Oleg Yakovlev fù intarratu 39 ghjorni dopu a so morte

Oghje, u funerale di Oleg Yakovlev, ex-solista di u gruppu "Ivanushki International" hè stata tenuta. U cantante morse in a mattina di u 29 di ghjugnu in a unità di cure intensiva di una di e cliniche di Mosca senza ricuperà a conscienza.

Oleg Yakovlev ùn hà micca un parenti vicinu, cusì u so persona più caru in l'ultimi cinque anni hè a so amante Alexander Kutsevol. Hè intrattinutu in u funerale di l'artista.

Farewell à u cantante hà fattu u 1 di lugliu in u cimiteru Troekurovsky. In questu ghjornu, amichi è aderbati di Yakovlev s'accolse.

L'artist era crematu - questu era u so desideriu. Eppuru, e cìnniri di Oleg Yakovlev ùn anu traditu u paese per quasi 40 ghjorni. Comu avemu digià avessi, u mutivu di un "funerale" funerale era u scopu di a donna civile di l'artista per u so intruduce in u cemiterere di prestigiu Vagankovskoye. Siccomu a chjesa hè chjusa, per ottene una piezzu di terra, deve esse un permessu specialu da l'autorità citadine. Alexandra Kut no pudia acquistà un locu da i capi di Mosca in u cimiteru di Vagankovskoye per Oleg Yakovlev, anche Diana Gurtskaya è Igor Matviyenko pruvò aiutà. À u stessu tempu nantu à Internet, u desideriu di vedova di u canteraghju per speru nantu à u cimiteru più impurtante di u paese era più negativu.

In u funerale di Oleg Yakovlev vinìanu 20 persone

A causa di l'attuazioni di Alexandra Kut's di "scacciallu" un locu annantu à u cimiteru di Vagankovskoye, i restri di l'Oleg Yakovlev restaru unplugged per più di un mesi. Solu u sabatu, quandu era tantu pocu finu à u 40 ° ghjornu, u cantante fù decisu per intru u cimiteru Troekurov.

U ghjornu di u funerali Alexander Kutsevol infurmatu nantu à a vigilia di l'Instagram, ma assai di i so culleghi attruvanu u schedariu in anticipu, finu à u funerale di Yakovlev, uni pochi di 20 persone. I di i culleghi di u cantanti eranu solu Natalia Gulkina è Igor Matvienko. Amici di u gruppu "Ivanushki" in questu ghjornu eranu nantu à giru in Gorno-Altaisk.

Oleg Yakovlev hè statu siputatu sottu a so ultima cancia "Ùn pienghje micca!", Chì hà scrittu pocu prima di a so morte.
Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.