Cumu pittura in un friddu: queste 4 secrezii aiutanu à vede bella!

L'acqua hè un rimediu risicu è effittivu per rinforzà una sciuma naturale. Lugliu cù l'acqua fresca - preferibbilmente acqua minerale: u tonu è presse a pelle. Puderete aduprà SOS compressione: aghju pigliatu una toalla moghja nantu à a to fàccia, è sacchetti di tè o spongiuni macerati in acqua fridda in i vostri ochji. Dopu un quartu di una ora, neci è patate cù cura di a pelle cù un paper tissue. A faccia sarà più fresca è ripusizione.

Ùn aduprate micca u vostru arsenale di pruduttore abituale: basi tonii densi, riloghju, eyeliner e mascara. In u megliu, hà da aghjurnà u so squadra à ogni mità l'ora, in l'aghjunghje - l'ochji mucosa è u nasu sarà inflamatu ancu più. Oculze a rossu vicinu à u nasu uttenita un bagnu standard di ienzenu cù mentol o eucalyptus - appricàha à l'area affettata durante 20 minuti finu à cumpressu da a manera perfetta. Dopu quì, blend un pocu fluidu tonale è pulce a faccia. Pudete aghjunse una rossa rossa à a salsa di grassu è illuminà i pochette chjara.

Sò vostri ùacchi rizzi? Pettite più mascara è pigmenti culurati. Scopre i pranzi cù una fina capa di sombre grisa nudi o fucks - accunsenu i segni di fatigue è a riti vascular. Curl l 'attellati cù un curler è appliendarle tutti cù u stessu bagnu fisicu o un liparosu di u labellu trasparente - i cigliali seranu più spessi e scuri.

Ùn preculeghje u balsu o tintu per i labbra - secca è tempi-stati battiati da u calore di u labbre per fà u bè. Sceglite un pruduttu cù ingredienti freschezza è un sannatru luminoso - sutazione di a pelle di i labbra è occupa a scorcia.