Lera Kudryavtseva cuntò di a vita cun un maniacu

I celebriti chì venenu à u prugramma "Alone cun tutti" di Julia Menshova anu spessu sorpresa l'especettori cù a so frangulanza. U stessu atmosfera di u trasferimentu hè furnitu da u cumandante di TV per a confessione.

Aieri in u studiu "Sula cù tutti" visitava u presentatoriu populari Lera Kudryavtseva. A donna hà dettu infurmazione di a so rumanzu cù unu di l'antichi vignaghjoli. Finu a ora, a stanzuni di televisione horrore richiamora i scandali è l'azzioni inadatta da u so ex amante.

Lera admite chì ella ùn hè mai depende di una relazione cù un omu, ma in quellu tempu hà permessu di u so amante per sustene. Quandu hà assai dispiacatu, perchè u so amatori era un maniacu veru:
Era un omu in età. Mi circà à mè, m'hai dettu tuttu, amatu locu, ma qualchissia sorte di scizofrènicu. Maniacu: dumandatu à destitu di u canali TV-6! In cunziguenza, u mo figliolu Jean è scappau, i guardani cedì fora di u carru ... Era l'infernu è l'horrore. Questa terribbili persona hà minacciatu u mo psyche, ùn sò micca pirdunatu

Sei misi dopu, Lera cuminciò à scuntrà cù l'artist Sergei Lazarev. A rilazioni era di un cartellu invitaturicu, ma questu in questu tempu hè sviluppatu tutte sia.