Disa di moda Slava Zaitsev

U Vyacheslav Zaitsev nascit in Ivanovo, u 2 di marzu di u 1938. Studia à u College Ivanovo di u Biotecnologicu Chimicu chì si gradua cù unori in u 1956. Flimme cù u certificatu, hà ricivutu a professione d'artisti di pittura di u tela. Allora accede in l'Istitutu tessili di Mosca, chì anu graduatu ancu cù unori. Hè stata distribuzia à a Fabbricita di Garimenta è Tècnica Tecnica di u Mosoblsovnarkhoz in Babushkin cum'è direttore artisticu.

Dopu u 1965 per 13 anni hà travagliatu in Mosca in a Casa di Moda All-Union, situatu à a Kuznetsky a maiò. Duranti stu pirìudu hà creatu costumi per a television, u cinema, u palcuscenicu, u teatru, u patinage articulu pè i ordini.

In u 1979 si rimpiazzò a Casa di i mudelli di mudelli per un atelier petit. In 1982, Zaitsev criatu da ellu a Casa di Moda Moscou, guidendu è purtatu à u ghjornu oghje.

In u 1988, VM Zaitsev hè stata garantita u dirittu di vede i collezzione da u Meuse di Couture di Parigi. L'artista russa hè stata premiata l'unuritu per a prima volta. In u mondu di a moda, Vyacheslav Zaitsev fù chjamatu omu di l'annu è aghjunta u titulu di Citizen Honorariu di Parigi.

In u 1991 Zaitsev hà ricivutu un ordine per creà una nova forma di agenti di polizia, per quale fù attribuitu u tìtulu d'Artist Honoré.

In u 1992, un libru per Zaitsev in English era publicatu sottu u titulu "Nostalgia per a bellezza" di a publicazione Novosti. In seguente di a so editurera "Image" publicò un libru di i so poema è gràficu cù u tìtulu "Aghju tuttu a Pruvincia". In una di e rami di l'imprese cusì l'L'Oreal, a produzzione di i primi spiriti di u stile di moda Zaitsev "Marusiau", è dopu a nova linea di u prughjettu di "Maroussia" di u Zaitsev, chì includia loci, creme, savoni, desodorante, hè stata abitata.

In u Belgiu in u 1993, era creatu un sperimentale di sarri di esperimenti, creatu cum'è seculi di u couturier russu. Zaitsev hà creatu una cullizzioni di vestiti "FROM Couture" da tessili è piluli in cooperazione cù l'empresa francesa "Revillon".

Dapoi u 1993, Slava Zaitsev hè presidente è presidente di u tribunale di u cuncorsu annuale di collezzione dumèstica di mudelli è tessuti in Ivanovo "Salone tessili". L'attività di Zaytsev includenu seminari di sughjetti, articuli di cunsultanti, urganizendu u festivale "Moda ghjuchjera" in a cità di Ivanovo, participendu à difenda i diplomi di studienti di l'IHTA.

In Russia, u 1994 hè marcatu da a splutazioni di u primu cuncorsu di i giovani di moda chì sò chjamati dopu. N. Lomanova. Inoltre, Zaitsev ponu accade a cuncorsi "Velvet Stazioni in Sochi", "Golden Needle" (gruppi creativi di i zitelli di Moda), "Esercitu" (cuncorsu di studenti è maestri di costi di liceu è cullegia). Sparti u travagliu, V. Zaitsev hè attivu è cumporta un travagliu creativu cù i giovani artisti, disinfettori è disinatori di moda. L'attività di Zaitsev hè una tipu di travagliu senza autore di l'intellectazione in nome di Russia, per a prosperità è di u sviluppu di una persona talentu.

In tuttu, a so attività creativa, V. Zaitsev pensa è oghje pocu fugliale, assai fugliale. Hè un omu sottili in natura, in amore cù a so patria. In u so travagliu cerca una armunia di forma è cuntenutu, chì currisponde à a vista estetica è moralu di a so sucità in questu pianu di u sviluppu umanu. Hè motivatu da a vuluntà di pruvucari chì una persona ùn pò micca solu creà bellezza, ma ancu diventà un esempiu di biddizza, è micca solu sfoglie l'ambienti - a sucità è a natura. A persona pò causari l'admirazione di l'altri populi per a perfezione di e forme è una varietà di paleta di culore.

Vyacheslav Zaitsev hà creatu assai costumi per diversi pelle, realizazione realizata in teatri di Mosca, è per varietà artisti è colectivi. A Casa di Moda di Moscou, sottu u guidatu di V. Zaitsev hà turnatu in un centru d'educazione è a furmazione di un bon gustu, è Zaytsev Fashion Theatre hè ingaghjata in a forma più spettaculativa in a propaganda di bellezza. Per via di l'essenziali di Zaitsev, a moda russa hà un nivellu mundiale in pare cù legge di moda cum'è l'Italia è in Francia. I tour di u teatru si dete in Canada, Finlandia, USA, Germania, India, Svezia, Austria, Italia, etc.

V. Zaitsev hè maritata cù Marina Vladimirovna Zaitseva. Havi un figliolu Egor Vyacheslavovich Zaitsev (ancu un designer) è nuttati Nastya Zaitseva è Marusya Zaitsev.