Gimnastica respirazioni: respirazione completa di ioggi

A respirazione hè a basa di a vita. A mancanza d'ossigenu in u sangue pò causà disruption di tutti i sistemi di corpu. È a cunsiquenza hè diversu malatii è ancu morte. U più utile per a salute si fate cumminari respiru cù l'attività fìsica. L'exercitu aerobbu pò esse bè chjamatu a gimnastica di respirazione più bona. Ancu s'ellu deve esse noteu è esercizii di respirazione speciale (Buteyko, yogis, Strelnikova, etc.). In questa pubblicazione, cunsideremu quantu esse realizati l'eserciziunanti di respirazione: u rispiru tuttu di i iocu.

In persona senza capacità, respira è superficial, superficial. Cu tali respirazione, u corpu ùn riceve micca l'ossigenu à u più. Solu l'parti suprana di i pulmoni sò travagliu, u sangue hè pocu arriccutu cun l'ossigenu, tutti l'organi soffrendu, perchè in u so metabolismu sò dipendenu da u sangue. Per compensà per questa mancanza, avemu involutatu appressu a respira. Hè picculu periculu? Sicondu i sapè di iogni, a natura di ogni persone determinò a quantità di respirazione liberata. In più chì una persona respira, più prestu morse. A respirazione piscia, lenta, à u cuntrariu, a longa. Per quessa, sicondu l'insignamenti di i ioggi, un respiru rhythmicu è deep breath can be called correct. I nostri babbi cresciaru cusì, ma pocu à pocu tempu u caratteru di a vita di una persona hà cambiatu, è u so respiru cumincià à truvà cun ellu.

Sì, hè impussibile di cuntrullà u vostru rispiru constantemente. Ma pudete fà respirazione sana, almenu una volta di ghjornu (è ancu di megliu se portate questa cantata à trè volte) a meza ora, prima di manghjà, serà, in ogni caso, utile. A regula più impurtante hè di respira à u nostru nasu solu. A natura cunfurna per ciò chì quandu u respiru à u nasu in u corpu ùn sia micca u polu, nisuna fierie di gasi poisonous, nè l'acqua massa colda. A bocca hè micca adattatu per queste scopu.

U respiru di i iogui sò custate di:

Dunque, principià a bocca di i ioggi. Sit o ponete standu, calma e exhalate, poi cumincianu a respirazione in seguente. Per cumincià, sminerà u diafragma, fate fora l'stomacu (per cunvenimentu, pudete messiate una palma), perchè cuntene a cuntrolla di i movimenti di l'abdomen). In u risultatu, a parte inferior di i purmuna hè colmu di l'aria. Allora movime i ribelli minziunate è u mità di a casacca. Allora l'inghjuttinu a parte media di i purmuna cù l'aria. Dopu avè dissiru i costi superiore, sullivanu e collarboni, aghjau u pettu è retraduce pocu l'abdomen - u diafragma chì sustene i pulmoni. Tuttu u sopra sopra. Scaricamentu quessa chì e sfruttamenti cambiani u zuccaru.

Avà nantu à l'exhalazione. Prima, piglià in u stomacu, poi apprezzate u torau è finiscinu infine u spalle. Li movimenti torna seranu lodi, fàlli senza tensione.

Tali l'esercizii di respirazione proporcionanu una ventilazione completa di i pulmoni, pruteghja contru e pulmonary and cold diseases. Da u chill puderete libbirà, respiru à pocu minuti da u metu di iocu.

A respirazione profunda lenta hè di grande benefiziu à u corpu: l' enrichi cunsiglieghja u sangue da l'ossigenu, u funziunmente favuritu à i glànduli endocrini, aumenta a resistenza di u corpu, tonica è rejuvenate. U gimnastica di iogni serve com'è un arma putenti da u stress, aiuta à rilassate u corpu. Quandu l'aria entra à a parte inferior di i pulmoni, induve u scambiu di l'ossigenu più intensu, u cori di u corpu si prurite, presse pressu, u musculi rilassate, l'ansietà passa, a tensione diminuite. Inoltre, cù respirazione completa, i musculi di u muvimentu abdominal è u contractu di diafragma, u massaggio d'omanu abdominal hè realizatu, cuntribuisce à l'ingaghjamentu di sangue.

Un altru exercitu di iogide hè a so bocca. Calmene u sistema nervu, restaurate a forza. Pò esse fatta nantu à statura, assicuta è ancu ghjittata. Inalazione hè realizatu da u nostru u nasu, cum'è cù respirazione sana, mentre chì, in aspettu, cuntene à 8. Allora sburdà u sopra pè 8-32 seconde (pausa a longa). Allora l'exhale, u listessu rispettu à u respiru tutale, torna à countire à 8. Hà sta saria duveranu duie o tri voti un ghjornu.

Sutta a pressjoni ridutta o u mo dràa, l'esercitu dopu aiuta. Stand up straight, e mani sò liberamente svanzati, calzini è tacchi. Prima esilià, poi piglià una sopra sopra. Cù i vostri pulitici, cerconu e vostri zicchini forti, è guardate l'alpi di u nostru nasu in u mediou. Baffate a toquare nantu à u vostru pettu, inghjelate i vostri masci, cercenu i vostri ochji, fate u dile d'indici nantu à i to parolle. Stà in questa position quantu puderete. Puderete averà u vostru capu, sguassate i vostri ditti da u nostru pugnu è e taglioli, fate un lagnante lagnante, cum'è in respirazione completa. Avà pigliate u polu di i vostri ochji, bassa i vostri mani. Dopu à quella chì sera intesu bisognu.