Perchè ùn ponu truvà u mo amori?


Sempre ave aspittà u prince nantu à un cavallu biancu? Eppo, o secondu un novu scenariu di a vita muderna, nantu à una Mercedes bianca? E à e longu notte quì sottu à a finestra, per a centumu ora fate sè stessu: "Eppuru, perchè ùn ponu truvà u mo amori è find happiness?" Questu articulu hè per voi.

Ùn tendemu à culpà ognunu di i nostri fallimenti, ma micca di noi. Ma u sensu di prublema per a mancanza di furtuna hè in noi. Un altru gran Freud per a prima volta suggeria chì avemu cunfruntatu precisamente chjamà sti pirsuni è truvamu in situazioni chì in a nostra mente subconscious hè stata in anticipazione. À quellu tempu, sta tiurìa ùn avia micca successu, ma i scientifichi muderni anu capitu chì questa hè a verità riali. E l'affirmazione chì l'idea hè materiale ùn hè micca u ravizzone di un científicu madu, ma un fattu probatu.

Allora chì di u prublema di l'aspettazioni eternale di un prìncipe fictitiu? Perchè ci sò e so mancuni uni? E zitelli, in regula, in a so zitiddina prima in a so imaginazione scopra scene romantica di riunione cù stranieri è scuperti fabulosi di u casu sussegwenti. Dopu manera, Marcel Proust direttamente ricorda chì avemu principamente attraece i ghjente in u nostru inconsciute, è dopu avemu resu ghjunghje cù elli in a realità. Sì avete solu solu solu, pò esse parechje motivi per questa:

Ùn ci imagine in dettu tutte e funziunalità di u vostru sceltu. È u vostru travagliu in u stilu di l'Impressiunisimu ùn hè micca intelligibule per u vostru subconscious. Ùn pudete capisce micca ciò chì vulete significà è per quessa ùn hà micca ghjallindu o solu ùn ponu traduce u so sonnu in realtà.

U megliu di tuttu, sicuru, quandu l'imaghjini di u futuru maritu è ​​u babbu di i figlioli futuri hè creatu da a zitella. Ma nunda hè persu, ancu s'ellu avete digià falatu stu piriudu. Pigliate cuntu chì avà più travagliu è energia interna sò stati cun essenzii urigginati mentri una linia clara da sè stessu à u vostru avvene cumpagnu. Tuttu hè impurtante u più chjellu! U culore di i so ochji, a densità di i so cinguli, u culore di u so capelli, sese ghjuridica o fugliosa. O preferete i ruttati ... Quale hè l'altizza di u vostru "standard", quantu kilogrami di pesu hè in questu. Esemplu mentale u so timperamentu, passione, u so postu di travagliu, ancu a dimensione di u so salariatu. Pudete fà un tali esercitu per riacculturà l'imaghjini di l'omu ideale in a mane, tardi è notte (in particulari travagliu attualmente stu travagliu mentale per andà in casa). E anu da esse geniale si pigghianu un lapis o un sbracciatu è l'appastru nantu à carta. Pudete una figura di l'omu vicinu à u vostru ideale, sopra à u vostru lettu. Sì l'arti ùn hè micca u vostru cavallu, pittemu in a vostra imaginazione volta è novu. Ricurdà, a motivazione è a perseveranza sò mpurtanti in questa materia. Per quessa, per circà u prìncipi desiderate, un massimu di sforzi deve esse fatte. Pudete puru rifimintari è ripruduce in a mente u postu di a vostra reunione. Fate una volta è novu. Sviluppà un scenariu detallatu di cumu pudete truvà u vostru amore.

Avà quasi nisuna dumanda a materializazione di i pinsamenti, ma per esse materiale, u pensamentu deve esse chjaru è significante. Hè bisognu di tutte e to subconsciousse, duverete bisognu più d'una volta o duie volte - ogni ghjornu, forsi per parechji mesi. E pensanu solu in forma affirmativa è preferibile in u rigalu presente.

Per esempiu: "I meet l'omu di i me sogni ...", ma in nisun casu: "Espero chì quandu un pocu puderà truvà u mo amori ..." A seconda opzione ùn porta micca in nudda, ùn hè micca futuru. Cusì, avemu assistitu à a seconda raggiuni di a vostra solenza.

Parechji di noi in a zitiddina hè stata insegnata à esse chji boni. Avemu intesu dì chì per fà u guvernu di l'amuri di qualcunu, avemu bisognu à fà è questu. A felicità è l'amori di noi ci principiavenu per esse perceivedu solu per un pagamentu per un travagliu ben fattu. U risultatu, u muzzu incunsciente impona un estereotipu chì l'amori sò deve esse earned.

Tira stu penseru dannusu fora di a testa. E si facia - friccià da u subconscious, cum'è una gramine, una volta per tuttu. Ùn avete bisognu di rializà capiri impensables à guadagnà l'amore. Sò cusì digne d'amore! Acepta stu pensamentu cum'è una realità, crede in u vostru valore per altri pòpuli cum'è questu, è micca per qualcosa. E trattà i soliti ca l'altri - sia solu amici, simpatica, fiducia. Vive in stu mondu? Cusì, sì digne d'amore.

Ùn pensate micca chì, se fai qualcosa per sbagliate, perchè l'oportunità di truvà l'amore. Tuttu ognunu hà una pussibilità, invechji di e so qualità persunale, età è statu suciale. Rispetate, amu stessu, valore u megliu in sè stessu. Solu in questu modu puderete atraisce l'amore di qualcunu.

Ci hè una altra opción per a stima autoestima. Questu hè quellu chì quandu una donna, tentativu d'amparà a timidità è i cumplicati interni, addiventa aggrissivu versu l'altri. Hè cunsiderata per esse una donna-vamp, ma ùn hà nunda di fà cù ella. A donna hè rusa, prutestabilmente autosufficientu, è cù tutte e so apparizione sperienza chì ùn hà micca bisognu d'amuri è di tutela. Invece chì u so mondu internu dice u cuntattu. Oghje, i femine, ricordate chì l'omi ùn anu micca scappatu à a nostra psiculugia è di scriviri i signi vagi. Videnu ciò chì vede. Ùn vulete micca l'attenzione di l'omi - micca. Ùn si sìanu micca purtatu da voi se u so prumove in pusà. Ùn ùn perderà tempu nantu à a vostra inaccessibilità - avete bisognu? E, anche, avete bisognu di questu? Cusì ùn sianu disaccustomati da un discursu rude, fate pensi ferries da a testa è diventate in sè stessu - diventà una donna dèca, afflitta è amatrice.

A lege di a vita hè cum'è un bumerangu - quantu fangu fasce à u mondu esternu, quantu averete più tardu torna. Ùn lasciate micca e cose verbi è emozioni negativi scemu u vostru circhiu internu di energia. Ùn avete bisognu di u prucessu stessu, ma in a fine ùn riittarà u rapprisentanu di u sessu oppostu à un nivellu subconsciousu, è scurdanu di l'urizzonti.

Per via di a stima d'autoreità, avemu sempre tendinu à invià. Ùn mai avè bisognu à piglià à pensà chì "u capeddu hè moltu più grande è più bella ch'è mio", "hè tantu grisa, è hà pigliatu un omu bella" ... Ùn avissimo ùn permessi micca di sti frasi chì si sorgienu in u nostru inconsciente. Questu hè un signu chjaru di un insufistimentu scugghiu cun sè stessu. Amate à voi stessu - ùn invià micca altri! Naturale, tuttu questu hè per u vostru benefiziu.

Questu hè qualcosa di a categurione di "a furtuna ama i bravura". Or, ciò chì hè più famosa - "a megghiu difesa hè un attacu". Ùn hè veru chì una donna ùn hà micca bisognu. Quale hè megliu chì ùn sapete esattamente ciò chì avete bisognu di a felicità? Forsi u princìpu di i vostri sòvuli hè vicinu à voi è ùn hè micca pruvatu di vena. Perchè ùn sia micca, in certi modi, più valente, più risicatu è micca invichjà incù stéréotype per principià a datà?

Ùn hè bisognu di trattà tutte l'omini chì avete cunnisciutu cum'è sposi o partinarii sessuale. Cu assai di elli, ùn sò micca firmati rilazioni amichi. E avete notte, e donne-sustinzanti di rigalu di i rigioni moralamenti ùn caghjunanu assai omi. A maiò parte di l'omi ùn anu micca inclinazione per seduce. Hè bisognu di vede averà teme è oculte vostri intenzioni per avè acquaintu quandu l'omi saranu in sicretu solu cume una cosa?

Sì, è questu puderia interferire cù a vostra felicità. Per esempiu, spende una persona chì ùn si mette in l'ideale di u vostru maritu in quandu. Questu ùn deve esse micca fatti di manera. Chì a misteriosità è a forza dèbuli di a donna poveru sopra à voi. Eppuru questu hè stranu, ma a più dèba a donna hà a porta, u più forte si stende in u putere nantu à l'omi. E questu hè un fattu pruvatu.

Eppuru, sò ste sò peccatu adulescenti. Ma certi timiri e timida eccessiva puru passa in l'adultu. Avete bisognu di capisce chì avete digià fattu una persona maturita è pudete cuntrullà i pinsamenti è l'azzioni.

Spessu chì una persona prupone à fà qualcosa per voi, ma ùn hè in prumessa per parlu, per timore chì u ferà troppu difficultu. Questu hè unu di i più grande errore di e donne chì vogliu esse felice è si maritàvanu. Accustoming un omu à i vostri dumande è risolve i vostri prublemi ùn principia cù u ghjornu di u casu, ma da i primi ghjorni è ancu e ore di relazioni. Qualchissia sàviu dicia: "I amici amare u donne cumu quantu hanu fattu per questi ddi donne". Se tu pigliate assai cura di un omu è ùn ti mancassi cun ellu di tene, vi sarà prontu à l'usu è cumincià à trattà di u patronu aiutu. I amanu à noi per ciò chì avianu fattu per noi, ricurdate. Più diventanu a cura, a vitalità, u tempu, l'amori, u dirittu à a so donna, i più ch'elli l'apprizziarà.

Questu hè ancu da una zitiddina prufonda. A vostra mamma hà vissutu sola per voi - ùn sapia micca i vostri interessi. Avete diventatu u significatu di a so vita, anu dissolute in questu. Cusì, in cunseguenza, dissolve in u vostru novu cumpagnu, senza avè a vostra vita persunale. Vive i so interessi, pigliate a cura di ellu in tuttu, cuntene tutte u passu chì faci - ellu hà fattu un sbagliu è si mette in u prublemu. Cum'è e donne, l'omi ùn stà micca longu. Chì deve fà? Senza di respira. Ùn cuntrolleghje u vostru omu, ùn ti ùn tocanu sceni di i celosi, ùn ci micca circà focuse nantu à a vostra rilazione. Cumincianu a vostra vita. In u sensu, cumunicà cù l'amichi, custruiscenu una carriera, avè un hobby. Fate interessante per un omu, cum'è una persona. E à mè cum'è mè stessu.

E uni pochi di più ...

Malgradu tutti l'assicuranza, però, assai donne ùn ponu micca bisognu di esse esse questi cunsiglii. Ma in van. Dopu tuttu, l'omi sò primarmenti attinuti à e donne intelligenti. Cusì ci hè cunsigliatu di avè amici sapienti, leghjite i libri in permanenza, detti detective bellu è novelle romantiche "rosa". È sia bonu per esse scurdate di i stupidi televii di TV chì partenu nantu à a TV senza fine.

E novu: ùn ci hè bisognu di pruvà à affirmà à u primu maschile à ogni costu. S'ellu ùn vole micca cun voi, allura sta persona ùn hè micca per voi. Avete a libertà di scelta, è hà libertà di sceglienu. Ricurdativi di questu quì sottu. Certi ghjuvani sò teme chì ùn anu micca bisognu à nimu è per quessa chì sò pronte per tolerà tuttu.

A più sopravvive una donna spirimone, u rispettu di a so spirimida hè spirimintatu da un omu. Hè triste, ma hè un fattu. Amparate cun dignità, rispettu à sè stessu, ùn ti ne avete micca offense. Se pensate chì tutti i ghjente sò bastardi, una persona decente ùn hè mai prisenza in u so urizzatu.

Bonu è cattivu ùn anu micca genulu. Ogni noi hà in u biancu nìvuru è biancu, è spessu una persona si avvià cù un solu unicu. Ùn si ghjallacciassi per ghjudicate. Forsi a so seconda parte hà da maravigliate cù a so pulita.

Abolitu u capitulu di stupidu senza precedente chì l'omi sò micca menu di e donne è per quessa ci anu da esse perseguitatu. Ricurdàte - à ognunu u so propiu. È camparà cù cunfidenza. In quantu à i vostri prumminti anziane. E ùn cumincià à pensà à sè stessu cù e parolle: "Perchè ùn ne putu truvà u mo amori in questu munnu?" Hè megliu dicu: "Sò digià d'amori di u megliu omu in u mondu!"