Monica Bellucci: biografia e carriera

Monica Bellucci hè cunsiderata l'ideal di bellezza femina. Una bruna ardente hà una bella figura, una bella faccia è una manera di mantene. Sta donna chjovola hè nata in una simpla famiglia Italiana u 30 settembre 1964. I so genitori li adurati, era un figliolu benitariu. A so famiglia era simplice è micca ricca. Ma cù u so amori chianu chjappu. À a scola, Monica era a ragazza più bella, perchè ùn avia disaccorsi cù i so cuntimpuranei, chì l'attinzioni di i figlioli hè sempre stata cambiata per ella.

Monica ùn circate micca di custruisce una carriera attuale. Idda vulia divintà un bon avucatu, è per entra in l'università, hà travagliatu com'è mudellu à l'età di 16 anni. Ma prestu hà piaatu a vita sociale è hà decisu di cuntinuà in favore di u glamurale, rinunziènu u so sònniu di divintà avucatu.

Monica hà fluente in parechje lingue, cum'è l'inglesi, u francese, sicuru d'italianu è un pocu spagnolu.

A so carrera principia quandu cuminciò à travaglià cumu mudedda cù famusi casi di moda. Ma nantu à a carriera di u mudellu, Monica hà dettu di ùn firmà micca, ella decide di attru in cine. E hà cuminciatu à debutà in u cinema di Italia. Ma hà solu cù roli in i picculi episodii, ma ùn l'avete micca più successu.

Un rolu seriu s'hè accadutu in u 1992, quandu hè stata offerta per ghjucà u rolu di a sposa di Dracula in a film "Dracula". Doppu stu rolu, hà ricivutu novu offerte di studii di cinisi famosi in Europa è in America. U successu di Monica vene dopu u rolu in a movie "Apartment" in u 1996 è riceve u premiu "Cesar". Hè durante u filmi di sta film chì Monica hà cunnisciutu cun u so maritu di u vincitore Vincent Cassel. Hà stata dinò in l'accionu francese Dobermann.

Da u 1997 à u 1998, Monica hà cunfirmata in 7 sceni: "Stress", "Bad Tone", "Cumu vous Want Me", "Desire", "Ùn serà micca Vacanze", "Quelli chì amè", "Cumprum". Ma nantu à questa Bellucci ùn stalla micca, ella riceviu novi propositi, ma ùn hà micca pricatu di appariscia in ogni film chì hè stata offerata. Monica era assai esigenti nantu à i roli pruposti chì era offerta. Ella scolla solu i rolli induve puderia spettaculu u so talentu attore.

Cunnisciutu à u mondu sanu cum'è mudedda è attrice, Monica vene nantu à e cose di magazini brillanti. Bellucci finalmente mostrà u so talentu in a pelicula "Malena", capturando i cori di tutti i telespettatori è i critichi. Per fà stà in un film di un genere Monica ùn anu mai desechatu, dopu avè dicisu di attu à film in un film pesu "Passions of Christ".

Bellucci ùn ferma micca sempre è hè filmatu in varii films, diventendu una attrice di prima classa in Hollywood.

Monica hà ancu divintata a faccia di Oriflame "Royal Velvet" è a faccia di a linea cusmetica Dolce & Gabbana.