L'interpretazione di u prucessu di sangue per i marcatori di u cancer

Spjegazione detallada di i valori chì ponu esse acquistati in i risultati di l'analisi
À una persona iniziavule, u termine di i duttori "l'analisi di un sangue nantu à a cumparazione" praticamenti nunda ci dici o dicenu. Sò logicate per presuppostu chì sta ricerca hè raziata cù u cancru, ma hè improbabile di mette in scorri solu l'analisi anu s'ellu ùn cunnosci micca e norme è i significati di i simboli chì sò indicati quì.

In i paroli semprici, i rimpiani sò molèculi di prutetta chì u nostru corpu produced, riagisce in a presenza di tumuri maligni in parechji organi. Intendemu di cumprenderà è scapparanu i prucessi.

Quandu u prucessu di sangue si prescriva?

Un duttore pò prescrive tali prucessi in parechji casi:

A norma è a decodificación di parechje persunale

A stu mumentu, i scientifichi anu scupertu circa dui centu di molte molecule di prutetta, chì ogni rispettu di u prucessu patologicu di un certu urganu o di tipu di tissutu.

Ma ci sò marcuse chì si sò più frequenti è ponu apprezzà in u diagnosi di u cancer.

  1. U PSA mostra a prisenza di formazioni maligni in a prutata. In persona sana, u so valore oghje from zero à quattru nanogrami per millilitru. Se a persona hè malatu, l'indicatore superà a figura di 10 ng / ml.

  2. REA ponu parechji pruprietivi oncologici in parechji urgenti: pulmunni, stomacu, rizumu è culone, pettu, ovari è glàndula tiroidea. A norma ùn hè micca più di 5 ng / ml, ma u cancellu hè diagnosticatu solu se a figura supira a ottu.
  3. L'AFP in u Statu di l'oghje hè prisente in pregnant women. Ma se una donna ùn hè micca aspittatu per l'aghjuntu di una famiglia, pò significà chì hà un tumore in u furu. A norma hè 15 IU / mg.
  4. CA-125 hè rispunsevule per i prucessi patologichi in i ovari. Ideale, u so cuntenutu in u sangue ùn deve micca esse 30 IU / mg. Se u so numeru chjese da trenta à quaranta, una persona hè injected in un gruppu risicu, ma quandu l'indicatore supera 40 IU / mg, u cancer hè diagnosticatu.
  5. SA-19-9 si prumesse si sò prucessi patologichi in u pancreas. In persona sana, u so cantu ùn sia più di 30 IU / ml, è a maladie in u stadiu attivo pò esse determinatu se u cuntenutu di l'accessorius supera quaranta.
  6. CA-15-3 hè rispunsevule per glandula mammariali. Menosità spessu pò mostrarle a prisenza di tumuri in i ovari o vuccata. A norma di u so cuntenutu hè 9-38 IU / ml.

Se u risultatu hè più altu di u normale

I medichi si sò parmettini di ùn invià micca solu di i risultati di e teste. U fattu hè chì u cuntenutu aumentatu di questu o quella oncologia ùn pò esse assuciatu cù u sviluppu attivu di u cangeru. Hè per quessa chì, in più di u prucessu di sangue, altri studi clinichi sò prescritti chì ponu dettagli più precisa di a malatia potenzale.

Avà i ghjucatori di ghjucà un rolu eccezziunalmente impurtante in u diagnosticu è u trattamentu di u cancer. Tali pruvazioni ùn sò micca micca infurmati à e persone chì sò predisposti à a malatia, ma ancu quelli chì sò avà principiatu à cummattiri sta malatia peligrosa. In questu casu, u sangue hè spessu assignatu à i caricorni per determinà l'effettu di u trattamentu.