Propizziu utile di cera di a cera

Un pruduttu naturali, utili è prezzu - tuttu ciò chì pò esse dittu di a cera di a cera. Hè utilita da l'omu durante seculi, assai usata in medicina. Dighjà in u papiru 1700 aC. truvò unu di i primi registri in u so usu terapicuu. I scienti più noti di l'antichità cuntenenu a so prughjetti antiinflamatori, ferulanti è curati. Hè scrittu da u scientificu Pliniu. In i raccordji di Hippocrates, avemu da scuntrà è un cumpressu di cera per aiutà cù angina. È per stimulà a produzzione di latti da eterna, quandu di tezintari è di migliurà a distanza di fassi, a cera di l'abeja hè stata utilizata da Avicena, un curandero è scientistu di u 11u seculu. Oghje, avemu da parlà in più detail nantu à i pruprietà utili di a cera di a cera di a cera.

U nomu scientifica di cera hè Cera flava (cera amarilla) o Cera alba (bianca, bleached wax). Hè un pruduttu di l'urigine biologicu, chì hè pruduttu da certe speciali di l'apicultori umani. Stu prucessu cumincià in l'abi in l'età di deci à i dòdeci à i diciottu o vintu ghjorni dopu a fine di a pruduzione di a jelly. Per pudè cume i abevi di a cera di l'apicultori necessanu u polene di u fiore è u nettaru, u perg è u melu. U prucessu di a pruduzione biologica di a cera hè assai cumplissiva è hè pussibile solu in abesti sani, in u corpu di quali l'enzimi boni sò nicissimi per questu. Dopu à a pruduzzioni di cera in i glándula, hè liberatu da i tocu di l'antichi di cera di cera (circa 1,5 mg di cera) è frigge in plates bianchi trasparenti. E Bees utilizzanu cera cum'è un materiale di custruzione pè i panelli. In e cungresu di e crescente di u melitichi hè recullatu è l'olii ponu per a continuazione di e fugliale. Sicura chì i più ghjovani abessi vivi in ​​u bugnu, i più di l'abi, a famiglia di a famiglia. Solu solu cìantu ghjente grammi di cera hè necessariu per creà un crescente.

Hè facilitu per a determinazione di u tempu di creazione di i panele - se u culore hè biancu o teni un culmu di crema luminoso, hè un disenzione recente. Inoltre, i nostri cumpagni di u focu cumpostu di cera casi cumplittamenti, è i vecchi è amarilli cù un quartu di pocu, in culori marroni fugliale, una diminuzione di u so cuntenutu à 60% hè stata trovata. Ma micca solu l'ammontu di cera in i panelli cumposti di u so culore. Hè ancu influenatu à l'aghjunti di u polu di u vegetale, è a manera di processà a cera in u stessu. Ma u fattore più decisive per u culore hè a risina propolisica, chì cuntene una sustanza chì hè culurata cumu a proprietà di a chrysin, una sustanza di u culore giallu.

Curiosamente, a cera di a busa ùn perde micca e so propietariu utili dopu a so trasfurmazioni. Ma cumu si metteranu da e panele? Per u principiu caccià ("pump out") u meli. Allora i sciarpi sò esprimintinu, funnuta in acqua calda (per disolvi u restu di u meli è si separanu l'impurte meccanica). Dopu chì diminuì a temperatura di l'acqua, a cera torna finu è si trota da a superficia. Dopu dopu funnu, a cera hè filtrata in un mudellu. Questa cera hè gialla. Sottu infruenza di a luz di soli (o ragi ultraviolet), hè blanqueghju, perchè i pigmenti amarichi sò distrutte. Se u usu medico di a cera ùn hè micca pianu pianificatu, pò esse blanchi cù oxidanti chimichi.

Cunsiderate a cumpusizioni chimica è e prupitati di a cera. Questa hè una misura cumplette, custituita circa cirti trè compostu di natura è minerali organi. Frà questu, l'esteri di l'acidi saturati (palmitic, ceroticu, miristà, etc.) è alcooli di moluccè monohydricu occupanu u locu principal. In cera d'abeja, gentrikontan, unacid (saturate idrosarboni), acidus grassu (per esempiu, melissinic, monatin, neocero), alcooli alizeti, lactoni, carotenoids, vitamina A. Anu ancu identificati. . Dà a diversità di e fontene di materia prima per a produzzione di prodotti apicultura in generale, sicuru, a fonti di a so pruduzione hè riflessa nantu à a cumpusizioni di cera di a cera.

In a pratica medica muderna, a cera hè cadafalà più utilizada per e malatie infizziante di u nasu è e so cavità anexii, cù l'asma bronchial è periodontitis. L'applicazione interna di a cera in modu cusì dilettante è dolore com a colitis spasticu. Hè impurtante quì chì a cera cumanda a funzione di "lubrication" è facilita a furmazione di u prucessu patològicu, allughjendu u dulore. Invece, a cera di a cera in u corpu hè micca digerutu, ma ponu assicurà varii tossini è aiuta cù l'embiu.

Ci hè parechje ricunniscenza forze per l'usi esternu di cera di a cera. Dopu tuttu, hè un materia naturali plastica cun qualità regenerativa pronunzata. Cusì, hè adupratu in patologii dermatulogichi, u trattamentu di e malatie di i membranze mucosa (per esempiu, a cavità orali). Unmu simplice di masticazione di crescita di crescita favurisce in situazione similari. Cù l'endoarteritis en obliterante, un masticu specialu di cera di a cera di aiuto. Effective era cera di a cera è à aiutà cù a ristaurazione di a pelle nantu à e cumbattiti è a superficia di ferita (in particulari corsi fugliati). In i calziri di rinfurzà aplicatu à l'area di u corpu, a cera amparò u risultatu in i malatie, infjammazione di l'esfera sessuale femminile. Per articulazione, ungini sò ancu utili, in a quale a cera hè cumposta cun l'oliu d'oliva o di linseed.

L'usu di a cera in cosmetologia, da a prisenza di retinol, hè assai larga. Questa mascara è crema cun un effettu regenerattivu. I prodotti biologici sò pruduciutu chì anu un anti-età.

Per a pruduzzione farmaceutica è cosmètica, a plasticità di a cera hè tecnologica assai valurosu, questu faci un possu ottene una consistenza distinta. In u so basu, pudete truvà versione emulsioni è crema di u pruduttu scrittu. Ùn anu micca solu a resistenza, ma ancu avè una bona stantina vita. È a capacità di cera per dissolvi diversi sustanzi mediali è a liberazione lentamente sò utilizati in suppositori, ungüini, macelli medichi.