A furtuna di a vigenza di Natale: quantu dà u ricuperu à una persona amatu

L'addezioni sagriu hè tenuta da u 7 di jinnaru, da a vigenza di Natale, à u 19 di jinnaru, in Epifania. Stu piriu hè cunsideratu sagratu, ci hè un debilitatu di a frontera tra u monde, cusì even from tempi antichi i zitelli à questu tempu fendu guessing à un furtunatu è u successu matrimoniu, futuri figlioli, etc. In l'articulu, vi cunsiglià cumu cunlevà in forma di l'alive di Natale per u sposu. Ùn pigliarete pruspettivi troppu in seriu, ricordate chì per parchinu u vostru futuru cun precisione, pudete turnà à u clairvoyant.

U cumpagnu, u mummer ...

I tentazioni per u sposu di u novu sò parechje. Suggeremu avete acquaghjate cun simplicità è interessante.

  1. Avete bisognu di una tagale secca. In a notte, fate u ghjallu fora di a finestra è dite e parolle seguenti: "Mummificatu seriamente, fate tondo!". A matina, toccu a toalla. Sì hè spusatu, si marite este anno.
  2. Per fà affichà, pudete puru aduprà un libru. Sulu sceglite una publicazione di cuntenutu spirituali o religiosa. Pudete piglià a Bibbia. Fai una domanda à quale vulete riceve una risposta. Fiancà, pusendu un pocu in silenziu è fate un desideriu per ogni pagina è di a linea. Per esempiu, a pagina 42, a quinta linea da a cima. Apertura a pagina è leghjite a linea.
  3. Unu di e più interessante è populari hè a preputenza nantu à e cups. Pudete bisognu cù i vostri amichi o unu. Pigliate sette tazzi. Pudemu à ogni zuccaru, u salitu, una buccia di pani, cipudine, acqua, una munita è un anellu. Avà, attache u to ochji è elettu una tazza al azar. Sì avete pigliatu pane - aspittà per a prusperità. Salt simbolizza i prublemi, cipudine - lagrimi, zuccheru prumetti di gioia è felicità, una munita dice di a ricchezza è di l'acqua - stabilità è pacificazione. Un ringlet, cum'è unu di prubabilmente assicutatu, prumettieghja u matrimoniu è un casu.
  4. Mirror - u sughjettu più frequente per stabilisce l'imaghjini di u groom. In i vechji tempu, e fimmineddi avicate à a notte in a banna, ma questu ùn hè micca un prerequisite. Pigliate dui specchi, pusendu nantu à l'uceanu, chjama i candele è sburate a luce. Fighjite à u riflessu di i specchi. Appena vedi l'ùmmira di u futuru sposu. Per fà scopre l'ima, scite "Chur, me" è chjama a luce.

Divinazione in u nome di u sognu

Quasi tutti e zitelli anu da vede à u futuru per sapè chì u sposu hè destinatu per elli, cumu si chjamaranu. A manera più faciule hè di scrive nantu à e foglie di carta i nomi di i vostri zappunottichi, affinchendu una pezza in biancu, è sottu sutta u pilaticu per a notte. In a matina tira fora a qualchi partita. Chì nome in questu serà scrittu è chjamà u vostru sposu novu. Una carta vacante significa chì hè troppu prima per pensà à u matrimoniu.

A mezzanotti passanu fora è stand in a mezzu di a strada. Se u primu passatore hè un omu, dumandate cumu u so nome. Allora, chjamanu u so cumpagnu. In casu, se a prima donna passa, pudete dumandà u nome di u so figliolu.