Medici anticoncepcioni d'emergenza: ciò chì contracepivi à piglià dopu u sessu

Metudi di emergenza di contracepzioni dopu a relazione
Contracepzioni di l'emergenza - i metudi di prevene l'imbarcu dopu avè avutu u sessu senza fonti. L'ughjettu di u contracepimentu postcoittiu hè per impedisce un imbrancamentu impiettu dopu a cummerciu pochosa periculosa in l'uparazione di l'ovulazione, a fertilizazione, l'impurtante di uovo. U modu più effikaèvule di u prugramma di emergenza hè l'usu di cumpressi hormonal, u mekanismu di l'azzioni di quale hè basatu nantu à a pruduzzione intermittente di grande dosi d'hormone in order to disincronize fisiologichiamenti cambiamenti normali in u cicitu menstruali naturali. Contraceptivi d'una sola volta hè cunsigliata per a prutezzione contru u gravidenza cun un contactu senza custruzzione, ùn ponu micca aduprà continuamente per a prutezzione di causa di a bassa fugliibilità contraceptiva.

Contracepzione urigenti: indicazione

Contraindications:

I preparazioni per a contracepzioni di l'emergenza per a donna

Postinor

Stu contraceptivu hormonal dopu à l'attu hà pussutu pruprietà anti-estrogenic e gestagenic properties. Inhibe l'ovulazione, cambia l'endometriu, impedisce a introduzione di u ovu fecundatu, aumenta a viscosità di u mussu cervicular, impediendo u prugressu di i sperma. A cumpetibile anticellulenza: in i primi 24 ori trà l'attuale è di l'accusazione di Postinor - 94-96%, 24-48 ora - 80-85%, 48-72 ora - 50-55%.

Instructions for use

Per piglià un anticinitivu Postinor in una dosa di 750 mcg (1 tableta) durante e prime 48 ori dopu a fine di coition, dopu à 12 ore pigliate altre 750 mcg di a droga. Un cursu hè 2 comprimi. Se u vomitu si trova nantu à u fondu di a accugliente, ripetì à piglià i pills. Postinor pò esse usatu in ogni ghjornu di u ciculu. Ùn hè micca permessu di utilizà u contraceptivu cum'è un medio di a prutezione cuntinua - chì face un aumentu di e reaczioni avversi è una diminuzione di l'efficacità.

Contraindications:

Effgente:

stomacu, fatigue, un sensu di tensione in i glànduli di u mammari, sangramentu intermenstruali, diarrea, vomitu, nausea.

Escadua

A preparazione secchetgenica per a cuncipitazione postcoitali L'escadula prunece a fertilizazione è l'ovulazione se u cuntattu vaginal hè in a fase preovulatoria di u ciculu. Pudete cambià l'endometriu, impediendo l'ovulazione. Hè ineffettu cù l'implantazione di u ovu fecundatu. A funzione contraceptiva di l'Escadra: in i primi 24 ore dopu à l'attuale - 94-95%, 24-48 oghji - 80-85%, 48-72 ora - 55-57%. In a dosage recomandante ùn averisce micca u metabolismu di carbuidrati / grassi, a coagulazioni di u sangue.

Instructions for use

Pigliate 1 tableta (1.5 mg) in 72 ore dopu u contactu senza dirittu. Se u vomu si trova in 3-4 ore dopu à l'ingegnu, pigliate 1 tableta adicionalmente. Hè permessu di piglià u contraceptivu in ogni ghjornu di u ciculu.

Contraindications:

Effgente:

ceppa, marvagiana, diarrea, vomitu, dolore abdominal, menstruazione dilata, aceddi accentu.

Mirena

Compressi per u prugramma di emergenza cù un cuntenutu sintesi di gestagen. Distinanu in proprietà anti-estrogenic e gestagenic, impiden l'ovulazione, cambia l'endometriu, impediscenu l'impiegazione di u ovu fecundatu. Finu a criscenza di a viscose di u secreti cervica, u prugressu di i sperma hè persu. A cumpetibile cunceptibila cù uperazione puntuale hè di 90-95%.

Instructions for use

Pigliate 1 pillola (0.75 μg) dopu à u cuntattu sessuale durante 48 ori, dopu à 12 ore pigliate n'àutru pill. Limitu: micca più di 4 pillettes in 30 ghjorni. Se vomiting si trova nantu à u fondu di a recepzione di Mirena, ripetì à piglià e pills. In u casu d 'insulazione uterina intensiva, un esercitu ginecologicu hè indicatu.

Contraindications:

Effgente:

nausea, sangramentu intermestruali, dysmenorrhea.

Impurtante: e prugne contraceptivu di emergenza impidiscenu a cuncepzione per 5 ghjorni, passendu da u momentu di u cuntattu vaginali finu à u momentu di gravidenza. Ùn puderanu micca dannà l'embrioteli in evoluzione è interrompu l'iniziu di a gravidenza.