Cumu pruvà l'amore per un omu?

Avete interessatu à pruvà l'amore per un omu? L'amore ùn hè micca un esame di teorema chì deve esse l'evidenza. Amuri sò d'accettà, cunvince chì questu hè un tipu di dati.

Ma, sfurtunatamenti, ùn parechji si pò accettate è crede in amore. A maiò parte di e persone demande constantemente per pruvucari l'amuri - prupone e teste per verificà i sentenzi.

Primu amuri. Tate ghjè in quellu sensu maravigliu, cum'è cù a spiaggia cù a testa. In l'anima vive è brilla a fiducia chì questu hè veru amori per a vita. Ma, vi si stà. Allora vene u second love, u terzu. Dopu un ghjornu di u tempu, avè campatu assai cuntenti e minuti di dulore è dicepimentu, u vostru core hè cupartu cun una crosta protettiva. Ùn sò micca maravigghiusu chì pudete avà apertu à una nova rilazioni è d'aspittà per a prova d'amore. Allora ghjucanu cù i carusi. Diceraghju più chì sò più vulnerable.

Tutti hà hà scopre à sente parolle nantu à l'amore. Ma à u stessu tempu, quandu stu momentu veni, ùn avete micca boni di questi parole. Vulete circà l'evidenza.

Cumu pruvà à un omu chì l'aghju

Prove u vostru amori per un omu cum'è stu? Cumu pudete pruvà amori à tutti?

I sentimenti sò assuciati à u numaru di rigali? Amuri, prima di tuttu, includenu fiducia è sincerità. Se una persona hè bisognu di pruvà à i vostri sentimenti - Hè più prubabile chì ùn hè micca fiducia in tutti è ùn ùn crèa in a vostra sincerità.

Chì puderà parlarà megliu da a sincerità di i sentimenti di cura, di tendernità è di l'attinzioni versu una persona amata. I rigali anu da esse ancu da u pura è micca di u core, è ùn sia trattatu literalmente cun un bastone.

Quandu amate, vi darete tollerà tutti i scritti di un amatu. Cumu si ùn era micca difficiuli è pò durà perisceci - vi cuntinuà à circà più di più di manera di pruvucà u vostru amore per u zitellu. Ma, a quistione hè in altru - quantu duvete prufittà? E serà cuntentu cù quellu chì hè troppu mercanti per trattà a vostra rilazione. A mercantiliità hè esprittu solu per presentà rigali. Affari è amori - questu quandu e ghjente si allora tutti, in ritornu, ùn esigene micca nunda. Ma, quandu u zipperanu dice sempre chì ùn crede micca in i vostri sentenzi, ma hè statu dispostu à u cumpletu è, littaralmente, "vendu a testa in u ghjacciu" per pruvà à quellu chì amate, hè questu l'amore? Ùn hè micca una manifestazioni di l'egoistu di u mo ghjocu?

Perchè ùn sia micca renditu à amà è diventate l'altri?

Vi daraghju un esempiu di una storia. In prima, era statu dettu à u preziunamentu di nome di un ghjovanu, participante in sta storia.

Giovane coppia. È amanu à l'altri. E, cum'è u ghjovanu stessu stessu, tuttu era bella in a so rilazioni, finu à chì vulianu principià a prova l'amuri per l'altri.

A prima evidenza era più una besta. Sò parechje cusì: l'hà fattu so gustu à una festa chì stava fendu l'amici; Senza a manu nantu à u focu o fate un puncture in u locu più intima. A zitella passò per tutti i teste, cum'è un Spartanu reale.

È ogni ghjornu hà rializatu i so cumpiunzioni immorale. Cridìa ca significa ca ad ella. In ritornu, iddu anu avutu toccu à sopra i diversi tortura chì a so famiglia hà pensatu.

A prova più recente per a zitella era a separazione. U ghjovanu hà cunsideratu chì a separazione hè a prova più bella di quella. Chì hà amatu.

Anu avutu sentimenti per ognunu, ma i principi di stupidu ùn li micca permettenu esse ingiru.

Hè pussibule chjamà una rilazioni amori chì u so cumpagnu deliberatamenti l'appressu à u pardonu è anguish?

Hè stupidu. Amore vole dì à confià. Sò dumandate à pruvà l'amore per un omu, andà appena alluntanò da quandu i vostri ochji fighjenu. Sìate degnu, per esse amatu. Quandu oghje u vostru destinu, capisce chì l'amore ùn hè micca esse pruvucatu.