Cumu à dì à l'omu chì l'amore ùn hè passatu

Amuri - quantu in questa parola ... Tutti i persone in queste cuncettu prufetta a so percepzioni d'una altra persona in u prismu di sentimenti. L'amore hè distintiu: offerte è rudo, amatori è cruel, talentu è talentless, bella è brutta. Ma quantu era, vulemu chì sta sensazione ùn lasciarà micca.

Ùn vulemu di perdiri l'amori, ùn vulemu ùn sèrvinu u dulore, ma a volte purga. Propone à vede a situazione cù l'ochji femina.

Quandu discendu cun un omu amatu, spessu even unwillingly, orgogliu spessu impedisce di piglià u primu passu versu cunciliatori, o per cumincià una simplicità di core à core. Parechje chì si sò i primi a piglià un passu à cunciliatori, pudemu accettà a nostra culpabili, è seremu à a misericòrdia di e decisioni di l'omi. E ùn sapemu chì fà dì à un omu chì l'amori ùn hè micca passatu, chì una disputa hè solu un minutu di debule, chì a donna hà digià cangiatu di centu volte. Dopu tuttu, noi, donne, e donne cusì spessu parrannu, lasciate, vulemu chì u nostru queritu intarente à stà cun noi. Ma pruvate à circà a situazione cun tranquillamente è sobri.

Prima, aghjugnà u marcu di tempu. Finu à quandu hà spartu, se avete solu oghje o o pare parechji ghjorni fà, quiztu serà abbastanza solu per dumandà u pirdunu (per supurmale, se era avete errone) è dicenu à l'omu chì ti piace assai, chì ellu hè u più intelligente, a più , u più bonu, u più bellu, è chì senza ellu ùn spusarà micca da fà spustamentu, ùn puderà micca esse u ghjornu. Omi amate u lignu, è amate à sentenu indispensabile.

Se passanu i mesi, è ùn avete micca scuddisà, tuttu serà più impurtante. Prima pruvate à fà i amici è diventà "amici", se spiccatu cù l'scandalu. Cumunicà cù u vostru amatu, pudete pruvate à scopre à quale ellu hà intesu, ora in u so core di corazioni chì ancu hà amatu, orgogliu è un orgogliu masculu ùn permettenu micca di purtà i so sentimenti in mostra. È solu dopu assicurà chì l'omu vole ancu di cuntinuà à raghjunà relazioni cù voi, pudete dì à quellu chì u vostru amore ùn hè micca passatu.

Solu ùn aghju micca cunsigliatu per ghjallà in a piscina, è diventenu subitu in tutti i vostri carti. Ùn scurdate micca chì un omu per natura hè un cacciatore, è li piace à caccia più. Sò bastatu per indegnu chì ùn hè micca contru à a rilazioni, ma u restu hè a so preoccupa. Dopu tuttu, di tempu immemorial, l'omu cerconu u favore di e bè, è micca vice versa.

Sè decide di dite à un omu chì ti piace à ellu, anderà solu per perderà l'interesse. O, cum'è una scelta, principià per evità, avè percizzatu a persistenza femminile, cum'è una minaccia per a so libertà privata.

È se tuttu u stessu l'omu ùn ti percive più di donna. Ma solu, per esempiu, cum'è un amicu. Parli nantu à i vostri sentimenti o sìanu silenziu, hè à voi. Quarchi cosa hè assai necessariu di parlà, allura hè assai faciule. E in certi situazzioni, hè megliu per surtite, pruvate micca di scuntate cù questa persona, per ùn pinsà micca di a vella furia. U tempu guariscenu tuttu, prima o dopu, è passà. Eppuru, oghje, quandu u feriu, è cusì vulete, chì quellu hè quellu chì hè vicinu à voi, ogni ghjornu, u dulore sera aghjunatu, è un ghjornu esempiu in a matina, capisce chì a vita si spende è per voi.

Hè necessariu puru di pensà, se esse necessariu di pruvà di turnà l'omu cun quale avete abbandunatu. Emu daraghju un esempiu, u mo amicu hà scuntatu un ghjovanu, è tuttu hè fine finu à u tempu chì hà sappiutu ch'ellu era fatta. U ghjovanu hà scumparutu per parechji mesi, perchè annunzamente annunziatu, apparentemente per pat patruni è è sicuru d'avè micca scurdatu. E a zitella persone cun l'aspiratu ch'ellu vinissi à i so sensi, è avè averà una famiglia normale, pruvò a almenu per certu per stabbilà relazioni cù ellu. Ma un ghjornu, a zitella avvede chì, cù questa persona, ùn esse impossibile di custruisce una relazione nurmale, perchè ancu se ellu vole, hè insanamente scantu di rispunsabilità. Dopu tuttu, in fine, tuttu hè u so limitu, è a patience ùn hè micca unlimited.

Certu, a situazione ùn hè micca assai piacevuli, ma viaghja dettumendu chì à l'altri l'omu sò indigni di u nostru amori. Sicura chì sempre vogliu crià solu in cose boni. Vogliu cridutu chì un omu amatu ùn abbandunà micca un scum è ancu hà principiatu à attu di fiertà è in decente in relazione à voi, ma raramenti vera com'è vulianu. E ancu noi chì e donne ùn anu sapianu chì fà sapè à l'omi chì l'amore ùn hè micca passatu, ma prima di fà, pensanu beni se u vostru sceltu hè degnu di u vostru amore. Dopu tuttu, hè solu noi, femine, deciseru cun quellu chì esse, è chì serà a rilazioni esistenti. E quiziu avà hè megliu di moltu i renti è da truvà una persona veramente bè. Un omu veru chì hà veramente amu più di vita, è farà tuttu ciò chì hè pussibile è impussibile, perchè serebate cuntentu per parechji anni longu di vita.