Maistru per flirting

Ogni sapi chì u ligame hè un tipu di jocu, durante u quale avemu mandatu à l'uggettu di signali di Lust, per quale ellu addeva di i nostri sentimenti. A flirtita ùn permette micca a frasi parlate nantu à a frunti, hè sempre un postu per u sicretu. Sè avete tù timore è ùn vulete micca apre u carta, pruvate cù una altra arma. A vostra imagina puderà esse micca de voi micca menu di e più francu.

Miss misteru.
Avete a esserà statu un misteru per un omu finu à u largu possibili si selezziunate quella imagine. Questa stampa vi permette di mantene a distanza per ellu finu à vulite, finu à chì decide di piglià u passu decisivu - versu o volta, cum'è vo vulete. A vostra imagina hè una cumminazzioni di mità oscurei chì vi diceranu à l'omi chì tuttu silenziu.
Per creà sta imagina, sceglite pruduttore "Smokey Ice". Un focu scuru in l'ochji vi pò aiutà à creà l'umore adattu. L'omu sò sicuru d'interessa à l'aspettu di una donna. Hè megliu aduprà un liggeru lighettu allungatu, arrivendu à l'ochji. Per assicurà chì u longe bang ùn interferiscenu, pudete mette nantu à u so nomu. Ùn vi scurdate di livassi u tonu di a to fàccia, sottucete u melecià è aghjunghjene a brume à i vostri labbra. A cosa principalu ùn hè micca di sopra à cun colore. À i vostri paravane scuri, ci anu u lipsticku è u rubustu di i sfumaturi naturali.

Miss-frankness.
Sì cunseatte sulitariu per francamente espresi i vostri sentenzi è i so sperienze, avete avvicinatu da una figura chì ùn hà micca ammucciate i vostri veri intesi. L'imaghjini di una seducedora spressiva vi permettenu fà selezziunà l'omi dirittinu, piglià u primu passu o oculeti è aspetta per una reazione. L'sola cosa impurtante hè chì avete sentu cunfidendu.
Per creà una stampa, hè precisu un scorsu apertu. Sceglite un vestitu apertu è una brusa cun un cutu deep. Questa manifestazione di feminità ùn vi micca da l'omu indiferente. Per assicurà chì l'area di cuncellenza hè perfetta, aduprà un mussurti di corpu o gel di ghiacciole cù particelli esfoliate. Allora idiazione di a pelle cù crema è sottugnà u pettu, spalle è cuddaru cù u prugnu cù particulare parolle.
Labbra e ungi Ùn àbbia paura di pintà u lipstick più brillanti è laca, è dete u voluminu di u to capellu. In questa imaghjina sopratuttu sarà richi.

Miss the coquette.
Se ùn site micca pronto per esse, ma à u listessu tempu ùn volenu micca fà u primu passu, pudete avvicinari avanti l'imaghjini d'una coquette atractiva è seducente per quale hè difficiuli di passà nimu. Puderete create una impresa di una ragagna, bella, simpliciamente modesta, chì attrae a so bellezza naturale è a spontaneità.
Per fà divintà seducedora sediosa, hè impurtante prestu accentà l'ochji. Anu brillanu, brillanu è brilla. Per fà questu, sceglite un ombra di un santu prublematichi cù particulare parolle. Applocate à a lampata lunata nantu à a linea di crescita eyelash. I pienzi di l'uperu sò enfatizati da i nostri scuri (ma micca micca neri). Aduprà a mascara chì allargava i pissure. Per i labbra, sceglie un lumiu brillantinu trasparente, è ponu u to capelli in curli stritti. Questu averebbe riparà l'imprese di l'imaghjera chì site à prumessa.

Tridà un disegnatu, capelli è maquillaje per a sera, hè necessariu di prupone micca solu a moda, ma ancu l'aiutu chì stabilisca per ellu stessu. Se vulete un rapportu longu è seriu, allura l'imaghjini di un vampire femminile ùn serà micca utili. Se vulete cunquistà un omu tentatu chì amassi seriu e tradiziunali sapienti, l'imaghjini di una zidana carefree - i simplici ùn impediscenu di ottene u risultatu. Sceglite un capelli è cumpostu per piglià e so funziunalità, perchè micca tutte ciò chì pare cusì bè nantu à a tappa di i magazini di moda. È ùn ti scurdate - per a pienezza di a stampa chì deve sceglia u so vestitu bè, calzini, accessori, fragranza. E avete bisognu à avè seguitu attenti à i modi. Se a ninfa di l'aria s'inprimisci di principià per cumportu cum'è una regula di tavernes, l'impressione sana estremera. A principal cosa, sì stessa. Cumpre u vostru mondu internu face cù l'apparenza, u più successu puderete ghjunghje.