Perchè vene difficiule di dì - Ti vògliu?


L'amuri hè un sensu maravigliu, è hè naturali per tutti chì a sentenu, è ùn ci hè nunda di vardà. Quarchi pari di voi chì avemu venutu à u mondu solu per amà, ma alcuni, è forsi parechji, sò troppu nantu à u percorsu right, à quale Diu hà urdinatu. Ma quarchi cosa hè tantu difficiule per accettà a persona chì amiamo in amore. Perchè avemu a paura di dì o sente l'espressione "I love you"? Ciò chì hè? Ammisugna i nostri sentimenti calvinni sottu u blocu friddu di l'insensibilità, ma a notte si dispremenu l'opportunità perchita di ricunniscenza o sughjurnate chì un jornu, dicemu, avemu avertitu à questu persona, dicenu "I love you". Ma, veramenti, hè solu un sognu. Allora per què hè difficiule di dì - Ti vògliu? ? Chì ci hè tremendu?

Pensu chì ogni donna hà amparatu è u cursu di i mo pensi, è aghju sicuru chì l'omi pensanu ancu cusì. Sta espressione hè assimilata a privisioni di a nostra libertà. Dopu oppuestu ste parolle, ci sò oblighi chì parechji persone simpricamente scantinu. Obbligazioni - questu hè chì avemu a paura di noi, avemu a paura di piglià a respunsabilità, è da esse stupidu. Qualchidunu a paura di cambiassi in a so vita, perchè ùn ùn sapi micca in quale a direzzione, è cumu queste cambiassi affettanu a so vita.

Prima di dì à questa espressione una persona hè in u volu libbiru, cum'è un pappaghju, è dopu a sti paroli, si mette in una cascia è diventa torna cum'è pappaggiu Kesha. Pudete ancu dicenu chì l'eserenza di questi paroli hè equituatu cù u fattu chì si mette in una cascheta, è perchè perde a libertà. Una persona, da u Pappagallo Keshi, hè diffirenti in quantu una persona sapi da a cruelità di un essa umanu, ma ùn cunnosci micca u pappagaddu. Hè scantatu chì stava in una caschita per ellu diventerà un pesadore. Raricamenti raramente guardemu à cunfidenza di una persona, è fiducia, avemu a paura di l'addiccioni. Ùn avemu a teme chì, si avemu noi ghjucatu à noi, ci anu usatu cum'è un pupu senza necessariu, rumpte i nostri cori è culu i nostri aleri, è ùn avemu micca pussutu vularii volte, è ancu più mai ùn puderemu fidà di un altru.

L'espressione "I love you" allisteghja i nostri mani cù i manichi chì impediscenu di movimentu liberamente da a vita. Ùn ci priva di un sensu di fiducia. E avemu a paura chì ùn avemu micca pussutu quandu u vetru frà frunditu di l'amore in i nostri fisted bracce è u fraccionu è fracciona à pedistalli cù u core di una persona estimata. Chì puderia esse aghjuste più cà u disappruvamentu di un amatu in voi?

E forsi ùn permettenu micca un sensu di orgogliu di ricanuscià, è forse foru attaccati da dubbitu, ma hè chì a persona, è aghju veramente amu? Avemu a paura di furtunà u megliu, è quandu avemu miss u vostru avemu avutu, capisciamu chì questu era u megliu.

"Hè megliu fà è ripintitu solu di fà fà è penitenza", dissi di i Sàvii, Boccaccio grandi. Eppuru, avia ragiuni, perchè avè fattu o dissi, vi scurdate cusì chì ci hè moltu di a notte, è solu per questu manera vi riceve a risposta à a vostra dumanda dopu l'apprezzatura a verità tutale. È ùn cessate di sforzu di l'ignurita. Dopu tuttu, hè più faciule d'apreghjunghje è di calmà quellu chì averebbe da u unknown.

E vogliu cunsiderà l'altra banda, chì hà teme à sente i parolle cherished. Ricurdativi, in i nostri ghjovani, avemu rimissu ancu di bacio, finu à chì u zitellu confessa l'amore. À una notte sera dopu una discoteca, dopu avè pigliatu à a porta di a vostra casa, deve esse dichjarate e preziosi paroli chì puderia bacio. È, hè veru o micca, era in generale, è ùn importa micca di noi chì era impurtante per sente alcumante. Avemu, di sicuru, creò nausivuamente chì questu hè veru, è permette chì i picciotti d'abacusallu, è ancu abbracciallu, ma è avà? Avà permessenu, è abbandunà è basgià à noi, è ancu dorme cù elli solu per ùn sognu micca sti paroli. Ancu avemu un prestitu per tuttu, ma micca à i paroli chì si cunfundanu.

Questi paroli sò piacevuli di sèntenu e quelli chì sò sempre ghjovani è sònniu di un bonu prìncipe nantu à un cavallu biancu, ma micca quelli chì sò stanu abituati a l'indipendenza. A donna, chì anu dettagliate e zitelli nantu à i so pedi, li dete à studià in locu prestigiu, à a donna chì hè acquistata un caru frescu è u purtatu à u so magnificu travagliu, deve bisognu di sente chè un omu? Dopu tuttu, per elli ghjè un passu, serebbe fora di u modu, è perchè cambiassi qualcosa di a vita, siddu stà digià bè.

A donna di a confident business, ùn sì micca solu, in ghjiru à quandu sò chjosi d'omi chì sò pronti per a vostra attenzione per permettenu di usà. U ventu cum'è u ventu, chì vola sopra vaghjime è viaghja. Un impegnu à un omu, senza scandalu, disputa, gelosia, lacrime, resinzione, nunda pessimu è negativu, chì cuntribuiscenu à l'aspettu d'armi. E una donna stanu assai più ghjovardi chì una donna casada. E donni mariti, diceraghju, qualcosa di nervu è micca equilibratu, sempre fuss è fuss. Eppuru, e donne libere sò in calmezza emutivu, è si senti à gustu in ogni situazione.

Ùn hè micca abbastanza chì ellu hè vicinu à voi, chì andarete à u cinema è ristorante, elle dice belli e parolle, è a vostra segunda mità di u lettu ùn hè micca vacante. Hè micca tantu? À u listessu tempu, per tutti, avete sentu innanzu senza obligazioni, pudemu dì chì trà sè sessu nudo, è nunda più. In parallelu cun ellu pudete cumunicà liberamente cù l'altri omini, è ellu cù altre donne, perchè ùn ci hè micca ubligatoriu, ùn ci hè nè amuri, è ùn ci hè micca una espressione "I love you".

Ma quandu ellu vi dici: "I love you", ùn puderete micca esse chì ci hè un sessu nutu entre voi, perchè se si almenu una parte si senti emozioni d'amore, ci hè un altru ligame. E dopu ci sò l'oblughi, ma, sicuru, ellu hà sceltu à dà un "turnu da a porta", o pigliallu è u so amori è si move à un altru livellu di rilazioni, à un altru, induve ùn sò micca unificati da a cunnizzione fisica, ma ancu spirituali. Ci hè à voi!

Confessions d'amore ùn sò micca solu parolle, ùn deve micca esse vacanti, ci devenu esse amparatu una quantità enorme d'amore, tenerezza, affettu, cura è attenzioni. Eppuru, questu ùn hè micca a lista tutta chì una persona amante palesa à u so amatu, chì Archimedi disse: "L'amore hè una tiuria chì deve esse pruvenuta ogni ghjornu!", Pruvate a vostra amore, è micca solu cun parolle è cunferimenti, ma cù l'azzioni.

E anu crede, e spergu chì ogni persona trova a so secunna mità. A mezzo di u tempu per truvà, avete averà esse da pudè esse dinò di i vostri sentimenti è di mantene, perchè ùn averite micca di i vostri sentimenti, è ùn sò micca a paura di fighjà. Dopu tuttu, ognunu hà u dirittu à a felicità è l'amore, ma micca tutti l'usu cusì!