L'abortu - terminazione medica di a gravidanza

Nimu, salvu una donna, hà u dirittu di decide di nascita o micca, o di avè abortu - una terminazione medica di a gravidanza. Invece, sicondu l'statìstiche, a maiò parte di i citadini di u paese aghjunghje à questa position, assai prufissanu l'oppostu: "L'avversu hè un assassinu. Sò à esse pruibita da a lege. S'he hà pregnatu - voi, ùn vulete micca dà nascita. E un puntu! Or hè questu un signu interdettu?

L' assicuranza chì si stende oghje chì una persona hè una persona da u mumentu di cuncepimentu pari esse una esaguerazioni. L'acorn hè una ghjanda, è l'oak hè un roureddu. È per dì chì micca chì cultivà un fruttu hè u listessu chì u cuteddu hè un prudente. A ghjanda pò esse un rouredda. Zygote (un ovu fecundatu) - pò ancu diventà una persona. Ma questu ùn hè micca umanu, è hè difficiule di susteneurà lòggicamente chì u vacuum in i primi simane di gravidanza difiere di l'usu di contraceptivi o u rejetu di u sessu. Dopu tuttu, dui, è l'altru, è u terzu - in fattu, solu u rete d'alluntà un zitellu. Chì hè indirmatu indiretti da a chjesa, chì ùn ùn approva micca solu l'avversu - l'abortu medica, ma ancu cuncepimentu, cunghjettu è ancu sessu per u sessu, senza l'intenzione di cuncepisce i prupietà. Hè tuttu un piccatu ...


In u ragiunamentu di unu di i sacrificadori, avè lettu l'idea lògica: hè necessariu d'accettà a violazione di un mandamentu unicu, un omu viaghja automaticamente u secondu - quandu una rivoluzione di gioia stalcendu, è u cambiamentu di i partinarii sessuale diventenu un fenomenu permissibile, i stati avianu a rivisiri l'abortu à u livellu legislativu. E dopu cun ponu cunmbitu cun ellu in casu à a valutazione, in verità - ùn pò micca ricustruisce u fundazione senza a riabilitazioni di a casa sana!

Un centu anni fà, l'affari estremiglianu foru ecccepzioni per a regula generale è, sopratuttu, l'avversu, a fine di u guvernu. In seguitu, u prublema d'un embaruntà imprevisu pò esse nascitu solu in una situazione eccezziunale. Avà l'eccezzioni hè a regula. E pudete chjappà e so mani tutti quelli chì ti piace è dumandate: "Induva chì u mondu sia?" - ùn si move micca u ritornu. Andà davanti è esigene una ricerca per novi approcci: a custruzzione di una casa nova, una nova sucetà, novi leghji è veduti.


Per affirmallu "una donna ùn pò micca avè un avversu perchè ùn puderebbe" - solu stupamente repetite a tesi di centu anni fà, scurdendu chì in quelli anni l'altri pòpulu èranu attaccati à ellu: "una donna ùn pò micca votu in l'elizzioni perchè ùn pò micca"; "A donna ùn pò micca viaghju senza permessu di u so maritu" ... Questa impietà impurtante era seguita da un dirittu impurtante - chì ella, u poviru, ùn pò micca fà nunda, furnite à ella cumplittamenti è i figlioli deve avè u babbu è u maritu. Ma a fundamentu hè cambiatu. I donne hè liberu. Parechji di elli ùn anu micca maritu. L'altri ùn anu micca avutu nimu in tuttu, si fassi cura di elli solu. Nunda puderà aiutà. Per quessa, ùn deve micca qualcosa nunda. È nimu hà u drittu per impediscerete di surviglià in stu mondu, cù quale si tratanu unu unu. E se un embarassatu ind'u prevene impediscenu di surviglià in a jungla urbana o ghjuste ... quì aghjustemu nantu à una dumena filoluggìa insoluble: chì hè più preziosa - a vita di una persona o a libertà di l'altru?


Quale chì diciarà chì hè faciule di dà nascita è di crià un zitellu, chì a pezza tira u primu! Nove mesi è tutta a vita successiva di u zitellu precisa un invistitu cusciottu di soldi, tempu, forza fisica è mentale. Hè almenu u travagliu - duru, complicatu è ghjornu. A quistione di i zitelli micca indici hè almenu una quistione: perchè chì una persona per travaglià gratuitu? Dopu tuttu, solu i servitori travagliani in modu liberu è contru à u desideriu.

L'esclavitud hà ancu esisteva micca tantu tempu è paria cusì naturali chì a pruposta per l'eliminazione hè stata perciata da parechje chiaru comu stupidu: "De quì de sùbitu? Questu hè una tradizioni santa. Hè millenarii anni! "U listessu cù u parturientu è l'abortu - un abortu medicale di u gravidenza. U fattu chì, per millenaria, e donne chistu senza un murmuru, in silenziu, era a norma. So / KC hè cunvenutu, cum'è a schiavière. Hè abituitu chì nimu ci era ancu interessatu: quale era u costu di un sacrificiu per elli, chì u rimbursà, è se duverà soprappià sta crosta in principiu? L'esclavizia fu abolita 150 anni fa, a posizzioni slavisa di una donna chì ùn hà micca dirittu di ricusà a pruduzzioni di fugliale - menu di un seculu. E ci sò ragiunati per crede chì di u 150 jubileu di e libertà di a donna, a quistione: "Questu hè cusì una donna per esercite u so drittu per ellu?" - ùn serà ancu discuttu, cum'è u tema "Avemu avè u dirittu di mantene i servi? "Ma mentri l'oblastu di dà nascita hè sempre parratu com'è una lege, da l'esekzione di quale a donna tedescenu fora di laziness, depravity e egoista. Hè com'è parlendu un rapportu di teste di cinque minuti o, in u prublemu, u sangue di donu, micca micca vittime, u prezzu di quale hè a vostra vita.

E se l'avversu hè ancu un assassinu, quantu a donna chì a donna chì vive in u XXI seculu hà elettu entre l'assassiniu è suicidiu - fisicu o suciale? Quale hè u dirittu di cundanna? Solu quelli chì sapevanu a risposta à a secunna questa filoluggìa insoluble: "Cosa hè megliu, per ùn esse natu à tuttu, o di vive a vita cum'è s'ellu ùn campava micca?"


Hè pussibule guidà à qualchissia per fà una feci o hè questu un affari puramente voluntariu? Se u dumani vi mette à ghjunghje vi mette da documenti di tubi à una altra persona è senti: "Ùn hà micca bisognu di vivevi senza voi" - seppuru fermanu novi mesi o gridendu in teme: "E dumandate à mè!" Cuntinente, ancu se pi carità di salvà a vita di quarcunu, avà dunque u vostru corpu per esperimenti, risicate a vostra salvezza, vita, carriera, travagliu è ancu fundate experimenti da u vostru bigliettu? Quanti sò questi entusiassi? Dui? Deci? E donne devenu accunsentinu à tuttu quellu è sempre, in ogni modu di vita! Ci vole à esse obligatu di dà nascita a lege! A tesi di centu anni fa. Ma quelli chì si dicenu: Ùn avà una donna è un omu sò uguali in diritti. È se una donna pò esse obligata à dà nascita per una salvezza salvatica - cusì, ogni persona libera pò esse ubbligatu à dà (almenu!) Nove months da a so vita per u sake di salvà à qualcosa d'altru.


A diferenza frà l'embarassimentu vuluntaria è indiretta hè a stessa cum'è trà a prima notte d'amanti è di violcà. È l'unicu modu per un persona mascula per capisce ciò chì a donna si sente quandu ella aprende di una gravidenza indissinta hè di cunflavinu, un omu, una vittima di a viulenza sessuale. Per a violazione ùn hè micca solu fisicu, ma ancu di traumu psicologicu, u colapse di u mondu. E quantu, avè u pussibilità di prutezzione di l'ombra, mandendu una bala à u rapide nantu à a frunti, scurdate di quellu instantanu chì a vita umana hè sopratuttu di tuttu? Preferite sacrificà?

Probabilmente, l'avversu in u stadiu tardu pò esse equipariatu cun l'assassiniu, è questu hè una accusazione seria. Ma pochi di noi avemu u dirittu di culpi di l'altri. Pudete una persona chì, in risposta à l'appellu: "Aiutà à salvà a vita di u zitellu" - s'hè rifieghjutu di sacrificà un solu ghjustitore, cunnuzioni una donna chì ùn vulia micca sacrificà a tutta a vita per aiutu di u zitellu? Ogni annullà tutti i ghjorni, ricusate di furnisce i soldi à u sposu, lampendu da quelli chì necessitanu aiutà. E centu persone dipendenu solu nantu à a nostra scelta, ma nimu arrastra cù a forza per dà a so riney è u sangue. A società ricunnosce per noi u dirittu di ùn esse eroi, micca di sacrificà, per esse indiferente ... Perchè chì hè più preziosa: a vita di una persona, o a libertà di l'altru? - a terza a questa filoluggìa dissolvable. Qualchissia ùn sapi una risposta senza ambiguu ...

"Picchì" dissi a un amicu: "Puderete dà un solu pezzu di cunsiglii. Ùn m'hà micca dità o qualcunu di decide per voi. Tutti pò risponde solu.