Amore è e rilazione matrimoniali

U mo fratellu minore si ncuntra cù una picciotta per meza annu, è invechja Ira sindiri. I nostri genitori - e persone conservadori: anu saputu o cundivanu o viranu in un cantu civile. In quellu ghjornu, Oleg dissipò i sò dubbji ... "Avemu maritatu Irishka", disse u fratellu in a cena di a famiglia di u domicile. E lume di mamma in i so ochji è i so ochji di u babbu si sonenu cun gioia - sò cuntenti cù questu turnu d'avvenimenti. Ma Oleg hè quì, è aghjunghjenu una cuchja di tar à u casca di u meli: - U sabatu. Mom salta u nenti. "Cumu hè u sabatu?" Ùn avemu micca u tempu d'urganizà nunda in pocu tempu!
"Ùn avete bisognu di urganizà ogni cosa," a sposa di u fratellu hà ingressu in a conversazione.
"Ùn avemu micca scappatu u casu di u cummerciale". In accede à l'aghjuntu, è tutti ...
- Un tali avvenimentu - è ùn ne scurdà? Eppo in modu ... - Papà hè stata malatu. I ghjovani ghjovani scambià leves. "Oghje cù Ira vi puderà pacà un cena di famiglia. Modestu assai è solu per a so propiu ", - u fratellu scambià scoldings.
- Signore! - Mum hà sussurdu à u so dulore. - Avete vrigugnatu di marità?
- Perchè À u cuntrariu, sìammu fieru di questu », arrispunniu Irina. "Nun simu micca cum'è casamenti spaghetti cù stupidi stupatti tamada è una lotta per a pusizioni. Questa hè una tradizione stuposa, è deve esse cambiatu!
Finu à a fine di a cena, l'ambienti à a tavula stalla tense. Mamma e papà facia assai tentatori tesi, di cunvince Oleg è Ira, ma si stendinu sò stati nantu à i so propii. Quand'elli partissi, i me genitori tirannu tutta a mè è u mo maritu chì anu accumpagnatu annantu à a sera.
"Dopu hè visibule, perchè per a prima volta per a maritarisi è micca di celebrà u casanu, cumu avissi da" a mamma era indignata.
"Sugnu ancu ghjovani rifurmaturi," Dito echoed. - Tutte e tradizione per falla! Un scontru - ùn site micca!

Aghju decisu di parlà à a difesa di u fratellu è a so sposa. Aghju ricurdatu à i me parenti di ciò chì successe in my wedding traditionale: Aia Mariana avia una fila cù a me mamma nova, è u mo cucinu Vitka è Oleg anu a lotta cù u tistimone. Inoltre, tramai in u restu di casi dui mila mila hryvnia, è hà pagatu i costi di porc in u melatu, tra l'altri cose, è ùn anu micca applicatu. E qualchissia era abbruciatu un velu à mè ... Mom è Dad eranu assai preoccupati da questu: anu ancu avutu à andà à un sanatorium - per restaurà i nervi sfracerati.
"È cusì tuttu passarà tranquillamente, in pazu è senza difesa", aghju finutu u monologu inspiratu.
- In vain you, Anyuta, ùn era micca un avucatu, - u mo babbu rissi ironicamenti. "Un bon difensore di u vostru avete turnatu.
Ma a mo mamma, pari, pudite cunvince:
"Cumpta, fate casalli cum'è cusì", suspettava. - E poi, dopu allì, puderanu fà cumparisce, cum'è l'altri, campanu di anni in stu matrimoniu civile incomprensibile ...
Anu admittendu chì i matrimonii d'Oleg è Irina anu da esse assai glorioso: immediatamente dopu à u pittura, andà in un cafe chjaru è assai cusimonu, bevira à a salute è a felicità di a ghjovana, chjassi, riria, anche di ballatu un pocu ... E andemu da casa, è i ghjuriddi in luna di miele. True, a mo mamma, quand'elli anu detti induve elle, ùn pudianu aiuto, ma lamintì: "Avemu truvatu unni a luna di miele u mesi ... Norme novi partenu à i paesi cume, almenu à a Crimea è i nostri pinsamenti - à Karelia. Ùn hè micca cusì piacè!
Dicenu chì hè bella in Karelia! - Sunninniru sughjornu. - Sembra chì a prutezzione di u fratellu è a sughjettu sò una bona tradizione ... Dopu à u ritornu di u viaghju di e casu, i nostri ghjovani accuminciavanu à riparà a casa abbandunata da Ira in u legatu di l'avanna. A casa era vucale, ma in ruvina.

Circa circa duie mesi, i figlioli in pittura in pratica, chì stenderanu e fugliali, pusendu i pavimenti, installendu novi ventalli è porte ... Allora, finiscinu a finta d'annunzià u so nidu, è invitatu à tutte a festa di a splutazione.
"Una bella sala di vita", Mother assicureva cun appruvazione, cun vigore à a stanza grandi di a casa.
"Quarchi cosa si manca in ella", Papa disse pensativamente. Doppu un momentu traschiudatu:
- Aha, capisci! Ùn ci hè micca TV!
- Guys, prubabilmente decide di mette in a so stanza? - suggeriu a mo mamma. Dad, senza aspittà di i cumandamenti d'Oleg è Ira, s'hè persu priceditu per truvà l'abitudine, ma vultatu assai ritornu:
"Ùn ci hè micca soldi ... Ùn avete micca bè soldi? "Mamma", si vultò versu a so mamma, "ma i dete un televisor di una festa di a splutazione".
"Ti ringraziaraghju, micca», disse Irina.
- Avete a paura chì vurchamu a marca? - Guessed u babbu. - Allora vi daraghju soldi - sceglite ciò chì ti piace ...
E allura a mo figlia hà ancu intrigu.
"Ùn aghju micca! Eppo cimau. - TV imbereghja u core. Ci avemu decisu per fà per queste senza stu casu.
- Ma cumu, perchè ... - U chianu di a mamma era cum'è un grou. "Vivu in u XXI seculu". Ora solu i televannani senza umaghju micca pussedi televisii! À novu, in a sera, cù u ghjattu à u lettu, per vede un bonu film - hè una bona tradizioni! E porta a coppula nata ...
"U cuntrariu, si separanu". E Oleg è venerà quellu tradizione!
A mamma era ovvia voli dettu qualcosa, è ùn hè micca assai piacevuli, ma u mo paiu decide di cambià u subjecte di a conversazione.
"Lidochka, vogliu vede cumu Oleg è Irisha anu stati equipati cun un logu?" Dice in alta voce è aghjunghjenu in un sussurgiu, perchè solu chì a mo mamma è pude senti: "Questu room strana ...

Intruducendu u cambre di u ghjovanu , a mo mamma petrified. Allora, finiscinu u ghjornu di a parolla:
- Irochka, bè, chì pinta l'habitantine in un culore di Borgogna! Gasped with horror. A figlia in u saccu di a risposta ùn hà micca:
- Sò pittura. Piuttostu pricisu, pintau i mura di Olegu, ma l'idea perchè mi perchè.
Ma perchè in u rossu rossu? A solitu i chjusi sò dipinti in più cenu più chjucu, "u so babbu cunsistenti sustinutu a so mamma. - Per esempiu, in blu o beige ...
"Hè una tradizione?" A filetta hè stata rapida. - Avemu bisognu. Piuttostu pricisamenti, anu aghjatu. Oleg è vogliu un zitellu, perchè u nostru cammellu si deve stimulare à azione, invece di rilassante.
L'argumentu hà avutu un effettu nantu à a mo mamma: hà ghjutu deve di dui grandi - i nostri figlioli cun Stas, ma ùn avissi micca rifiutatu ancu di u terzu. U tema di l'habitatu "wrong" fù, grazie à Diu, chjusu ... L'annu era avvicinà. Ira uffrìu di scuntallu cù Oleg. Ma ancu u mo fratellu prova di discutiri: "Anu sempre celebre stu vacanze cù i nostri genitori!" Hà adore a cucina di a so mamma è ghjera avà chì aspetta cun l'abbaye d'abbaye d'annu in a casa di i so parenti.

Ma Ira accusò à u so maritu di l'egoistu: "Done a vostra mamma un pocu di restu di a coccia!" À quattro à a sera di u 31 di dicembre, tutti a famiglia vènsenu à a nostra ghjovana. "Mamma, induve hè l'arvulu di Natale". A mo sei anni d'Alenka anu pussutu stà disprezzatu. U so fratellu, a tres anni di anziane, Antoshka, strughjò in i lacrimi:
"E dunni Santa ti duna di rigali si ùn ci hè micca un arvulu di Natale". U zitellu sceppia finu à chì u so maritu hà truvatu un modu di modu, tira un pappagallo glittering à una palme d'arbres in una bagnera è disse: "Quì, sottu à questu arburu è mette ... U rigali restanu. Anton cessò di chianciallu, ma era ecumente chì era stupidu da a mancanza di un arriciu di Natale appastu in a casa di u so ziu è di tia. Iò stessu, aghju cunfessu, hè statu cuncepitu, ma ùn mancu ùn mi manca. Ira si inventa tutti à a tavula per adurà l'annu. A menu hè assai raffinata: mejillone in piccu piccante, gambelli in pezzu, insalata di pompelmo è salmone. U marcatu di u prugrammu gastronomicu hè una gran bassu di sushi è rotuli. Cù stu pranzu, a ospitista s'ellu offre à inizià.
Ùn sìssenu offesi, Irisha, ma u risu hè un pocu foggiu, è u pesciu, à u cuntrariu, sò nuttati, - mamma hà dichjaratu cun dultezza. Daddy in imperceptible da l'amata cambiata: u so stomacu ucrainu ùn sò micca accustatu à i buttichi japonià.
"Induve hè Olivier?" Alenka gruttau.
"Serà Napulione?" - Anton dumandò dolce.
Irina quasi chianciva: hà pruvatu cusì duru, fece un menù, cercatu i prudutti necessarisi, cocciuti, è ùn avemu micca apprezzatu i so sforzi. A situazione hè stata salvata da u papa:
- Dumaguemu l'annu in questa casa acitusera, è avemu a scuntrà u novu in l'altru.

A mamma hà preparatu tuttu ... L' arburianu di Natale era chjusu cù i guerrie in cantone, a lumera di e candilerie di u novu hè statu rifughjatu in i bolas è a piova chjappià da u candela. I ospiti cù l'appetite nantu à l'insalata "Olivier", famusu famigliu di a matri è nantu à un pumu rostu cù manzili. Amendu l'aringa sicura "in un capru di pelle", u filettu di lignu di casgiu allu cù cunghje di zappagine cuntentate. In a frigorifera chì aspetta u so turnu u "Napoleon" tradiziunale ... Pudite micca prumetti troppu più sofistichatu, ma favuritu è ​​familiar - Puramente l'annu, cum'è a film "L'Ironia di Fate ..."
Mi vuleva ochji nantu à a mo figliola: pare chì era stata firmata da tuttu u so cumpetitu. E dopu tastu annu d'annu, e parla di felicità, dissi in silenziu, ma per chì tutti cridìanu: "E siu, no tutti i tradiziunhe necessanu di esse broken ..."