A felicità di un figliolu senza figliolu

In u menti di e persone, l'opinione hè stata stabilita chì un matrimoniu felice hè solu cù a presenza di i zitelli. Un matrimu senza figliu hè cunsideratu chì ùn hè micca assai successu. Quissi preghjudizii sò stati prisenti di i tempi antichi. Oghje ghjente omi è donne resolenu questu mutazione in modu indipendenti, senza cunzidramentu per i tradizioni. Inoltre, certi psicologi anu dumandatu chì parechji figlioli senza figliolu cuntribuiscenu à l'estensione di a ghjuventù di a coppiu.

A genti si deve esse sincera cun elli. Sì una casata ùn si senti micca pronta à crià i zitelli, u zitellu deve esse elettu per elli, quale a versione di a famiglia accadera. Ùn hè bisognu di sente l'opinioni di i parenti, l'amici, i vicini è l'auturità in diversi zoni di a vita, ancu i più ricunnisciuti è rispettati.

Viimu in un tempu chì a ghjente rende rivene di i vittimi di i zitelli in mutivi. Chì sò?

Hè cresce chì i zitelli sustene a relazione di u maritu è ​​a mòglia. Questu ùn hè micca sempre u casu, è à volte cù u nascita di u zitellu, a relazione si agghica solu. In una famiglia di dui persone, sentimenti reale di affettu è amori ùn anu micca bisognu di "pruposti". In una tale famiglia sò rispunsevuli solu per elli è per una persona estimata. Per ellu è l'attitudina, cum'è un zitellu favorito. E chì hè sbagliatu cù questu? Viaghjate per l'altri, e persone godi di vita.

Hè l'omu stessu? Cridendu, egoista. E quale ùn hè micca egoista? Cume spessu i zitelli sò aleatorii, o ancu esse sulidu. Un ghjornu inespettatu rompe tutti i piani, chì parechji ùn sò micca felici. Raising children, women (chì a maiò facenu micca) stanu fughjiti, ùn fate dorme sughjettu, fate irritate. Questu hè riflettatu in i zitelli. In a strata puderebbe spessu cun una donna chì briunà à u zitellu gridendu, è anch'ella l'impruvisa, perch'ellu ùn finisciu "chuttu". Molti mariani credi chì anu investitu tanta "forza, nervi è risorse in a nascita è educazione di u zitellu chì" o "detto" à u cascu di a vita. Ùn hè pocu cumunu, quandu i matri raghjanu nantu à a manera chì hà risuscitatu u zitellu, è, avà grown up, hè issa obligatu di cura di ella.

Di sicuru, i boni figlioli ùn rinuncia micca i so genitori. Ma l'argumintazzioni tali anu vede ancu l'egoista, è ancu u calculu. Sfortunatamente, ancu l'amare maternale in una versione disinteressa hè rarosa (cum'è qualsiasi altru un amore unselfish).

In questu relazione, un altru aspettu di a relazione trà i cô còmpie hè impurtante. Ùn ogni omu hè felice cù l'apparenza di un ziteddu, perchè a so mòglia, in modu naturale, cambia ogni attinzioni. Queste affetta à u maritu, invece, ellu osserva cambiamenti in u latru malu è l'apparenza, è a natura di a mòglia, chì ùn anu più à u so amori. Hè verità, averemu chì ricanusciate una situazione tali in e famiglie chì ùn sò micca pronti pronti per a nascita di una nova vita. Allora a quistione risulteghja di a respunsabilità parenti. Ma questu hè un altru tema.

Da questu puntu di vista, ponu rispittà u cori di un coppiu chì i zitelli abbannunati ondiamenti, affirmannu chì micca u nùmeru di zitelli hè impurtante (quantu sò quelli, anu abandunatu o siveru cun parenti viventi?), Ma a responsabilità di i genitori per i zitelli. Dopu tuttu, crià i zitelli inevitabbilità bisognu di sacrificiu. È se ùn ci hè nisuna prupizie à sacrificà, hè megliu di rinunzà a crescenza. L'omu ùn hè micca un animali, pò assicurà è resolvi queste quistione da u punteddu di a ragioni è a so moralità.

Certu, quelli persone chì ùn pensanu micca a so famiglia senza zitelli, meritanu rispetti è stimulanti.

Ma ancu quelli chì pensanu d'una manera diferente, ùn deve esse micca cundannati. Succe chì u matrimoniu senza figliolu hè u fruttu di a malatìa di unu di i cagiuni. Allora, invece di stà cun u pienu, i cô sonu elettu una vita tranquilla senza zitelli. Parechji di elli ùn ùn pruponenu micca ancu per l'adopzione, chì hè ancu una grande responsabile.

Spessu un problema psicologicu hè u desideriu cusciutu à avè i zitelli per seguità cù l'altri, è a vuluntà à u nivellu inconsciente. Se una tale conduite i zitelli, postu seranu i zitelli più tristi, perchè ùn sò micca vuluntarii.

Cusì, avemu survivatu à un tempu civilizzatu, quandu puderete, senza avè avutu l'altri, sceglie u so stile di vita di famiglia. U matrimoniu senza figliu o u matrimoniu cù i figlioli anu meritu è ​​demeriti. Sò bisognu di esse onesto di ciò chì avete bisognu è seguite a vostra propria natura.