Maschi chì sughjavanu a pelle à l'invernu

In l 'invernu, cum'è mai avianu prima, a pelle di a fàccia hè sottupostata à l'effetti negattivi di u clima fretu, ventoso è frostu. Hè in questu puntu chì ella hà bisognu à esse risturata è nutata. Sò per questa causa, dopu à u scogliu, i stòrici ricordani un trattamentu facial invernale speciale, cumpresu l'usu di una varietà di masks da ingredienti naturali chì somi l'ughjettu in l'invernu. Spicciamenti hè a cuncetta in una propria di siccità è di irritazione. Tutte e muglieri suciali di a pelle suggeriti da noi certamenti proporcionarle una recarga efficae efficace à a pelle in u friddu è resuccarà perfetta.


I cold and skin care in winter

In u invernu, a pelle facial, a maiò spessu, hè carattarizatu da ei difetti cum'è un sensu di secura, strimità, scurizzioni notevili di a pelle in certe posti di a faccia, è dinò a inflamazioni frequenti è a sensa ardenti. L'ultimi dui sintomi sò assai cundizzioni in inviu per u tipu di pelle seca. Inoltre, in l'invernu, l'usu di cosmettii è prudutti decorattivi, chì anu e proprietà di l'effettu di securità, hà un effettu assai negativu. In particulare u so sapmu, chì avemu usatu per lavà a nostra faccia ogni ghjornu. Hè per quessa, avè prublemi cù una stagione di staghjunali impurtante di a pelle, hè necessariu d'avvicinà cù curazioni di a scelta di i tratti estetichi è di altri servizii per a cura di a faccia. Ancu devi esse ricordatu chì in l'invernu hè strettu pruibitu di utilizà una varietà di bagni di steam. Per lavà a vista bè, hè cunsigliu solu à a notte prima di vanu à dorme, ma micca in a mattina, prima di sorte à a fretta. Ùn hè micca sferivante per avessà chì solu durmendu a nostra pelle emetti, quantu pussibule u cicattu di a pelle chì accumule nantu à a faccia. In matina, hè cunsigliu per lavà a faccia bè cù l'acqua fresca. Hè assai efficace à mantena a tena di umida nantu à a vostra face tuttu u ghjornu, chì pò aghjunghje per lavà in l'acqua. Ùn scurdate micca di utilizà una crema nutritiva di nigazione invernu per a fàccia. Serà appruvatu di nutà chì dopu aduprà una maschera suavitzante in u pelle, hè ancu cunsigliatu di applicà una crema. E per aduprà such masks, hè cunsigliu per sempre pulisce a faccia prima. Do masazimoy, ricumandatu 2-3 volte à settimana, è ancu secondu a cundizione di a pelle, chì cambia nantu à e fatture climatichi o a freccia di a vostra sughjornu in u friddu.

E l'ultimu, un grandu effettu di drapamentu hè tutta solu da quelli mascaras faciales chì currispondenu bè cù l'assistenza invernale. Questi sò, com'è regula, maskerie grasi chì anu un altu cuntenutu di sucializazione è cumpunenti nutrizionale.

Mimeschi di invernu per a fàccia, basatu nantu à i prublemi di a fàccia è di i so tipi

A so prescription individuale di a mascara, per regula, deve esse sceltu nantu à i so caractères individuale di a pelle (u so tipu è u statu). Per esempiu, si tenete una pelliccia oleosa, sarete bè cumparatu cù u zùccheru è a ghjuvagia di pollo. Preparate assai cun facilmente: pigliate a gula, separate da a proteina è combina cù a mezzo una colazione di u zùccheru (conserve, senza zuccaru). Per fà a maschera una gran consistenza, aghjunghje una farina ordinale à u melhorme à appaghjà à ottene una massa homogeneia. Pusitemu una mascara in faccia, dopu à 20 minuti lavora, appena l'acqua calda è caliente.

Pruprietà di u prublemu più impurtante di a pelle à l'invernu, chì si chjamava "seccu", perfetta à una più di banana. Per a so preparazione, piglià un banana è ammazzà a cura di a so polpa. Tandu piglia a sopra sopra sopra sopra a nostra pasta di banana cù u stessu quantità di furmagliu cottage è 2 piatchi di latte di vaca. Se ùn ci hè micca latta à manu, pò esse facilmente reutilizatu cù crema agria o crema in u listessu cantu. Allora aghjunghjeghju 2 cucimenti di meli à a mixta. Guardemu a mascara per 20 minuti, è scumpressate da a stare cun l'aiutu di acqua calda.

È ancu per a pelle seca in invierno, una mascara d'oliu d'oliu d'oliu criscinu farà bè. Pigliemu un picculu pezzu di maccarruri è l'alliemu à l'oliu d'oliu, è poi pùa stu gaze nantu à a fàccia durante 20 minuti di prima di andà in stanza. Dopu à a fini di u tempu, lavare è aplica un criatu di nurture d'invernu.

Sì avè una pezza cunghjunata, abbituate a pelle à u clima fretu vi aiutà à u saccu cù u melatu è u pani negru. Aghjunghjini una pezza di u pani negru è poverò in circa 30 millilitri di latti caliu. Dopu à quessa, aghjunghje u melatu in a quantità di una cullizzioni di uguali quantità di l'oliu d'aliva. Prima di applicà a mascara finita, pulite a pelle è appliice una crema nutritiva nantu à questu, è dopu una mascara, chì hè cunsigliata per esse rimettata dopu à 20 minuti.

Eccu ccà micca solu per abbuccari, ma ancu per sguassà l'irritazioni, è ancu per calà a pezza sensitiva perfetta pomozhetotvarnoy patata. Pigliemu una patata picca è fogghjela in un "vmundir", poi dirimi chjappà, postu chì l'avemu lavatu da a buccia è mene finu à avè avè a patata purpi. Pigliate una cullizzioni sopra d'una pura cotta a patata calata è vende in 1 culletta spugna di latte, è aghjunghje 1 cucurione di oliu d'oliu. Pudemu a mascara in faccia per uns 15 minuti, è poi lavora cù cura di a mascara.

Quandu u prublema di a pelle cù u spinale di l'acne pudarà dà una maschera d'invernu especiale da i biancu. Pigliemu dui ova di pollo, separanu a proteina di u guccini. Pigliate a proteina finu à ottene una scuma gruesca. Avà avemu bisognu à appiccicate u masochka accadutu à una superficia limpiata previamente è dopu à 20 minuti, rinfriscà cù acqua calde.

Per a pelle matura cù armi, pudete apprezzate una maschera nantu à a basa di u listessu meli. Pigliate a cull'ore di uccisi è frettaghju, è a pezza cun ughjugheghja d'ova. Aghjunghje una cullizzioni di meli. Pusitemu una mascara in faccia, è aghjustemu i so resturi cù l'aiutu di un disc di cuttuni. Sta mascara ùn solu suttili u pelle, ma dinò allughjanu i zimmini.

Una altra maschera inverno per a pelle matura hè una maschera di cuncegnu. Avemu bisognu di grassu crema in una cantera di 100 millilitru, un chicken zheltok, una culloca di u meli, unu, ma una cullarilla di zucche di pasturecci (2 cucidi). Emu mezclita tutti l'ingredienti è applicate a mascara before bedtime.

Ma cù una caratteristiche in l'inverno, sbuccerà di a fàccia, a più maschera di l'maschera di u melore aghjunghje perfezzione. In 1 colti spumante freshly glowed, aghjustemu 2 cullen di teila di u meli è fragnati flocetti. Dilute a mascara in acqua cun l'acqua è applica à a faccia à una meza ora.

U tipu di pelle normale hè una maschera simplici cù crema agria. Per pudè nutari, ùn hà micca bisognu di fà u sforzu è di perde u tempu, hè abbastanza solu di mette parechje strata di crema agria in u visu è dopu chì l'ultimu capu hè asciuttu, sguassate a mascara da a stare.

Piglia ridiri di a pelle è u vermiculite averebbiutu aiutà à l'ombra è u latti. A ricetta hè assai simplice: pigliate 3 cuppa d'oat flakes è l'impiarabile cun un latto cálamo, chì ellu scelte per una cullizzioni più. Si lasciemu e flacciulà per furiate, postu chì appricamu una mascara per una meza ora è ne lavate cù l'acqua calenta.

Eccu cumu simu facianu chì maschi simprici chì si prulatevamu a nostra faccia in u invernu è a pruteghja da i effetti negattivi di u fretu è u friddu.