Mala furtuna in a vostra vita persunale

Tuttu in u mo destinatu sviluppeghja cum'è ùn aghju micca. Ùn aghju micca sguillà da a vita, ma solu l'irritazione ...
Infatti, sò sicuru: se vene à una stanza induve ci sò ceni seterenti è unu di elli hè spizzatu, andaraghju nantu à questa materia. Sembla lu mondu sanu hè contru à mè. Pantyhose si chiancenu u stessu ghjornu li cumprà. Ancu in i più strade, i carichi stallati. I vechji di u cima in u invernu accuminzatu una rivoltazione grandi, è era impussibile di stà in a casa: u colpu di un marteddu, u terribbili sonu di un furasteru è vedi ... U listinu mi piace favuritu, è a mezza ghjornu passate in a fretura, chiancennu comenti: "Kesha! Ke-e-esha! ", Finu à chì eru rudely cursi da un omu formidulente d'una volta vicine. Quandu ci paria ancu chì ci hè una salvezza curretta - un sognu. Apenu da a volta di u travagliu, accuminciau a camariri a lettu, e avutu i sogni: cum'è chì, in un restaurant, aghju purtatu una insalata di serradiu di lignu o un grossu ghjattu neru pusitava nantu à mè. Woke up in a mezzu di a notte in un sudatu fretu è ùn pudia adorme à a matina. I dreamed of a lethargic dream: all problems would be resolved immediately.
Alas! Tuttu u cuntinuu. Aieri vinni capunanzu à travaglià in una nova fala, è a serpente fù sottoprèta - Valka, riferente segretario, hà scuntatu cun un sonre radiazziu è in un tonu leerine rissi: "Oh, oghje di veramente stà belli particularmente! Ma a vostra nova fala hè bella.

Aghju veramente esse vintu sanu cù u stessu magazenu in a magazzini "Portieres". Allora u capu hà annunziatu chì avete avutu un postu di vacanze in marzu, è l'amante hà dettu chì era statu mandatu nantu à un viaghju di cummerciale à Parighji, è ùn avissi da ùn puderà vultà à u mo anniversariu, ma ellu riceve un prisenti. "Si vulete", dumandò, dicendu avellu, "vi daraghju assai costumi sexy lingerie?"
"Vogliu, sicuru", dissi di dissi, ùn deve micca esse particularità di ciò chì aghju vuleva.
"Chi color?" Pensate bè.
- Black ... Questu hè u culore di l'illusione perchita. Invece chì dubbiate chì vi portanu! Oh, sò quellu rigalu. A l'ultima averia prumittiva di purtà da Ginevra un veru reloxier è ... E chì? Riturnatu è si mette à scusi:
"U mo amuri, scapite! Fighjatu u watch, ma da a mio absentia chì l'abbandunà in u carru. A mòglia avete vistu. Avìa a diri chi era un rigalu per ella. Ùn dì micca cusì cusì! Iè, a vita hè cumplessa. Sempre me mette in a rota. Aieri, in a strada per travaglià in un bus unic, chjamata prima donna. A zinga cuntrastanti cù una purse disse: "Dona, vai in u spinu di u salone! Ci ponu ballà lezginka. " "Ùn piacerebbe in ballu," Oghje a mio sposa cun una vista scentful. "Donna"! Ancu ... sò vintisimu, è prestu un terribitu trentà!

Aghju visitatu à u specchiu è miranu à mè stessu . Sì, i primi sinistrai formidulidi di marchjate sò: una verticule verticali nantu à u ponte di u nostru nasu (avete bisognu di frunze di cima), un paru di raggia traghetti vicinu à i vostri ochji (ùn deve sullivazione less), e cella cun una casa stuposa ... Iu tirau dispiratu nant'à u couch. Cumu hè perfettu u munnu! A genti ha mori ghjovani è belli. Aghju imaghjettimu impresa alloghju à un cascarinu in un vestitutu di vestitori, cù maravillosa marmura, è in tuttu, sguassà e làcrime, sussurru: "Hè divina! Cumu ùn avemu vistu micca prima? Hè statu i nostri ochji? "Yaropolk si pesa chì ùn ùn abbandunà micca à a so mòglia in u tempu, u capu ùn si pò esce da ellu chì ghjè inghjustatu in tuttu. I travagli in un sughjettu di l'attitudini sali per un livellu minimo. U capu ùn ùn m'avvignassi. E Polkash, chì ùn pensa micca di abbandunà u so muggheri, m'hà dettu: "U mo ricchetta hè un clerical!", Chì ogni volta mi porta à frenesie indescribable. È riri solu. Prestu a primavera. I coppi inamoratu braccianu in u cimiteru, passani nantu à i picculi, andate à vele, è qualcunu (micca in mè) serà infurmatu in u silenziu silenziu di i parolle cherished: "Darling, diventà a mo donna". E à qualchissia (micca à mè) in una uffiziva custiera vera, è micca in u nostru soteranu, un capu benevolente hà indirizzatu: "Aghju avutu vegutu u vostru travagliu durante un longu tempu. Avete fattu un bonu travagliu ultime. Hè u tempu di suscitarà in u postu cun u pagamentu appropritatu ".

È andà dopu à l'estiu . Ogni omu saldarà in vacanze cù i so amatori, è staré in a sultry city. E avemu cù l'valuta spéracadante hà abituale è abbitante di parlà di u clima. - Pensate, chì à l'altru, hè più peggiu, - a mo mamma hà parlatu. "E serà più faciule per voi". Ma ùn mi cunsulava micca ... Induva? Dognu, dìcimi, a mo felicità hè persa, a mo furtuna, a mo destinazione? Perchè ùn avemu legalizatu eutanasia in u nostru paese? Eppo campà per vinti nove anni è bye-bye per sempre nantu à fundamenti legali! .. Tutti l'estate è u vaghjimu l'avete inveciatu cù a vita: moschei è mosca, spiaggia è sole, paisani è vicini, persone di e carru è Valka, indifferenti omi in limousine luxuriosa è Yaropolk. Literalmente tuttu! Un ghjornu à u principiu di l'invernu ch'e andava in un carru di u metro. À traversu a mia, stà una ghjovana mamma cù una picciuttedda pretty girl, chì hà guardatu cun vigore, senza circunziu. "Di sicuru", cuminciò à discutiri in u canali solitariu, malenconicu. "È bonu per esse un picciriddu". Tuttu per voi decide. Tuttu hè davanti à voi. Eccu, pensate solu, prestu trenta anni - è nisun prospecte. Sugnu, sintì a zitella u dumanda à Mamà, indicannu u so dittu à mè:
- Mamma, quand'avaraghju crisciarà, seraghju tante bella chì sta zia?
"Certu, criatura," a donna li rispose.
- Mamma, perchè a zinga era triste? O hè ella solu in còllera? A donna hà a vargogna, capendu chì pudia sèntelu tuttu, è hà dettu altamente:
"Quellu chì sta Zia hà un dulore".

Tuttu l'istantaneu intricatu in u mo poviru capu . In una banda - "aunt", per l'altru - "bella". Unu - "male", per l'altru - "dulore". Cusì, questu quì aghju vede da parte? Pretty business! Mandu me rirennu à a ragazza è à a so mamma. U sononu. Questu anguished mi pigliò, quandu aghju sullivatu tutte questu, chì decisu à falla in a magazzina, cumprà un vinu è avete imbrugliatu cun dulore. E hà fatta. Dopu à turnà da a tenda, era persu tuttu felice, almenu chì u ghjornu era vicinu à a sera. U vinu hè rilassante, è aghju torrente finu à a matina. È a matina di a sera, cum'è sapete, hè più prudente. Ddu statu somnambulist è era guidatu da una voce maschile ind'e:
"Ragaca, sì vedete tanta tristezza è triste. Something happened?
"Allora" Pensu amargumentatu: "Aghju casticate l'impresa di disprezzu. Un ghjovanu piacevule hè vicinu à mè è hà guardatu à i mio ochji cù un surrisu.
"Chi vulete da mè?" - a mo voce era amicu, è ancu cumprumanti.
"Vogliu troppu pocu di voi, o, per contrari, troppu", u strangeru disse senza timore. - Chì i vostri ochji brillanu cù gioia è felicità. Ogni omu hà u dirittu à questu. Per quessa, ci sò stati vita. A strada, avete statu stata dichja chì sì una verità principessa? Sì, sì, crede à mè!
Ellu cumporteghja à l'intrada, è scambià i carte di cummerciale. A mane dopu aghju ricivutu da ellu SMS-ku: "Bonu ghjornu, princesa! Smile! A vita hè bella, cum'è voi! "Eiu avè stu cunsigliu è pensatu: a vita pari tindutu megliu! Mi piace cum'è a mo bad storia s'acaba. Iu parte di scratch!