Poesi per u maestru per i vacanze di i zitelli: curtu, bello è toccu

In u distante passatu, a crescita di i figlioli in i pre-umidità fugliale solu nantu à e spalle di e mamma. À u tempu, i funzioni eranu trasfiriti a un "guardià" locale especial, è solu dopu à centenarji d'anni, i pre-maistri eranu ingaghjati da i prufessiunali. Comu prima, oghje u paese sanu u bisognu. Iedatori di kindergarten di rêterie insegnu è sviluppanu babies, cunducta e classi di sport, formate una lettura, parolle, scrittura di scrittura è introduceru normi etichi è estetichi di cumpurtamentu. Un veru maestru hè sempre rispunsabili, tactful, simpaticu, attente, pacifieru, litterate, erudite, equilibratu. Dà stu maestru scrivite poechi, i ligne chjucu è toccu hè dedicatu per ellu per e vacanze, i so figlioli sò amate è respeatu. Avemu ancu cunsigliu di sceglie questi piani per l'educatore, per espresi personalmente a vostra gratitudi per u travagliu di travagliu di travagliu.

Poesi per un maestru per una festa prufessiunale

Educatore di u ghjornu di l'urdinamentu - un vacanze internazionale dedicatu, dedicatu à u primu ligame in educazione. U 27 di sittembri, ogni furasteru di u kindergarten - da u maestru à u patronu tècnicu - meritò fiertà felicità è ghjudiziu generoso. Poesi per un maestru per una festa prufessore di u maestru da a bocca di i picculi fidgets sonu particulari toccu, sinceru è genuine! Amparate cù u zitellu à una bella quatranna, permettenu dunallu rigalu veru à u so mentor. Kindergarten - a vostra casa, ancu s'ellu ci hè difficiule chì parechji volte, i picciutteddi sò Dite, amassi! Felicità assai, Vulendu una vita felice, perchè puderebbe gestisce senza tene, Per fà tuttu u travagliu per voi! Allora chì i zitelli l'amaru, Chì avete amatu, Per vogliu avete, Perchè tutta a mo vita hà purtatu!

Tutte e persone tinghianu professioni decenni, Ma tu sia impurtante per noi. Ùn ci hè nimu per l'avutu è a depressione, perchè ghjè babysitter à i zitelli di u paese. I paisani di u figliolu travagliani è ùn anu micca tempu per u zitellu. Pigliate à i prublemi di l'altri, Fate tuttu cù gioia, accurdate. Ùn ci sò parechje persone in u mondu chì si capiscenu veramente a vostra attività. Oghje hè u vacanze di maestri savis, Grazie per a vostra fede è per u vostru travagliu!

U ghjornu di u Maestru hè una festa maravigliosa, brillanti, riccu è interessante! Tutti i tostati, poechi, felicità, in onore di i meglius, senza dubbitu! À zitelli vi dà u mare di l'attenzione, assai cura, calore, intelligenza! Vi felicitàlulu nantu à a vostra festa principale - Vulendu a felicità!

I megliusimi per u maestru di kindergarten

L'età in furmagliu hè u periodu più impurtante è impurtante in a vita di u zitellu. À l'età di 2-6 anni, i fundazioni di a salute di u zitellu hè stata, a persunità hè furmatu, u carattere hè rinfurzatu. A destinazione satisfece è a vita più sana di i zitelli dipende direttamente nantu à a saviezza di u maestru, a so attenza à u mondu internu di u zitellu, di pacienza è poise. Cù l'aiutu di u primu mentor, i zitelli in pre-sculare aprendu à amà, pirduna, simpatizza, scuprite i sicreti di u mondu chì l'allughjenu. Sì, essendu educatore ùn hè micca faciule, ma hè accussì onorevoli! Sceglite i megliusimi per l'educatore di kindergarten in a nostra pagina, perchè chì in u ghjornu di e vacanze pudete presentà à a "mamma di ghjornu" di a vostra non-meeting. Quale hè a mamma in a kindergarten per i zitelli? Quale chì seguite u scratch to scratchie, abrasioni? Quale avete aiutu à manghjà un mush dannuu, fretu li lacrimi, dicenu à tutti un conte di fata? Quale hè ella, stu bona contadina? Hè in bona dritta: Tia un maestru! Apri a porte di furtuna prestu! Vulete a felicità è i zitelli bè!

Quali si vende una cumpota in un vetru, E mette à lettu à u lamentu di ghjornu? Amassi, play, Dà a risposta! Eppuru, sicuru, u tutore, Infermiera, cibo, infermiera. Tuttu u paese maravigliatu di voi! Carri Maestri, I maestrani pre-archimediali, Sì felici, riccu, Ùn mai sorriche!

Quantu ci hè bisognu di l'ochji è di e mani, Per seguite a circustanza Per i so sorvanti - Caramelle di u doru. Allora - riri, allura - chianci, E l'altru in u palcu salta ... Quì ùn tutti ùn anu stendu questu questu questu puderebbenu rapidamente, capace. U maestru tutte e cose: faria casticà, ririverate, bracce è manighjà, prima di sughjurnà, ellu scurdà u conte. U maestru t'hà bisognu di un giardinu, senza ellu, ùn hè micca listessu chì amichevule. Casco per voi cuntinuu caru, Da i genitori - arcu!

Tipu è boni poema nantu à u maestru di kindergarten

Ogni persona adulessa ricorda i so figlioli di kindergarten cun un surrisu nantu à a so fàccia. Chì semolina moutarde ùn era micca gustosa, è ùn volenu dorme durmiu u ghjornu, ma un tutore benessore è tutte sapi sapè cumu una camicia per tutti. Nanzu à u maestru cunfidendu era tuttu per nunda; è domina l'appliaggiari, i boni poemas per insignà, è canti canta à u pianistru alegru. Anu avutu l'anni, i nostri figlioli patevanu a listessa destinazione - per sviluppà è espluranu u mondu in a cumpagnia storica di piccati. Tuttu u stessu educatore cunfidendu torna una volta torna e mani di i novi zitelli per gastà a so cunnuscenza stradale dura. Ricurdativi di i beddi amici è bellei nantu à u maestru di kindergarten, dà u maestru un vacanze prufessionale un pocu di a vostra attenzioni. Un maestru hè una parolla! Contene luz, bona, calidez. Quale sera piace u zitellu cù u ghjocu? Quale sera scutte micca à tuttu u male? E ringraziati à u crescente di i zitelli, Sapendu cumportu è vive. Educators! Dunque ùn sì micca in u mondu! E cuntintate per esse felice!

Scurdate di u primu flacciu di u snowflake nantu à a finestra. Bouquet di foglie d'oru, fiori in manu. Avemu dinù ricordati di u gustu. Quellu chì hè cundottu cun noi in u kindergarten. Mandamu graziosu tra l'anni Per u calore, l'amore in nostri cori! Chì a memoria hè frustata da i anni tradituri. Ùn vi scurdate micca, caru maestri!

U figliolu, arcu, cunti, Morning and rope, Sleepy hour è fairy tale, Hint and coloring. Hà tuttu a ella, è ùn pò ùn preoccuppa, u maestru pò fà assai - I figlioli prutraranu.

Chjassi breve di u maestru di kindergarten

Iveri brevi sùbitu annantu à l'educatore aperta un ritrattu unciale di i travaglii di kindergarten assai megliu chì longu discorsi solenni. Linichi poetichi nantu à i prufessori sò furmati nantu à basa di realità vitali, per quessa chì sò cunzidutu affidabbli è realistichi. In ogni stanza, l'educatore hè rapprisintatu à noi in l'figura più bellu: persona onesta, amica, pacienza, affettuosa è litterata. I so sforzi sò glurificati in tuttu u paese, è a pacienza hè allatu micca solu per i so cumpagnie, ma dinò per i mariti di i picculi fugliali précisières. Dopu tuttu, certe evenà cù parechji zitelli ùn hè micca faciuli ... Poze currettu semprici nantu à i maestri di kindergarten à leghje à noi! Voi, annunziate i frutti di pruvà, duvete esse fieru di voi stessu! Dopu à passà anni nantu à gastru per animali, valurini travaglii! A tolleranza per voi è a cumprènniri, Dopu tuttu, l'educatore hè quellu chì, avendu u so sforzi, dà a strada à i zitelli per a vita!

Un travagliu pre-scola, U nostru amicu, educatore. Quarchi displeased, Kiddies buddy. Ma più spessu - rirennante, tipu, alegru, Beautiful, responsive, Though hard work.

Maestru - com'è una seconda madre Per ogni zitellu in u mondu, diventenu à e mo piu di l'educatore. E facite tuttu, Dopu tuttu, da Diu sì un maestru. Fate a vostra giurizella, Sona sò sempre sò veru!

I Surghjenti è muderni rigali nantu à i maestri di kindergarten

Tuttu prugrammi futuru è veri sò un kindergarten chì provoca emozioni cunflittenti. Un tipu di lotterie durata di pocu anni pò mudificà significativamente a vita di u zitellu. Sì avete furtunatu, u zitellu sarà in i boni mani di un educatore sensitivamenti è curamente, si non, ùn cagiunate u prublema. Sfortunatamente, ancu in u campu di l'educazione primaria, ci sò specialistes non-spegniati chì mancanu un abbilitatu speciale è qualità morale adattata. Ma vulete chì i primi pedichi in u fundamentu di l'educazione di i zitelli palesu per i maestri veri. I boni maestri sò sempre onorati è rispettati, i zitelli sò dedicati à rimi chì tocca, è i genitori aghjunghjenu a gratitudi sinceri. I Surghjenti è toccu poi nantu à i maestri di kindergarten, avemu cugghiutu per voi quì ... À questu ghjornu, vogliu crià è felicite à u centu Quelli chì insegni à crescita - scrivate solu in i posti rivoluti. Quale hè à a scola da l'insignante Maestru è noi è amicu, chì hè nantu à l'arbre Natale Conigli d'annu, u ghjattu, chipmunk. Canteraghju a gloria in gloria, è ùn dicerà nunda à u silenziu: - Oh, noci, sì sbagliatu, La-la-la è Zhu-ju-ju!

Granni travagliu, cumpatitoghja, chì possu ancu à dì quì. E mòli sò rientati, pudete darà u zitellu à voi. Sì u primu amicu, maestru, babbu, sì u persunale più cercanu. Chì i figlioli cusì stampiati in spessu, Ma u core hè datu per sempre. Averete nostre parolle, Confessions, ancu admirazione. ¡Que la paciencia nunca falle, en el camino, la gran instrucción!

Un maestru ùn hè micca un travagliu, hè una prublema di ogni ghjornu nantu à i citadini più impurtanti di u paese, Per esse ubbidienti è intelli alla! In u vostru vacanze, accettate congratulations è aghjunghje l'arme à u focu, Chì tutti i vostri aspirazioni persunalizate Vene ghjustu. Sò impurtanti per noi! Eccu, ùn pò micca trattà à volte, perchè - cun un gruppu di criri - hè faciule! È per questu hè noi per voi una muntagna, È avemu apprizzatu u vostru travagliu! Poesi per l'educatore - micca a puisia corpu, hè un ritrattu chiaru è cuncisu di u maestru, dispostu nantu à a penna in un libru. I poesi di i educatori sò numerosi: da un toccu curretta, à longa bella. Sceglite u megliu è insignà per e vacanze cù i zitelli.