10 fasi di e relazioni trà un omu è una donna

A cunghjunta di una donna è un omu viega, per regula, un certu ritmu. U fattu hè chì ogni pocu anni una nova fase di riligioni entre un omu è una donna, è ogni fasa porta cù a so felicimenti è prublemi.


10 fasi di e relazioni

1 fase di a relazione - a fusione (i primi dui anni di u matrimoniu). À quellu tempu, pare chì i novi omi chì a luna di miele ùn finisceranu mai. In u primu locu quì, per regula, l'amore fisicu. Stu piriuu di i psiculoghi chjamati "sensazione di sentimenti".

In ogni modu, cum'è in a vita, ùn hè micca una primavera senza una tempesta di tronu. Per statisticu, u 3% di i novi partenu sei mesi dopu à u so sposu, ma dinò questu questu battendu viulenza. Ma u 50 per centu di e coppiu sò già principesu di teme chì u futuru di a so famiglia ghjovira nova hè micca vaga. U 4 per centu di e coppiu spentu almenu una notte aparte, è u 3 per centu di novu nanzi anu da tempu di cambià u so cumpagnu.

A seconda fase di a relazione hè frustrazione (in solitu terzu o quartu anno di u matrimoniu). Eccu a prima euforia passava è a rutina di famiglia vendu. E solu avà, assai parechje avemu chì u so cumpagnu ùn hè micca à tuttu ciò chì sò in i primi misi di fallu in amore. Per esempiu, u 87 per centu di e donne dicenu chì dopu à a seconda annata di cunvivialità si alluntanavanu l'ammaistenu u so sceltu. Eppuru questu hè, sicuru, una esaggirazioni, in u quartu anno di a battaglia, manybranches, sfurtunatamente, si desintegrate. Per questu tempu u primu figliolu hè crisciutu, a donna rinfriscata hè liberu.

3 fase di rilazione - ripruducazione (questu quì hè u quintuimu sittu annu di u sposu). I Couples chì ùn anu micca figlioli, per regula, prughjettanu di ricusalli a famiglia. À questu tempu, l'amore ùn hè micca passatu, ma più significante, perchè un omu ùn pò micca "particolare" fisicu in l'embarassu di a so sposa, u toon hè spessu inconscientemente alluntanatu da ella. E u risultatu - u 70% di i mummissi futuri si sentenu pèrdita sessualmente.

4 fase di relazioni - questa hè a fasa di forza (in qualchì parte in u settimu à uighthu anni di matrimoniu). Di solitu esse u tempu più attivu in a vita maritata. Parimenti si sò suvene per e primi difficultà psicologichi è avà sò ghjunti realistichi. Per esempiu, a coppiu cumpone un appartamentu è furnish it. Normalmente a pusizione prufessiunale di u maritu hè assai forti, e assai donne dopu a nascita di u zitellu sò novu à principià u so travagliu. I roli in a famiglia sò digià distribuiti è ogni "un locu" sà.

Quinta fase di relazione hè un respiro (da u novu à questu anni). U fundazione di l'associazione hè digià forte forte, cum'è a situazione finanziaria in a famiglia. A probabilità di divorziu hè ridutta, finu à quandu i cômagi passanu a fruntiera di 30 anni. Sta fasa di rilazzioni hè u "estiu di u matrimoniu". Molti cô cagiuni anu cumunu responsabilità entre elli, seguitavanu à a maiò parte di u principiu classicu: l'omu hè in preghjudiziu in u campu di prufessiunale, è a donna in a casa. Quessi ci sò disposti solu à disputà solu nantu à e prublemi di crià i zitelli. Un signu esternu di e famigli felice pò esse cunsideratu a prossima. In i primi deci anni, hè dopu a festa chì i so ani diventanu pisu circa 8 kg, è l'omi - 8,5 kg.

6 fase di a relazione-fase di e totale (di u dodice o quatordene annata). E donne dopu a so dulore (un pocu tardi, è l'omi) sò cuminciannu a sumarii i primi risultati di i cagiuni. In regula, rivedizanu u pianu di vita, perchè capiscenu chì ùn ci hè micca tantu tempu per fà u più impurtante. Certi partiti in sta situazione credi chì sò in un mutandine, sò disappunitu, alcuni ancu pronti à retrocede. Certi pòpuli si ritendu chì i valori di materie sò micca a più impurtante in a vita. Stu piriodu pò esse chjamatu cum'è "early autumn" di u matrimoniu.

7e fase di relazioni - crises (da u diczese à u XXu annu). Amuri hà digià sviluppatu à l'abitudine, i partenariate sò pocu avè principiatu per lascià entre l'altri. E donne ùn vulianu mette cù l'indebbulimentu di l'attinzioni di u so maritu, l'indiferenza di u paci. Alcune di e femine diventanu più durante u pirìudu da una media di 17 kg. E l'omi sò spessu "ligatu" cunnessione. Anu, però, si ricusanu di ricusà u matrimoniu, è preferiscenu un triangulu amaticu, è e donne, per contru, spessu facenu seriosi attempu di rumpia. Hè in questu pianu chì a maiò parte di divorziassi occidenti, è in u 70 per cente di i casi, e donne pòrtanu.

A 8a fase di relazione hè una rinuvalla (da u vintisima prima à u vintisimu quintu annu). In regula, i partenarii anu comprobatu tutte l'opcions possibles per a vita più tardi è si sò stati cuntinuti. U periodu principia, u "u tardori di rinnuvamentu". I figlioli sò oghji cultivati ​​è bisognu di l'aiutu di i so genitori (solu forse, forsi, finanziarii). Certi omi opranu una "seconda respirazione" à u travagliu. E donne ancu fà a so attività prufessiunale indipendenti cù piacè.

A 9ª fase di e relazione hè a fase di "fiada finale" (da u vintisimu quintu à u trentiale annu). Ancu quandu i figlioli si abbandunànti a casa, l'amori sò senza brinccà un novu impetu: diventa più dulce è menu egoista. U 48 per centu di e famiglie ricerete a so rilazioni assai felici. U 38 percentuale sò cunzidutu harmonii è solu u 3 percentu sò custonditu.

10 fase di rilazione, a fase di l'anziana (dopu à trenta o dui anni). Questu ora hè "cugliera". Quelli chì anu abitatu nant'à a vostra vita pò appruvà i frutti di u so amori, per regula, si aghjunghje l'uni di l'altri solu per i sentimenti profughi, per l'urganisimu. Malgradu u fattu chì in l'omi, i pussibuli fisici gradualmenti debilitavanu, i so cumpagni sò fiduati senza limitezza da un amicu. U sposu righjunghjenu "autunno d'oru".