Mètichi di cura di un criatu novu

À u primu, serà difficiule per voi per capiscenu a ragiunà di u chianu di u natuvulu. Cumu serà? Assicuratevi chì u zitellu ùn hè micca fame, ùn deve micca bisognu di cambià diaperi. E quarchi u pezzu hè giustu o caldu? Dopu pruvate i metudi siguenti di cura di un criatu novu.

Scaricate

Canteranu un canzuniu à un fogghiu o solu parlanu cun ella. Struke a testa o u panicu o fà un maschile di corpu. Trascurgisce un momentu nantu à a strada. L'aire frescu è i novi impressioni uttene aiutu à ottene l'uggettu - u babbu pò esse chjellu.


Zona Comfort

Ùn pudete micca calviri u pienu? Prima, paleta u zitellu per ch'ellu sia cunfrontu. Siconda, mette nantu à u cantu o un mandruvi di i vostri braccia, è perch'ellu falà. Pruvate d'insulated noise noise. Pudete ancu dinù à u criaturu per alluntanatu o di prupone per chjuderà u vostru ditte.


Cridendu u cordone umbilical

Mentre u buttone di u ventre ùn curà completamente, l'usu di cuddaru, i diaperi per i culpiti novi cù arnes tratulati particulare. In quantu à u metudu di a cura per u babbu novu è a so regula umbilicale, hè da tratta da 1-3 volte à ghjornu (secondu u situ di a ferita). Comu cù l'aricchi di l'aricchi è cura cù cura u zingia. A solu chì deve esse usata per questu (perossu di l'idrogenu, fulgi brillanti, permanganate di potassju o miramistini) è quantu tempu, individually, u pediatricu di u zitellu deve decide.


Puzzled?

U meliculu ùn guariscenu tutta, è ùn sapete micca valore à a scumparsa u zitellu? Certu, cunsultate un duttore. Intantu, invece di natari di notte, fate e furtezza cù colpi di zucchini.


Prima di l'acqua

Adupratu per esse chì un zitellu nascitu debite lavatu ogni ghjornu. Mentre u vostru babbu ùn ùn hà micca pienghje micca o cresce a sudatu, pudete limità à fretce è bagnate 2-3 volte à settimana. In l 'invernu, quandu a pelle hè siccata, pudete lavà a molla ancu di menu. Prima di mette u zitellu in a tina, assicuratevi chì l'acqua hè a "righura" di a temperatura.

À quì sottu, ci devi esse una tagale è tutti i mezi chì avete bisognu durante u primu "swim". Amuzzu sottu u zitellu in lu bagnu. Circundassi cù a vostra propria manu è tenite fermu sottu à i vostri brazzi. Parlà cù u zitellu, trasiu in l'acqua. Aduprà mette fiducia di cura di un carino novu.

Rinfria a faccia di foglie, filling the palm with water. Dopu scrivite u zumme di panicu, pensi, peri, tornanu. Paga attente à i dilizzioni attornu à u collu, in l'armpiti, i coli è i ghjinochji.


Mantene in mente

Un altru mètudu di cura pè i babori novi: maschile dopu à un bagnu. Avete bisognu di un criaturu? Ci voli chì micca ogni zitellu ùn deve fà fà pi davveru. Dopu qualchì, a massa hè un effettu calmante, è à l'altri - una scelta di caccia.

Lavu u picciottu. Questu pò esse fattu cù l'usu di un gelateru di zitelli.


Tagliate unghie

Tiny minelli, ma cù assai marigoldi di u to figliolu sarete spumanti in l'uspidale. Pruvate aduprate una tesiglia di unghje cù cunsiglii rossi da i babori. Hè più sicura ch'è una scissors scissors. I amuri piacenu i so mani in i pugni, cusì hè megliu cutà e unghje per quandu u zitellu dorme.


E vistate più chjucu

Ùn pudete micca sicuru d'esse friquatu à ellu o caldi, solu tocendu i manichi è i ghjambi. Poni esse cool, perchè u sistema circulatori di i nei hè sempre in sviluppu. Invece, toccu i migghiori, u so pinneddu, finu à i spalle. Cold? Allora si congela. E vice versa: un colpu spusatu pò signalà chì u zitellu hè cale. A respirazione rapida pò ancu esse un signu di saturazione.

Ùn eserianu micca cù metudi di cura di un criatu novu. Ùn toccu u to babbu troppu caldu. U "eserciziunamentu" frekwenti di u zitellu ponu purtà à u chjamatu sindrome di morte súbita di u zitellu.


Fate a temperatura

Utilizà e lezioni di un termometru rectalu è axilgheru per diagnosticà a frebba in un novu; Avete termometri chì ùn sò micca precisi. Per a mette in rectal, lubricate a fine di u termometru cun i vasellina di petroleum, inserisci cù a punta à 2-2.5 cm à u rectu di u zitellu è aghjustanu finu à u so sonu.


Questu hè impurtante

A temperatura di u rectu hè sempre 1 gradi più altu chì in l'aixella. Cridate una ambulanza sì u ghjudiziu hà una temperatura sopra à 38,7 ° C.


U ventu murutu?

Cumu sapete sì u zitellu hà assai alimento? Se un zitellu abbanduneghja almenu sei paglia in u ghjornu, affaire chì ellu prufessi abbundante. In quantu à a catedra, "i zitelli chì anu manghjendu una furmule pò avè duie à trè musculi di l'intestione à ghjornu. O in generale, una volta ogni quattru ghjorni. I dui poni esse cunsiderati normi, finu à chì a catedra di u zitellu hè difficiuli è a foglia ùn si ponu esse preoccupa. In più, hè stinata. In quantu à i babys, unu hè peccatu à caminari "grande" dopu à ogni nutizie, àutri facenu un ghjornu o ogni ghjornu o altru. Fate à chjama quandu u zitellu hà diciru. Pudete diventà rapidamenti u vitrughju.


Leggi nantu à a sedia

U culore di u fugliale di un ziddu chì hà manghjatu u lettu di mamma hè normale u giallu. Se u picciottu s'aliste nantu à u mischju di latta, u culore di u fugliu pò esse findi giallu, giallu o giallu.