qualcosa guariazione. Ma micca tutti i casi sò assai simpaticu è cumprendi. Ma chì vole dì hè vomitu è ​​tossu u sangue da un zitellu - ùn tutti i patroni ùn sapanu, è questa omissione deve esse rimbursatu urgente. Sfortunatamente, tuttu can happen in the life of every baby, and mom and dad need to know: what to do, whether to sound the alarm, or can you handle it yourself?

Allora, oghje chì avemu parlatu di vomitatu è di tomballu u sangue di un zitellu, discurendu e pussibbilitati cause di questu è e primi azzioni di i genitori.

Vomiting with blood in u zitellu

Chì pò causà un picciottu per vomità cù un aghjunamentu di sangue? Pensemu i ragiuni principali.

1. Se u zitellu hà pruvucatu in a cavità nasali, o in l'emorra pulmonale - puderia agghiunce u sangue, chì quì prisenta in u vòmmu.

2. Inoltre, vòdite cun u sangue pò esse in questi casi, quandu, per una certa situazioni, u zitellu pesa l'aspirazione di a mucosa o esofago, o duodenu o stomacu. A causa di questu pò esse diverse tipi d'infezzione, ulcera stomacu, certi medicazione, tumuri, un ognitu persicu chì si mette in l'esòfuru.

3. A vucitura à u sangue pò esse quandu u zitellu hè malatu cù qualchì praticà livanti.

4. Si u zitellu hè amatuatu, è a so mome anu crachatu i buchjeri cù l'hemorrgiforme susseguendu, u zitellu pò ingiunà stu sangue, chì sera più tardu in u vomit.

    I signali chì u to figliolu hè lagrimi cù u sangue sò obvi: prima, hè chjaramente visibile in i massi vomited. Siconda, i massi stissi avè un culore di culore peculiar: sò numarosi u marrone-marron (questu hè duverevule chì l'acidu di u clucchju à i coagulate di sangue fate nantu à u succu gastricu, cambiando cusì u so culore).

    Chì sò i primi azzioni di i genitori chì anu scupertu chì u so zitellu sperendu e massi sanguini? Prima , chjamate una ambulanza, è mentre chì aspetta a so ghjunta, aghjunghje u zitellu annantu à u bagnu, è susciteghja i so ghinchi per ciò chì sò più ghjinidià da u nivellu di a cima di u babbu, circa 30 centimetri. Siconda ùn dà à u zitellu solu qualcosa di e manciari è eddu, è in ogni casu ùn lasciarà micca solu, avete bisognu à stà vicinu è cuntrollate a situazione. È altrondi, u zitellu sera assai più còmico quandu una persona nativa hè vicinu à ellu: hè ancu a ghjustu in questa situazione, ancu s'ellu ùn capisce bè i raghjone di a so presentazione. Ma i zitelli sò ancu più temerati di stu suspense paura è u periculu incomprensibile ch'elli ùn sianu micca pitruli.

    Comu digià intesu, in ogni casu, quandu ci hè un vucali sanguinoso, avete bisognu d'avà immediatamente pè assistenza sanitarie. In ogni casu, ci sò una quantità d'indicatori chì significanu chì avete bisognu à fà questu urdinamentu! Quì ci sò:

    - U zitellu era listlesse è drowsy;

    - ellu ùn sia ansietà cum'è incomprensibile, è à quarchi ancu timore;

    - u zitellu hà una mansa di respirazione;

    - Palpita accilò significativamente;

    - U pelle di u zitellu ripiutu sarà pallidu;

    - u sudatu friddu nantu à a pelle;

    - Migghiore di pressione di sangue hè falatu.

    Coghja u sangue in un zitellu

    Avà parla di una tezza, in u quale hè a excrescenza di u sangue. Perchè pò esce?

    1. U babbu hè oghje di u sangue.

    2. Ci hè una opzione chì i membrani di l'attrizzione respiratorii più elevati eranu stati danni (per esempiu, ci hè una certa inflammation, la sore, i cunchjute sò stalini, u zitellu hè allatu di un ughjettu persicu chì hè stata in a so cavità orali).

    3. Ci hè una quantità di malatie chì in una tezza cù u sangue ponu esse urientali, i principali di l'altri: tuberculosi, pneumonia è bronchitis.

    4. U tumuri jistgħu wkoll jikkawża t-tewm.

      Identificà a tezza in un zitellu ùn hè micca difficiule: avete immediatamente avvista in a massa expectorante di coaggenti o gocce di sangue - hè chjamatu hemoptisis.

      Avà parla di ciò chì l'adulti bisognu à fà per aiutà un zitellu chì spette sangue.

      1. Call and call for medical help, è à questu ora, dumandate à u zitellu à truvà una postura di restu, per avè facilità a so pusizioni, in quale ùn ùn veramenti voli mettezze è chì ùn ùn impedisce micca di respira liberamente. Prima, dumanduleghja à sente a mezza ghjallina - in regula ch'hà ghjustu hè ottima.

      2. Ùn lasciate micca u fogghiu manghja è bè, dumandate ch'ellu ùn parlò (à tutti).

      3. Ùn lasciate micca u to baveru cun vigore, ma sempre tenenu alcuni vicinu.

        Avà qualchì parolla nantu à i sintomi, chì significheghja chì a situazione di u zitellu hè amminazzante è i "primi aiuti" duveranu chjamà cume prestu:

        - u zitellu si lamintà di letargia in u corpu, constantemente tendenu à dorme;

        - U zitellu hè inquites, ellu pare avè u paura di qualcosa, ma ùn sapia micca ciò chì;

        - Hè diffesu per ellu respira, ùn ci era mancanza di respirazione;

        - A palpitation aumenta, è presse di sangu.

        - a pelle hè biancu, u zitellu falla di sudatu friddu.

        Comu pudete vede, u vomitu sanguinante è a tezza hè un signu chì u zitellu hà qualcosa di fà cù a so salute, cusì avete bisognu à prestu una cura particulari à questu. Spessu chì a causa ùn sò micca veramente terribili è sò solu lesioni superficiali, ma ùn deve micca distruggi immediatamente l'idea di e pussibbili e malatie serii, chì sò a causa primaria di tossu è vucazione cù u sangue. Cusì, cunfundassi immediatamenti u duttore, fate qualcettu un esame tutale è u diagnosticu per u to babbu, per verificà chì ùn ci hè micca ragiunale per fighjà.

        In ogni casu, ùn panni è dispramentu: ùn scurdate micca di e cumerci medichi rigulari, chì deve esse tenutu ogni sei mesi - è a salute di u zitellu sera sottu custruzzione cuntrullata. Ùn ti lasciarete micca è a salute di i vostri figlioli si stanu, sò sempre utili à voi.