U segnu zitellu, ghjilosu

Avà hè dui felici.
Mamma, Dad e dui capelli maravigliosi. Pace è amare regnà in a casa ... Ghjè pussibule alcune
una famiglia perfetta?
Finalmente, decisu di dà nascita un secunna figliolu - una bona idea! Ma, sicuru, ùn sò micca cunfidendu un idillu assolutu.
Per ùn ùn esse frustate, preparate per parechje difficultà prima. Ùn avemu micca annunziatu di materiale è cuminciare ogni ghjornu, sò più spessu pigliati in primu di tuttu: quant à alimentà, duv'è viaghjanu, induve truvà tempu di crià dui zitelli è affari di casa ... In ogni modu, ci hè una più, micca cusì ovviva, ma micca menu impurtante u prublema hè u statu psicologicu di u zitellu più grande. Imaghjate a situazione: hà campatu in pace, adurati per tutti, unicu è rintricatu, è quì hè un "rigalu" per voi! Chianci, ùn ùn dà un sonnu, tutti cun ellu s'uniscenu, ùn aventanu micca, è ancu amu à forza! pudete puru ghjucà cun ellu, beni, à quale saria ghjucà quì? Quandu questu hè ancu una persona nurmale! »Sì ancu ghjuranu, dìcenu ch'e l'avete fattu per via dannuva. Eh, nimu m'era amatu, nimu ùn entende ... Di questu pinsamenti è sentimenti è un adultu prima di depressione pò purtà vene, cusì cusì hè un omu?
Cumu serà? Ùn dà nascita ripetuta per ùn ùn mancà i vostri figliolu? Naturmente, questu hè micca una scelta. Intendemu circustrate tutti l'anguli sbagghiati prima.

Ùn avete bisognu di aspittà per u novu annu (o, peorore, u nascita di un zitellu) per "per piace" u zitellu more anziano. "L'omu in dui anni, sette, è vintetu sette (ricurdate cumu u vostru maritu risponde à a nutizia di a vostra gravidenza) Ci hè necessariu tempu di rializà è accetta stu fattu. Hè perchè hè megliu cumincià à preparà un zitellu per l'idea di ricumincià a famiglia in anticipu, perchè a quistione di l'abdomen crescente scorredarà di ellu stessu.

Discuss!
Ùn sò micca tutti i zitelli sò cuntenti cù stu missaghju, cusì in una parolla, è in una manera, svegliate dulcezza in un zitellu. Fighjure u to putezzu invevule, sentate i tremors (vede, u zitellu vos leva saluti!), Leghjite l '"vientu" di u conte di fata, cantà e canti, etc. Di sicuru, ùn abbiate micca cun l'anziani è "senza a participazione" di i più ghjovani, senza participà cù ellu attenzioni. Oghje spessu, u zitellu vole, beni, o almenu accunsente solu à a sughjera (o solu à u fratellu) è ùn vole ancu chì ricanu di u zitellu di u sessu oppostu! In questu casu, pudete pruvà dui opzioni per a cunversazione.

Option number 1 . "Ùn avemu micca cunnisciutu chì sarà natu, ma andate. U mo paiu e vùagliu assai, ma sè se erate una zitella, perchè ùn avemu micca avutu mai hà amatu.
Forsi ghjè avviatu un figliolu di u sessu oppostu, ùn abbia da esse di dì à u caprettu. Solu d'esse sicurizate chì rende sia chì l'adurallu a manera chì hè!

Option number 2 . "Avete una sposa, Masha. Ti piace ella? Vulete ghjucà cun ellu. E a surella serà sempre cusì cusì, hè male?
Sì praticate ùn sò micca siparati da u vostru babu da u nascitu, una chjucchera chì cambia l'attinzioni di a mamma per un altru figghiu pò esse un veru shock.

Cumu pò esse evitata?
1. Doppu prima di l'avventu di u sicritru figghiu, avè acostumanu u zitellu annunzià per comunicà cù l'altri persone senza a vostra participazione.
2. Si pensa à dà l'anciano à a kindergarten, fate almenu uni settimane, è preferibile mesi prima di nascita. Hè assai impurtante chì u zitellu ùn hè micca associatu a riduzzione di u tempu spentu cù a mamma cù u nascita di più chjucu! A bisognu di visità a kindergarten, pò capisce, cum'è un desideriu di disperse da questu! Dunque li darà tempu per avè usatu, amate u squadra.

3. Se u figliolu maiò usa di dorme vicinu à voi, è avà da esse imbastitariu à l'altru locu, prugettu di "avanzà" in anticipu, perchè deve rinvià u postu vicinu à i so amori parenti à u "strangeru"! Emphasize chì issa l'anzianu avarà a so stanza. Permete à piglià a parti in riparazione, cunzidirà i so brami in una scelta di mubilitariu, di parete.
In casu avete fattu tardu cù u cambiamentu di e camere è u zitellu hà digià apparsu, pudite timulisce u Pane cù u figliolu maiò. Dopu u primu hè stata aduprata per cambià a situazione, è dopu à un altru di mesi, hà amparatu à dorme solu. A gradualità è a cunsistenza in questu materia ùn hè micca bisognu.

Ci hè un modu da strada.
Quandu u chjucu hè digià apparsu, un novu problema prende in spessu: l'usu di l'imprese persunali di l'anzianu (cuna, colazione, ghjucate, libri, etc.). Agree, hè stupidu per cumprà una nova manta per una foglia, se u più anticu hà chjamatu claramente. E perchè u babbu di quattru anni chì anu criatu? Ma per qualchì propiu, u missaghju chì duverà esse cù u più chjucu, pruvucarà una tempesta d'emozioni è scunvuli. Certi i genitori ùn paganu micca davanti à questu ("Will perebesitsya!"). L'altru, à u cuntrariu, per ùn avè l'infuriatu u zitellu, anu compru novu novu ("I zitelli d'avè a so propria cosa, ùn si pò micca esse stati!"). Naturalment, i genitori sò obligati à piglià in contu di i sperienze di u zitellu. Ma solu quì i zucchiarii a casa, troppu bellu, ùn vole micca. E, francamente, ùn hè micca prezzu ... Tutale hè chì avemu l'astuzione è l'ingenuità. Avemu bisognu cù parechje scopi per ùn ripetiri.

Option number 1 . In ocasu, pudete dì: "Dighjà già grande, prontu sia cum'è u papa!" Ma ricurdate chì u sensu di l'orgogliu ùn sappieghja micca sempre u vugliu per esse sempre un picculu è assai, assai amatu.

Option number 2 . Fighjà da ghjucà incù jucuri antichi, oculati, rattles. Cridilu, assai interessu prestu di quellu chì hà spusatu. Eppo vi pudemu darà stu bonu à un pocu. Sente solu, discretu, chì l'iniziatura emana, com'è da sè stessu. Ùn avete micca scurdatu, dite quì (à u zitellu) u papa o avè, un fabuloso, pocu figliu greedy (o figliola), è chì maravigliosa idea per fà un rigalu per un foglie!

Option number 3 . Cumprà dos novi libri o ghjuculi per u zitellu più grande. Ma pudemu «dividinu ugguali» - ognunu in u questu, è da pudè avè un scambiu in nome di i più ghjovani. Ùn avete micca leghjite l'anticu libru di cartulare di Kolobok, perchè pudere cambià. Cum'è un risultatu, cumprateu l'anciano ciò chì hà cullatu, è li dete senza trattamentu qualcosa di u so propiu.
Aos gradualmente, a persona maiò averà imparà per a parte, uttene à aduprà l'amore è l'attenzione di i genitori cù un altru uccisione, è prestu prestu in l'amuri cù una molla. A cosa principal hè chì a mamma è u papà ùn cundannate micca questu, ma invece cù cuddà per svegliate l'amore è a tendernessità. E, sicuru, hè assai impurtante per fà tuttu ciò per prevene i celi di i zitelli, perchè hè a causa principale di a maiò parte di cunflitti. Stu prublema alcuna puntuale risite in fronte di tutti i genitori. È si manifesta in modu diffirenti.
U figliolu maiò pò esse aggressivu, tempuroso, o puderà, per contru, diventeranu in ellu stessu. Ùn hè bisognu di spiranza, chì in u corpu ubbiulu tutti passanu da ellu stessu. Jealousy hè un sentimentu destruzzione chì pò esse engendra una varietà di teme è complexe.
A maiò spessu, a mamma hà bisognu à analise cù cura u so cumpurtamentu, è cusì cunnosce chì esse exactamente disturbatu in i so rilazioni cù i zitelli è pò esse rializà a paz è a tranquillità à a famiglia.

Fighemu quarchi alcuni.

Option number 1 . Mom spent nine months wearing a crumb under his heart, now he feeds his baby, ùn hè micca parte cun ellu ghjornu o notte. Hè abbastanza naturali chì si senti cusì cun ellu. Ma solu per fà questu, s'opetti à l'anziana (noi è noi). In u megghiu casu, u papa aghjunghjia u "campu" oppostu à a so mamma, u prublema l'anzianu reste sana contru i trè.

Option number 2 . A mamma hè insanely scantatu chì l'anzianu pò causà male per u mulinu, perchè ùn mancu ùn permette di vultà vicinu, è micca ciò chì toccu. A cumunicazione si compie di e direzioni è i direttivi: "Ùn hè vinutu! Ùn parlate micca! Vai à l'altra stanza! ", Etc.

Option number 3 . Ci hè un stupidu dicendu: "U primu babbu, da un lettuu". Ma l'esencia di u prublema in questa proverbiu hè ricunnisciutu di manera precisa, spessu i zoni cambienu un pocu di i so dritti à u zitellu maiò, chì d'ogni modu immediatamente torna "già bastatu crescita". Per scàite, ma hà dettu nascita à quale? Certu, mamma hà bisognu d'aiutà. Solu aqui per migliurà a relazione cù e cumpetenze internu hè megliu fà fà nunda, è micca invece di mamma.
I amate omi, miremanu di u sole. Se vi voi vostri sbagli, truvate un modu di rimpiazzà. Dopu tuttu, nessunu sapi u to figliolu più bellu chì tù. Simply love u to figlioli, aghju bè l'attenzioni bè, è inseme, è ogni un sipurtatu. Allora a to famiglia sarà forse forse risistenti è amiche.